Temperatuurkaartjes 3-1-2008

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    :) Volgens mij zijn er veel meer van dit soort kaartjes bij zwangeren hoor...

Ik had idd al een week voor nod ongi-krampen

2. Niet meer actief

Echt?
    Ik ga zo gelijk even zoeken!

3. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    @ Tinkerbell: heb het even voor je opgezocht. Van de vrouwen die een innestelingsdip hadden is 86 procent zwanger! 5 procent daarvan wordt een miskraam, dus 81 procent blijft gewoon zwanger. Best een goede kans dacht ik zo ;)

4. Niet meer actief

Maar ik heb helemaal geen dip gehad :(

5. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Goedenavond dames,

@ Lily, je moet gewoon lekker doen waar je je goed bij voelt! Natuurlijk vinden we het altijd leuk wat van je te horen, maar als je er even geen zin in hebt, is het natuurlijk ook goed!
    Aan de ene kant vervelend dat je al die onderzoeken gaat krijgen, maar aan de andere kant gaat het dan misschien allemaal wat makkerlijker!
    Sterkte en succes in ieder geval!
    Even afwachten wat je temp morgen doet, misschien komt hij dan wel weer boven het lijntje! Ik duim voor je!

@ Meisje, hij blijft supermooi!

@ Merels, ik denk ook dat je eisprong op dag 11 is geweest! Heb je een mooie korte cyclus!

@ Hanna, dat zou natuurlijk kunnen, dat je eisprong een paar dagen na je positieve ovulatietest pas komt. Een ovulatietest meet de LH-piek, en deze is alweer aan het dalen als je ei springt, dus misschien duurt dat bij jou net iets langer.
    En elke ronde heb je gelukkig inderdaad een nieuwe kans. En je temp hoeft niet heel hoog te zijn om zwanger te zijn. Je hebt wel een goed mini-innestelingsdipje!

@ Afrola, ziet er goed uit! Hij schommelt gewoon met een stijgende lijn naar boven!

@ Bia, pffffffff...we blazen je (misschien wel onbetrouwbare?) temp gewoon weer omhoog.

@ Maar, ondanks je mooie kaartje zou ook ik nog even wachten met testen. Er zijn inderdaad vrouwen die 3 dagen voor hun nod al positief testen, maar volgens mij testen de meeste pas positief op of na hun nod.
    Succes met wachten in ieder geval!

@ Springmuis, ik zou ook deze temp even overslaan, heb ik afgelopen zondag ook gedaan. De temp kan namelijk net een vertekend beeld geven, dus je kunt beter wachten tot morgen.

@ MyPrecious, dit was niet de afspraak hè ;)
    Je temp zou stijgen! Ik weet het ook niet, er kan natuurlijk nog een eisprong aan zitten te komen, aan de stand van je bmm lijkt het er wel op, maar helaas blijft het afwachten. In ieder geval een dikke knuffel voor jou, ik vind dat je die wel verdiend!

@ Tinkerbell, ik snap het wel, maar volgens mij heb je helemaal geen reden om zo onzeker te zijn over je kaartje! Maar het blijft afwachten. Je weet het toch nooit. Soms zie je héle mooie kaartjes voorbijkomen en die worden uiteindelijk ongi en van sommige kaartjes ben je verbaasd als iemand zwanger is. Dat maakt het allemaal zo onzeker natuurlijk!

@ all, vanaf morgen ga ik mijn kaartje weer plaatsen. Ik had gisterenavond zowaar rekbaar slijm (denk ik :oops: ), dat heb ik nog nooit eerder kunnen ontdekken! Moet het altijd wel een paar centimeter rekbaar zijn, of mag 1,5 cm ook? Ook had ik een beetje buikpijn en vanochtend een lage temp. Dus ik hoop dat mijn eisprong vandaag of morgen is.

Liefs Mosa

6. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Huh? Wie was dat dan, met een dip en daarna steeds 37,0...? :(

Ben ik nou echt met m'n eigen kaartje in de war? :D Mijn hemel zeg, wat ben ik een oen.... :rolleyes:

Nou ja, ook een stabiele temperatuur is volgens mij een goed teken...

*zucht* Ik hou m'n mond wel weer...

7. Niet meer actief

Dat was idd alleen jij ja :p

Maar ja, het is niet erg hoor!
    Het feit blijft dat ik nog nooit zo'n stabiele temp heb gezien bij mij.
    Dus ja, misschien toch een goed teken dan he (laat ik het positief in zien ;) )

8. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Aaaargh, kan er nog steeds niet over uit hoe suf :D

Maareh... alles wat anders is dan anders is positief!

9. Niet meer actief

Alles is anders hahah!
    En dat van jou komt gewoon door je hormonen hoor ;)

Ik zweer echt dat ik ALTIJD na mijn ei pijnlijke tepels en boobs heb, nu kan ik er werkelijk alles mee doen bij wijze van spreken!
    Zooooo raar!
    En voel me anders maar ja dat zal wel gewoon aan mij liggen.

10. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Mja, of je bent gewoon zwanger :p

Ik wist t eigenlijk al vanaf m'n eisprong. Geen idee waaraan ik t voelde, maar toch...

11. Niet meer actief

Hmm... ik ook (al vanaf mijn ei) maar nu nog bevestiging haha.
    Maar misschien komt het ook wel omdat we voor het eerst sinds een tijdje echt, maar dan ook echt goed geklusd hebben haha

12. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Ik ga voor je duimen meisje ;) Over een weekje weet je meer! (ik zeg wel heel dapper weekJE maar ik weet ook heel goed dat een week vre-se-lijk lang kan duren...)

13. Niet meer actief

Het gaat al sneller dan ik dacht..
    Misschien wel omdat ik er !als ik niet op het forum ben! niet zo mee bezig ben.
    Alleen op de momenten dat ik ook echt kramp heb, zoals vandaag.

14. Meisje87

Meisje87 Bekend lid

27 jun 2008
    960
    0
    0
    hoi, iedereen een fijne avond?

tinkerbell moest je vandaag naar de gyn? :oops: nog nieuws gehad? (ben een beetje warrig maar zie je onderschrift)

Ik begin er een beetje in te geloven :oops: de hele dag krampjes gehad, maar geen ongi-krampjes, wel in dat gebied, maar ze waren licht. Alsof er geport werd in mn onderbuik.
    Verder gigantische trek in kip, heb net de hee schappen leeg getrookken :)
    ik begin er bijna in te geloven zeg..
    Waar heb je dat gevonden marb, die percentages?

15. merels

merels Bekend lid

26 feb 2008
    575
    0
    0
    Brabant
    @ mosa : dat wel, maar vorige maand was mijn ei ook op dag 11 of 12 , maar toen was mijn LF weer lang, 17 dagen, waardoor ik toch nog een cycles had van 29 dagen. Maare, jou ei is volgens mij ook in aantocht!

16. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Spannend hoor Meisje! Ziet er wel erg goed uit voor je! Ik hoop dat de dagen snel voor je gaan, zodat je duidelijkheid hebt!

@ Merels, dat is waar ook! Jij had zo'n lange lf! Mijne was ook 17 dagen de vorige keer. Maar een cyclus van 29 dagen is natuurlijk ook er fijn!

17. Maar29

Maar29 Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.837
    0
    0
    Grappig is dat!

Sommige mensen weten het gelijk!
    Lijkt me zo'n heerlijk ;)

18. Maar29

Maar29 Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.837
    0
    0
    Spannend! Zeker een mooi kaartje!

Ik wacht nog ff met testen (klinkt in elk geval stoer... ;) ) tot na het weekend...

19. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    heej meiden!
    heb hem inderdaad niet ingevuld vandaag, morgen weer een nieuwe kans, constant hoofdpijn, hoop dat deze nacht wel wat word..
    ik heb trouwens morgen EEN nod :p als mijn ei op dag 11 is geweest haha maarja het kan nog steeds 2 weken duren voor mijn echte nodje komt en maybe zelfs nog wel langer...bah! ik haat wachten!

spreek jullie morgen als ik weer thuis ben :D ( ben even bij me ouders logeren :p mannetje heeft nachtdienst..zooo ongezellig..)

ik ga op 1 oor! :D

Slaap lekker!

Liefs Springmuis

20. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    @ meisje: dat klinkt heeeel positief :) Percentages komen van ff. Oeh! En je temperatuur is ook nog hoog vanochtend...

@ Tinkerbell: als je een voorgevoel hebt, kan het best eens zo zijn dat t klopt hoor! Kijk, je hebt ook vrouwen die elke maand een voorgevoel hebben. Ik heb ook wel vaker gedacht dat ik nu toch echt zwanger zou zijn. Maar een echt gevoel is anders.

@ Maar: mja, tis wel leuk ja! Maar ook wel eng. Je slingert continu tussen: ik weet t zeker! en: 'maar wat als ik t mis heb?!'

Deel Deze Pagina