Temperatuurkaartjes 3-1-2008

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meisje87

Meisje87 Bekend lid

27 jun 2008
    960
    0
    0
    gewoon wat hoger fictief ;)

2. merels

merels Bekend lid

26 feb 2008
    575
    0
    0
    Brabant
    dankje, zal het is proberen

3. merels

merels Bekend lid

26 feb 2008
    575
    0
    0
    Brabant
    Heb het gedaan, nu is mijn ei waarschijnlijk dag 11, kijk maar.

4. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Goedemorgen meiden,

@ Mosa, je ik gebruik al veel maanden ovulatietesten. Tot nu toe weinig resultaat daarmee.
    Ik denk met het tempen erbij nu, dat ik steeds een heel late eisprong heb na een positieve ovulatietest.
    Maar ook dat mijn LF soms wat aan de korte kant is. Gerekend vanaf een pos. ovutest is mijn LF de laatste maanden, 12-13-10-11-13, maar als je er 2 dagen afhaald is het denk ik op het randje van goed.

@Meisje: Je temp blijft mooi hoog!
    Spannend hoor!

@Merels: Ik denk ook op dag 11 je eisprong.
    Hopelijk worden je volgende temperaturen lekker hoog!

Ik zat vanmorgen op 36,2. Dus weer een beetje omlaag.
    Wel last van buikpijn.... hmmmm .......
    Afwachten maar weer.

Fijne dag allemaal!

Groetjes, Hanna

5. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Handig zeg om even wat verder fictief in te vullen :)

6. merels

merels Bekend lid

26 feb 2008
    575
    0
    0
    Brabant
    @ hanna: Bedankt voor je antwoord. Had een paar dagen geleden al het idee, dat mij ei dinsdag of woensdag zou kunnen zijn, maar toen ik geen daling kreeg, bleef ik twijfelen, en zeker toen hij vandaag weer omhoog ging. Dus hoef je niet perse een daling te hebben met een ei. Als het goed is zit ik dus nu weer op het wachtbankje. :) Even afwachten wat mijn temp. de komende dagen gaat doen.

7. merels

merels Bekend lid

26 feb 2008
    575
    0
    0
    Brabant
    @ hanna: bij jou begint het ook spannend te worden zeg!

8. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    @merels; ik bedoelde dus inderdaad fictief weer hogere temperaturen invullen zoals je normaal zou hebben. ik heb het idee dat je de daling nu al gehad hebt.

@hanna 1974; hoe gaat het met jou? Begin je al flink de zenuwen te krijgen. Je kaartje ziet er goed uit dacht ik.

9. merels

merels Bekend lid

26 feb 2008
    575
    0
    0
    Brabant
    O, jij bedoel de daling van een paar dagen geleden. Het begin van mijn temp. kaartje is niet helemaal te vertrouwen, omdat ik een beetje ziek ben geweest. En daardoor is dus was langer mijn temp. hoger gebleven. 36.7 is mijn normaal temp. toen ik fictief een temp. verhoging intikte op FF gaf hij op dag 11 een kruis.

10. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Merels en Djaar:
    Ja best wel weer spannend hier inderdaad.
    We zijn nu al zoveel rondes bezig en ik durf eigenlijk niet meer te hopen.
    Maar ja elke ronde is er 1 he, en dan heb je ook weer een kans.
    Zit wel erg te twijfelen wanneer ik zou gaan testen mochten de :evil: :evil: niet komen.
    Mijn ovutest zegt nl wat anders dan FF.
    Maar gelukkig heb ik nog een paar dagen om dat eens rustig te bedenken hahaha :)

11. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    Goedemorgen allemaal,

Eindelijk bijgelezen, pff stelletje kletskousen!

@ Tummetje: lage temp is niet raar hoor, dat varieert nogal, ik moet zeggen dat ik mijn basistemp nogal hoog vindt in vergelijking met de meeste hier...

@Britt: Succes in jacht naar ei, kun je hem al vinden (lijkt hier wel het hele jaar door pasen)

@Springmuis: jouw jacht naar ei blijft ook spannend. Gezien je hoofdpijn zou ik bijna denken dat hij nu ongeveer is (geweest)?

@Myprecious: je kan gerust meerdere dagen last hebben van klachtjes rond je eisprong. En het kan ook per keer verschillen, tenminste de ene keer heb ik nergens last van de andere keer drie dagen...

@ Sammie: meis wat ontzettend naar zo'n cyste en bijbehorend rotzooi, gelukkig hebben ze hem wel snel gevonden en wordt er snel wat aan gedaan. Help je hopen dat in je andere eierstok wel een mooi vruchtje zit, het blijft dus nog even spannend voor je...

@Tijgertje: Wat superfijn dat er zoveel goede bevruchte eitjes zijn ontstaan. En het is nu wel heel spannend tot 5 november ik zal voor je duimen! [-o<

@Twinny: Had niet onthouden dat je deze ronde alleen je temp bijhoud :oops: Er wordt hier ook zoveel gekletst. In elk geval vast heel veel succes voor de volgende ronde dan ;)

@Meisje: ik begrijp dat je bllij bent met je mooie kaartje, wanneer wil je gaan testen, hou je het nog een beetje vol om niet te testen.

@Lily: nog even volhouden voor deze ronde, en als het dan niet gelukt is dan is het in elk geval fijn dat je nu de hulp hebt van je gyn.

@merels: het lijkt er idd op dat je je ei op dag 11 hebt gehad. nog twee/drie dagen afwachten en dan weet je meer. Dus het klussen nog wel even volhouden ;) want je weet maar nooit...

@Hanna: je temp is blijvend iets hoger dan voor je eisprong. bij jouw schommelt het blijkbaar niet zo veel kan ook prettig zijn maar verder ziet het er goed uit hoor, temp niet onder coverline, houden zo!

@ all: dacht gister even dat ik een extra stijging had maar nu is hij weer o.1 gezakt dus hij blijft gewoon lichtjes schommelen. Zolang dat maar boven de coverline is ...

12. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Afrola:
    Inderdaad een beetje schommelend, maar 37,2 is toch nog prima?
    Hopelijk blijft dat nog lang zo!

13. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    @ Hanna: ik bedoelde het ook positief hoor! een extra tempstijging had ik ook wel fijn gevonden maar eigenlijk maakt het niet uit wat de temp doet als dat bevruchte ei zich maar nestelt ;)

14. jent

jent Fanatiek lid

12 jul 2007
    1.850
    0
    0
    Limburg
    dag meiden hoe gaat het hiet allemaal.

ik zag tijgertje dat je heel veel bevruchte eitjes hebt. laat ik hopen dat er 1 of meer goede teruggezet kunnen worden. succes
    en voor alle andere ook heel veel succes met eitjes krijgen en wachten tot nod enz.

xxx joyce

15. Bia74

Bia74 Bekend lid

24 jun 2008
    634
    0
    0
    Goedemiddag allemaal, nou deze keer wat meer gelezen en toch maar weer een briefje erbij gehouden hoor anders onthoudt ik het allemaal niet :)

@lily, sterkte hoor meid, en ik snap het heel goed. ben ook paar daagjes wat minder hier, want ik ben er teveel mee bezig vind ik zelf. Maar natuurlijk probeer ik wel mee te blijven leven met iedereen en zo af en toe weer ff goed reageren. Maar dat is helemaal geen schande toch?! We snappen allemaal dat we af en toe zo'n DIP hebben zeg maar ;)
    ik hoop voor je dat ze gauw je eitje kunnen vinden en dat jullie geholpen worden.

@meisje, mooi kaartje zeg... als DAT 'm niet is! :)
    @merels, lijkt idd op een vroeg eitje op dag 11... spannend
    @hanna, jouw kaartje ziet er ook nog steeds goed uit
    @sammie, ook jou wens ik heel veel sterkte samen en hoop dat jullie gauw geholpen kunnen worden en weer snel verder kunnen, dikke knuffel voor jou ;)
    @afrola, mooie opwaartse zigzaglijn toch?! goed zo, houden zo (alsof we daar zelf iets over te zeggen hebben :D )

@all, nou mijn temp weer beetje omlaag :( moet wel zeggen dat ik al om 3.30 uur (!) wakker was en ff ben opgestaan omdat manlief weer was opgestaan omdat hij niet kon slapen.... met als gevolg dat ik daarna ook niet meer heb geslapen... de hele tijd rond liggen tollen in bed (of zou temp daardoor eigenlijk hoger hebben moeten zijn?)
    nou ja, we zien het morgen wel weer.... :(

Fijne dag nog allemaal! ;)

16. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    Wat zouden wij allemaal graag willen dat we daar wel wat over te zeggen hadden! ;)

en ook jij een hele fijne dag

17. merels

merels Bekend lid

26 feb 2008
    575
    0
    0
    Brabant
    @ hanna: het is en blijft altijd lekker spannend. Hoe lang zijn jullie nu bezig, als ik vragen mag?

@ afrola: Bedankt voor je antwoord. Denk ook dat mij ei gisteren is geweest, maar moet idd nog even afwachten wat mijn temp. de komende dagen gaat doen.

@ bia: bedankt voor je antwoord. Als het me ei is, is het idd een vroeg eitje, maar ik dat heb ik volgens mij wel vaker gehad. Vorige maand in ieder geval ook. Dus het zou heel goed kunnen dat hij nu ook weer vroeg is. Nog even een paar dagen afwachten, en dan weet ik het zeker. En dan zit ik weer op het wachtbankje. Maar ik zie dat het bij jou ook spannend begint te worden!

Fijne dag iedereen!

18. Maar29

Maar29 Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.837
    0
    0
    Wie zou er al durven testen met mijn tempkaartje?
    (temp was vanmorgen weer 37,0)

19. merels

merels Bekend lid

26 feb 2008
    575
    0
    0
    Brabant
    @ maar: ik zou nog niet gaan testen, omdat je nog maar 9 dagen na je ei zit. En dus is de kans groot dat je test nega is. De kans is heel klein als je zwanger bent dat het nu al zichtbaar is. Zou nog even wachten, tot je op je nod zit. Omdat de kans groot is dat er toch niks te zien is. En over een paar dagen weer opnieuw moet testen.

20. Maar29

Maar29 Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.837
    0
    0
    Zit vandaag op 11 dagen na ei, maar omdat ik regelmatig mensen zie die 3 dagen voor nod al testen, dacht ik dat het misschien wel kon al...

Deel Deze Pagina