Temperatuurkaartjes 3-1-2008

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    Goedemorgen iedereen,

@ Tinkerbell, een kleine stijging, mooi kaartje, spannend hoor

@Maar: jouw kaartje is ook spannend snap je gevoel dat je nu al wil testen, dat gevoel heb ik ook maar ik probeer het echt uit te stellen tot een dag na NOD.

@ Meisje: jouw kaartje ziet er wel het spannendst uit, ben heel benieuwd

@ Merels: Het lijkt er idd op dat je ei is geweest al is het raar dat je een dipje had vandaag... Maar 6 uur slapen vind ik nog niet heel slecht hoor, doe dat ook in het weekend en mijn temp zijn naar mijn idee dan meestal wel betrouwbaar...

@ Hanna: jouw temp weer een beetje omhoog, blijft er goed uitzien...

@ Marb: nog een dag op wachtbank voor echo, zeker net zo spannend als voor NOD?

@Mosa: lijkt er bij jouw op dat je je ei hebt gevonden ben benieuwd wat FF ervan vindt (over 3 dagen)

@ rest succes in jacht naar ei of op wachtbank.

@ All vandaag mijn temp zigzagt vrolijk door vandaag weer 37,3 Volgens mij nog steeds hoger dan vorige ronde.

Fijne dag allemaal!

2. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Wauw, jouw kaartje is moooooi! Ik zie een hoop mooie kaartjes hier. Ga heel hard duimen dat jullie naar de juli mama's mogen.

En idd... net zo spannend. Aan de ene kant is het nog spannender, ook omdat je niet jezelf kunt sussen met tussentijds pre-nod testen ofzo :p
    Aan de andere kant weet ik wel (hoop ik) wat de uitslag zal zijn, dus dan is t toch minder spannend. Maar tis wel waar: je denkt altijd: eerst maar s zwanger zijn. Maar als je dan zwanger bént begint t wachten weer van voor af aan... :( ;)

@ meisje: lief! :)

3. Maar29

Maar29 Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.837
    0
    0
    Afrola, spannend meid!
    Jij hoeft ook nog "maar" 4 dagen te wachten...

Je kaartje ziet er in elk geval hoopvol uit hoor. Lekker doorklimmen, zou ik zeggen! :whistle:

4. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    o, jee!

Wegens ellende afgelopen 3 maanden hebben mijn hubbie en ik besloten het zwanger worden op een lager pitje te zetten.
    Alleen probleempje denk ik, ik kon mij toch niet bedwingen een ovu testje te doen en nu heb ik mijn ei waarschijnlijk wat eerder gehad dan verwacht. Ovu testen worden namelijk lichter en mijn temp is al 2 dagen 36.7. In plaats van dag 20-21 mijn ei nu dus waarschijnlijk nu 17-18.
    Maar we hebben geklust......................en zonder condoom natuurlijk. :rolleyes:
    Daar gaat het rustig aan plan. :rolleyes: :rolleyes:

5. Bia74

Bia74 Bekend lid

24 jun 2008
    634
    0
    0
    @meisje, maar29, hanna èn afrola, jullie kaartjes zien er veelbelovend uit! Spannend, ik duim voor jullie!

@mosa, mooi ei idd zou ik zeggen, nu die temp omhoog blijven!
    @merels, tja ff kijken wat temp morgen doet dan.. maar denk tog wel ei geweest ja

@marb, succes bij je echo morgen! Geniet ervan!

@all, hier foute boel hoor.... temp is omlaag :cry: :cry: :cry: Echt shit gewoon, dit is mijn laatste temp-maand. Ik wilde 3 maandjes tempen om te kijken hoe mijn cyclus is enzo en die zijn nu dus om.... daarbij komt nog dat ik volgende maand ga verhuizen en dus weinig tijd heb om te komen kleppen enzow en dan heb ik 2 maanden geen (of weinig) internet :( Maar goed, ik hou jullie uiteraard wel in gaten hoor! ;) Zo gauw als :evil: er zijn laat ik nog ff wat weten

Fijne dag nog allemaal

6. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Ah, Bia! Nee toch... :(

GRRRRR... Ik kan dus gewoon boos worden op temperatuurkaartjes... :oops:

7. merels

merels Bekend lid

26 feb 2008
    575
    0
    0
    Brabant
    @ marb: Nee hoor vind het juist wel leuk dat je nog steeds hier komt kijken. En nog even meekijkt naar onze kaartjes, en dat jij vertelt hoe het nu met jou gaat. Spannend hoor morgen je eerste echo, ben wel benieuwd.

@ afrola: Vind het ook wel vreemd. maar ja, misschien is me temp. morgen wel goed. Over het algemeen slaap ik ook wel goed, en lang. Zo af en toe heb ik is een keer een mindere nacht. Het lijkt mij ook dat ik mij ei al gehad heb, maar ja moet nog even een paar dagen afwachten of het echt zo is. Maar jou kaartje ziet er wel mooi uit hoor, spannend de komende dagen voor jou zeg!

@ pookie: Sterkte de komende tijd!

@ bia: Balen dat je temp. is gezakt, maar hij is nog wel boven je curverlijn, dus er is nog wel hoop hoor! Verwacht zelf ook dat mij ei al is geweest, maarja, even afwachten wat mijn temp de komende dagen gaat doen.

8. tijgertje23

tijgertje23 Fanatiek lid

28 okt 2006
    2.378
    0
    36
    Vrouw
    Huis mama 24/7
    Haaksbergen
  9. dib

dib Fanatiek lid

11 sep 2007
    2.153
    1
    0
    Nederland
    Wauw Tijgertje!

Laat hem/haar maar lekker groeien!

Leuk om te zien zeg!

10. tijgertje23

tijgertje23 Fanatiek lid

28 okt 2006
    2.378
    0
    36
    Vrouw
    Huis mama 24/7
    Haaksbergen
    Ja dank je

Elke avond ligt mijn vriend tegen mijn buikkie te praten dat hij of zij maar lekker door moest groeien
    En 5 nov is onze test dag

Ik weet moet er niet zoveel mee bezig zijn maar toch.......
    Echt heel raar dat je nu een embryo draagt in je buik
    En zit je vaak af te deken of het wel zou groeien

Liefs Tijgertje23

11. dib

dib Fanatiek lid

11 sep 2007
    2.153
    1
    0
    Nederland
    Dat is i.d.d. wel heel raar om mee te maken.
    Kan het niet gek vinden dat je er steeds aan moet denken! Is toch iets heel bijzonders!

Temp je er ook nog bij of laat je dat voorlopig even rusten?

12. tijgertje23

tijgertje23 Fanatiek lid

28 okt 2006
    2.378
    0
    36
    Vrouw
    Huis mama 24/7
    Haaksbergen
    Nee we hebben besloten om met ivf niet te gaan tempen

Want ik ben al zo'n chaotische typje :)

Liefs Tijgertje23

13. dib

dib Fanatiek lid

11 sep 2007
    2.153
    1
    0
    Nederland
    Groot gelijk!

Heeft ook eigenlijk helemaal geen nut ;)

Ik vind het heerlijk om niet meer elke ochtend die wekker te horen, vooral in het weekend ;)

Ik hoop dat bij jullie allemaal die wekkers de prullebak in kunnen, samen met de thermometers en dan lekker 9 maanden kunnen relaxen!

14. mv77

mv77 Lid

13 aug 2008
    85
    0
    0
  15. Maar29

Maar29 Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.837
    0
    0
    @ Bia, balen meid! Hoewel ie natuurlijk nog wel boven de lijn zit, maar tis nooit leuk als je temp weer gaat dalen. Wie weet schiet ie morgen alsnog de pan uit. Ga heel hard voor je duimen. ;)

@ Tijgertje, wat apart die foto he! Wel supergaaf en staat natuurlijk heel cool strax in zijn of haar eerste babyboek! ha ha. Geniet van het bijzondere gevoel wat je nu moet hebben. \:D/

@ Merels, ga voor jou ook heel hard [-o<

@ Pookie, hou je taai en sterkte

@ Marb, geniet van je eerste :baby: foto! hihi

16. dib

dib Fanatiek lid

11 sep 2007
    2.153
    1
    0
    Nederland
  17. Meisje87

Meisje87 Bekend lid

27 jun 2008
    960
    0
    0
    zie m niet marjolein

oooh wat leuk babyteigetje! hoe zit zoiets, ben je nu zwanger en hopen dat t goed blijft zitten? Omdat t eitje al is bevruct?

18. dib

dib Fanatiek lid

11 sep 2007
    2.153
    1
    0
    Nederland
    @Meisje87: Heb jij even een mooie innestelingsdip zeg! mega! Nog 5 daagjes....

19. Meisje87

Meisje87 Bekend lid

27 jun 2008
    960
    0
    0
    ik hoop t dib, maar volgens mij zwegt t nog niets. Al is t nieuws van marb wel positief dat 80% van de mensen met een dip zwanger zijn

20. dib

dib Fanatiek lid

11 sep 2007
    2.153
    1
    0
    Nederland
    Dat is een goed vooruitzicht!

En ook zonder dip kan het, ik ben het bewijs.

Deel Deze Pagina