Zou best eens kunnen wijzen op een naderende eisprong. Probeer anders bij FF maar eens voor morgen weer 36.6 in te vullen. Kijken wat ie doet.
Hij deed niks.. dus heb ik bij overmorgen 36.7 ingevuld.. ng niks.. die dag erna.. 36.8 en toen een kruis op vandaag.. hoop het zoo [-o< want.. mn ovutesten worden steeds lichter... niet echt een posi test gehad..
ik ga het met je mee hopen. Kijk maar eens naar mijn kaartje van vorige maand. Zelf heb ik mijn ei op dag 22 gezet en werd ook precies 14 daggen later ongi. Dus helemaal vertrouwen op FF doe ik niet. Mijn ovutesten waren ook op dag 22 duidelijk positief en anders zijn ze altijd wel licht positief (voornamelijk in de dagen voor en vlak na m'n ei. Hopelijk heb je nu een beetje duidelijkheid en rust
Helemaal vertrouwen op ff doe ik ook niet hoor.. zeker niet als ie een kruis geeft als je maar wat invult Die ovutesten weet ik zojuist nog niet.. op dag 17 was ie bijna positief.. maar de dagen daarna werd ie lichter.. en vandaag was ie heel erg licht óf ik heb mn ei gemist ofzo.. óf hij moet nog komen.. maar heb er een hard hoofd in eerlijk gezegd.. thnx voor het meedenken
Sammie sterkte vanmiddag! Hoop dat het allemaal in orde is... Meisje mooi kaartje! Mooie dip. Springmuis misschien is het je innestellingsdipje? Geen idee hoor, gok maar wat! Rest@ heb wel alles gelezen, maar weet even niet meer wie wat ook alweer schreef. Ga straks weer alles van vandaag lezen. Ik heb een dipje alleen meteen een ovu test gedaan, maar zag wel een duidelijke 2e streep maar niet even dik en donker. Vond hem wel echt erg duidelijk. Nu heb ik normaal een cyclus van 33 dagen en zit nu op dag 9. Denk dus niet dat dit hem gaat worden! Liefs Britt
Heeeeej Meiden! @Afrola: Ja ik voelde me wel wat beter, heb nu buikpijn dus ik denk dat ik eiloos ongi word iig zo voelt het, maar het kan ook nog dat mijn ei nog moet komen vandaag of morgen en daarom buikpijn heb ofzo..ik geloof er niet meer zo in dat ik mijn ei al heb gehad.. @Britt1: Dank je wel voor je reactie ik denk alleen niet dat het een innesteling is..we wachten maar af wat mijn temp de volgende dagen doet..En spannend voor jou wanneer je ei zich aandient en dat je maar gauw een posi ovutest hebt @Sammie88: Ik wil je heel erg veel succes wensen vanmiddag! @Tijgertje: Ook heel veel succes vandaag! @All..Mijn temp is 0.1 graden gestegen (hoera! ) maar natuurlijk nog niet goed genoeg voor een heel lief schattig mooi ei (misschien helpt slijmen ) Voor de rest heb ik buikpijntjes, en natuurlijk weer hoofdpijn bij het opstaan..blegh...als het maar niet mijn temp allemaal beinvloed want dan word ik boos Liefs Springmuis!
@ Springmuis, volgens mij sturen de meeste huisartsen je meteen door naar de gyn wanneer je je "verhaal" uitlegt. In jou situatie dan, na 2 jaar bezig zijn. @ Bodeas, gek kaartje idd .. Anders even huisarts bellen of er ook iets te krijgen is voor jou of dat je moet afwachten? @ Sammie, hoe ging het vanmiddag? . Me kaartje.. Morgen maar weer afwachten. Misschien domme vraag maar waar voel je je eisprong? Links of rechts net boven de v? Ik heb gelezen dat je eisprong binnen 20 seconden springt maar kan je 1 dag (of 2) van te voren er ook iets voelen? Steekjes?
Hallo dames, Een goede dag gehad? Het is inderdaad vroeg voor mij om klachten te hebben. Echter heb ik wel een vermoedelijke innesteling gevoeld. Dmv hele felle, fikse steken.. Op 3 of 4 dpo. Misselijkheid komt steeds terug maar niet zo erg als gisteravond. En geloof me, ik heb verder niks wat op een zwangerschap kan duiden. Normaal doen mijn boobs altijd enorm pijn (iig de tepels) na mijn eisprong. En nu niks, noppes, nada.. Alleen nu een paar dagen misselijk, maar ja dat kan ook net zo goed door iets anders komen he. Mijn kaartje van vandaag staat in mijn album, ik heb hem wat duidelijker gemaakt dmv een kruis. Sammie: hoe was het vanmiddag? Meisje: MOOOOI kaartje! ik ben jaloers op jou! Ik wil ook stijgende temp haha en niet zo saai als ik nu heb.
Meiden ben er weer. Het bleek dat ik deze maand 2 eisprongen heb gehad.. Waarvan het 1 grote cyste is geworden, een onwijs grote! Dit gaf ook de hoge temperatuur en de zwangerschapsklachten. Dus nu heb ik provera gehad om mijn ongi op te wekken en zo de cyste te verwijderen. 2 weken provera dan word ik daarna binnen 6 dagen ongi. Over 3 weken weer terug voor nieuwe echo om te kijken of de follikel nu wel goed groeit. Dus 12 oktober weer een afspraak. Waren ze wel beide goed gegaan had ik kans op een meerling. Verder had ik een grote baarmoeder, en zag mijn andere eierstok er goed uit! Moest wel bloed prikken om te kijken of er niet in de andere eierstok wel een goede eisprong is geweest en misschien bevrucht is geraakt, daar kan ik over 2 dagen voor terug bellen voor de uitslag.
My Precious dank je wel voor je antwoord ! Hoop dat jij deze maand een ei hebt hoor! Liefs Springmuis
@ Sammie, jeetje . Gelukkig zag de rest er dan wel goed uit. Misschien heb je zoiezo dan wel meer kans op een meerling? Ben benieuwd hoe het straks allemaal zal gaan meis. @ Springmuis, geen dank hoor. Ben je ook van plan om binnenkort naar je huisarts te gaan?
Hoi meiden Rond half 8 zijn we weg gegaan maar we hebben dik 2 uur in de file gestaan We moesten eigenlijk om half 10 er zijn maar we kwamen 10 min te laat om bloed te prikken Hebben we gehad zijn we daarna nog ff naar de kantine geweest ff lekker koffie gedronken met een broodje Om half 11 zijn we weer terug gegaan om te wachten wanneer wij mogen We moesten nog een dik half uur wachten Maar gelukkig om 11.00 uur waren we aan de beurt De tp duurde maar liefst 10 min Ik had 7 bevruchte eicellen van kwaliteit A En die liggen nou in de vriezer En 5 NOV mogen we een zwangerschapstest doen SPANNEND Liefs Tijgertje23
Ik duim voor je Tijgertje!! Laten we hopen dat alles goed zal gaan. Daar gaan we voor he [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o<
hoi meiden Oh wat ontzettend spannend tijgertje! Ga alvast tot 5 nov. voor je duimen! Afrola: ik ben niet zwanger, want hebben niet geklust. Nou ja, we hebben wel geklust, maar mijn partner is een vrouw, dus dat schiet niet zo op. Ben nu aan het wachten op mijn ongi en heb getempt voor de eisprong, zodat ik wist wanneer die kon komen. Ben namelijk heel onregelmatig ongesteld. Komende maand gaan we er wel voor, dan wordt het dus echt spannend. Sammie: tjee meis, dat zal wel schrikken geweest zijn. Ja cysten zijn pijnlijk. Ik had er in het begin van de zwangerschap ook eentje van zo'n 9cm. Gelukkig is die toen vanzelf verdwenen. Sterkte en duim voor de uitslag van het bloed. twinny
Tijgertje: wat spannend voor jullie zeg! Ik duim voor je! Succes met wachten nu! Sammie: wat een verhaal zeg. Hopelijk slaan de medicijnen aan en komt alles weer tot rust.
Nou zal ik even proberen iedereen te antwoorden anders voel ik me zo egoistisch @ Djaar, wat een hoge temp heb jij voor je ei zeg! Ik had mn 2e ongi dag een hoge temp en toen kelderde hij weer naar beneden om nu weer de pan uit te stijgen @ Sterre82, met pil had ik een veel zwaardere en langere ongi en meer stolsels waardoor het toen donkerder leek inderdaad @ Sammie heb in ons andere topic nog even een woordje gedaan, zal je in dit topic nog even een virtuele knuffel geven! @ HAnna1974 ook een heeeel mooi kaartje! Spannend! (ik tikte trouwens perongeluk 1978 dan maak ik je zo 4 jaar jonger denk ik ) @ Tummetje lage temp is volgens mij nog normaal. Je hebt nog geen onderkoelingdekens nodig? Ik duim voor een eitje, als ik m zie zeg ik m wel jouw kant op te komen @ Britt1 wat voor ovutesten heb je? apart dat ie m dan zo vroeg aan geeft @ Springmuis ik ga ook voor een ei op dag 16 en een innestelingsdip daarna @ My Precious, ik voel van te voren altijd een soort darmkramp, alsof ik naar de wc moet, en mn eisprong zelf ook links of rechts door felle steekjes, heel kort maar. @ Tinkerbell, klinkt positief! ik duim mee voor je! @ Tijgertje ik ga heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel hard duimen voor je. Waarom zijn er zoveel eitjes ingevroren of is dat een gekke vraag? Of heb je niet altijd een goede eisprong? (Tune net in dus wellicht heb ik iets gemist) @ Twinny, desondanks een mooi duidelijk kaartje. Zo.. Ik houd t nog wel uit op t wachtbankje, vind t tempen (zeker na mn ei) erg leuk om te doen. Maandag is mijn nod. En ik denk dat ik met zekerheid kan zeggen dat ik mn ei heb gehad Ik had: Ronde 1, weinig geklust Ronde 2, raak maar een vmk Ronde 3, ik meende mn ei te voelen op dag 13, zelfde als nu en vrijwel zelfde als sinds maart, desondanks werd ik op dag 33 ongesteld, erg raar. Ronde 4, goed geklust en een duidelijk ei gehad, ook gevoeld, in de nacht van zondag op maandag. We'll see Ik ben stiekem wel een beetje trots op mijn kaartje En nu ei-klachtjes. Krampjes en steekjes in mn onderbuik. Alleen even kijken hoe we t gaan aanpakken, t weekend na mn nod gaan we met mn schoonfamilie naar de eemhof. Niet drinken is niet erg, ik drink zelden. Maar ik hoop de in geval van zwangerschap de ochtendmisselijkheid nog even uit te kunnen stellen. Kan zeggen dat ik per ongeluk kaas heb gegeten (ben allergisch voor kaas) maar of ze er een heel weekend in trappen?