Het kan wel, maar je heb een grote kans dat het toch nog niet te zien is, als je zwanger zou zijn. Heb je al getest? Of wacht je toch nog even?
je kan t altijd proberen met de weteschap dat negatief niet perse negatief is. Misschien dat ik ook zaterdag al ga testen hoor mijn kaartje is zo veelbelovend
Hoi hoi! @ Afrola: ja en het word nog veel spannender..hahaha ik zit namelijk met een dilemma... vannacht natuurlijk veeeeels te laat naar bed gegaan na 3 uurtjes halve slaap ging de wekker alweer...toen heb ik getempt en was 36.3 ik ben natuurlijk lekker verder gaan slapen en toen werd ik pas om half 2 wakker (oh wat erg he ) en weer getempt en toen was mn tempje 36.9...(die klinkt natuurlijk veel leuker hhaha) maar ik weet niet welke ik moet aannemen aangezien ik bij de 1e veel te kort heb geslapen en de laatste veels te lang.. Dilemma Dilemma Dilemma... Iemand een idee? Liefs Springmuis
springmuis als ik op jou mag reageren. ik denk dat je de temp helemaal niet kunt gebruiken en het moet zien als een verloren dag helaas. dus ik hoop dat je vanaaf wel gewoon kunt slapen en morgen weer een temp hebt die klopt. xxx joyce
Je hebt zeker een mooi kaartje! Die van mij word ik alleen maar onzeker van... kan er geen touw aan vastknopen. Zou ie intussen niet wat omhoog moeten gaan? Ik heb nog niet getest. Durf eigenlijk ook niet zo goed meer...
@afrola helaas is deze ronde al voor bij(denk ik)check mijn temp.. morgen of overmorgen ongi denk ik..
@merels & Jent: He chips... @lily: Ik hoop voor je dat hij nog omhoog schiet morgen! ik duim voor je!
@ Lily, wie weet is ie morgen weer wat hoger meid. Tis maar een half graadje onder het kruis... [-o< voor je!
@ Merels, hoe temp hoeft niet beslist veel te dalen hoor, kan ook zo omhoog gaan naar je eisprong. @ Afrola, wat voel je dan allemaal?? Waar zitten die eierstokken van ons nou eigenlijk? Want ik voel steeds links en recht boven me V iets, kleine steekjes en vage dingen.... & Jij hebt toch best wel een leuk kaartje hoor, zou zomaar raak kunnen zijn. Ben benieuwd!! Ik weet niet wat ik moet verwachten. Ik verwacht nog geen ei.... Maar me bmm is wel zacht, hoog en volgens mij open.. En me slijm is nog steeds waterig zoals jullie kunnen zien. Maar me kaartje lijkt nog wel steeds op me oude kaartje, wat denken jullie? Deze cyclus weer geen ei?
@ springmuis: denk ook dat beide temps van vandaag niet betrouwbaar zijn. Helaas helaas. @lily heel jammer als de ongi idd komt, maar de gyn gaat je helpen bij de volgende ronde dat is ieg fijn toch? @ MyPrecious, als ik rond mijn ei zit heb ik soms lage rugpijn, soms ben ik ineens een kwartier heel misselijk, soms een zeurende pijn rechts ten hoogte van je blindedarm(als ik dit heb dan duurt dat meestal 2 a 3 dagen), als ik op mijn buik lig kan dat ook irritant zijn, tot slot kan seks ook pijnlijk zijn als hij te diep stoot. Maar ik voel dit niet allemaal bij elke cyclusronde. Afgelopen ronde had ik vooral lage rugpijn en was de seks pijnlijk. Twee rondes daarvoor had ik drie dagen een zeurende pijn rechts die langzaamaan erger werd zodat ik zelfs als ik mijn hielen te hard op de grond zette ik niet kon ademhalen van de pijn... Verder hoop ik ook zo dat mijn kaartje veel goeds beloofd [-o<
@Lily, helaas zeg, je kaartje ziet er niet zo goed uit... Hopen maar dat je temp toch weer omhoog zal gaan. @ Merels: Ik ben gestopt met de pil in augustus 2007. In februari was ik zwanger, maar helaas na 12 weken is dat een miskraam geworden. (in mei) en nu dus alweer een tijdje bezig. Al met al al een hele tijd vind ik zelf. Als het in januari niet gelukt is gaan we maar eens naar de dokter. Ik ben erg bang voor dokters, ziekenhuizen en bloed/bloedprikken, dus ik hoop maar dat dat me bespaard zal blijven. Toch elke maand wel weer positief. Goed geklust, dus de kans is er dan weer he!
@ MyPrecious: Daar ben ik nu dus ook achter. Had het alleen niet verwacht omdat ik vorige maand, wel een goede daling had. Maar dat kan dus per keer verschillen. Balen dat jij nog geen ei kan vinden, hoop voor je dat hij snel komt! @ hanna: Dat is idd dat al even. wij zijn nu ook al bijna een jaar bezig. Als het in januari nog niet gelukt, is het misschien wel slim om naar de dokter te gaan. Maar ik hoop voor je dat het niet hoeft , en dat je voor die tijd lekker zwanger bent!
Goedeavond meiden! Alles goed hier? Vandaag is mijn temp eindelijk wat anders gaan doen haha. Anders wordt het ook zo saai he! Meisje, mooi kaartje! Liefs
Ik zeg t nog maar eens: mijn temperatuur is na mijn dipje op 6dpo aan 1 stuk door precies 37,0 geweest. Volgens mij is ie dat nog steeds
Ja idd neem een voorbeeld aan Marb der kaartje! Blij zijn kun je nog niet, maar ik heb wel meer van zulke kaartjes (van zwangere dames) gezien hoor. Natuurlijk ook van meiden die niet zwanger waren, maar er is goede hoop. Kijk, mijn kaartje is saai . Geen eisprong, geen kans.
Ja dat weet ik, maar ja, 1 tegenover zoveel andere zwangeren met spannende kaartjes Marb had jij trouwens ook enorm het gevoel dat je ongi was, al ver voor nod? Precious, je kan ook een eisprong hebben zonder dat je temp stijgt he. Dan is het eitje welliswaar van mindere waarde, maar dat kan volgens mij ook weer steeds verschillen. Heb ook wel eens iemand gezien die zwanger is geworden terwijl haar tempkaart absoluut geen ei aangaf.