Temperatuurkaartjes 3-1-2008

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mv77

mv77 Lid

13 aug 2008
    85
    0
    0
    Vreemd... kreeg 'm zelf wel te zien!
    Weet dan niet zo goed hoe ik 'm in het forum krijg, staat nu in m'n album.

2. tijgertje23

tijgertje23 Fanatiek lid

28 okt 2006
    2.378
    0
    36
    Vrouw
    Huis mama 24/7
    Haaksbergen
    Hoi Meisje

Je vroeg of ik dan al meteen zwanger ben
    Het is 50/50 zeiden ze in nijmegen

Ik kan pas merken wanneer ik dan echt zwanger ben op 5 nov
    pas als de uitslag posi is dan ben ik pas echt zwanger

Alleen nu moet het gaan innestelen [-o< [-o< [-o< [-o< [-o<

Liefs Tijgertje23

3. Maar29

Maar29 Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.837
    0
    0
    *** mantra ***

nestel in, nestel in, nestel in, nestel in, nestel in, nestel in, nestel in, nestel in, nestel in,nestel in, nestel in, nestel in,nestel in, nestel in, nestel in,nestel in, nestel in, nestel in,nestel in, nestel in, nestel in

Als het nu niet gaat lukken...! ;)

4. dib

dib Fanatiek lid

11 sep 2007
    2.153
    1
    0
    Nederland
    Tijgertje:
    HET MOET, HET MOET, HET MOET, HET MOET [​IMG]

5. dib

dib Fanatiek lid

11 sep 2007
    2.153
    1
    0
    Nederland
    Ziet eruit alsof je je eitje hebt gehad :D

Posi ovu test en temp stijging, kan niet missen! Hopelijk heb je goed geklust ;)

6. mv77

mv77 Lid

13 aug 2008
    85
    0
    0
    Ondanks dat m'n vriend zo ziek als een hond is heeft hij goed z'n best gedaan! ;)
    En nu maar hopen dat het ziek zijn geen effect op z'n zwemmertjes heeft gehad! :rolleyes:

7. dib

dib Fanatiek lid

11 sep 2007
    2.153
    1
    0
    Nederland
    Vast niet, die zwemmertjes had hij al een tijd geleden gemaakt ;)

Aaah, ziek en toch moeten klussen, arme vent... ;)

8. mv77

mv77 Lid

13 aug 2008
    85
    0
    0
    Hihihi! Het is voor een goed doel hoor! Zijn nu een half jaartje bezig, maar m'n cyclus was een zooitje... dus tempen en ovutesten dit keer en hopen dat het gelukt is! :D

Jij trouwens ook van harte gefeliciteerd aan je banner te zien! :thumup:

9. dib

dib Fanatiek lid

11 sep 2007
    2.153
    1
    0
    Nederland
    Dank je, het heeft even geduurd maar eindelijk is het zover, hoewel ik het eigenlijk nog steeds niet kan geloven!

Tempen en ovu testen geven veel duidelijkheid, ik vond het erg prettig om te weten waar ik aan toe was!

10. mv77

mv77 Lid

13 aug 2008
    85
    0
    0
    Precies, vind ik ook! Het is misschien iets minder romantisch, helemaal als je mannetje ziek is ;) , maar na een tijdje begon het me iets te lang te duren. Maar vergeleken met jou moet ik al helemaal niet klagen... :oops: Maar gelukkig was het voor jou de laatste keer raak! Spannend hoor! Voel je je al 'anders'?

11. dib

dib Fanatiek lid

11 sep 2007
    2.153
    1
    0
    Nederland
    Ik voel me heel anders, onrustig en slaap slecht. Heb onrustige benen en armen en af en toe mega krampen (schijnt erbij te horen) en (.)(.) doen nog altijd pijn.
    Maar mij hoor je niet klagen hoor! Als dit erbij hoort vind ik het allemaal prima :D

Ik was in de eerste rondes ook ongeduldig hoor, dat hoort er gewoon bij, is niet erg! We hadden gewoon pech denk ik.
    We hebben aardig wat testen gehad in het ziekenhuis en alles was steeds prima dus blijkbaar kunnen we het gewoon zelf, zonder hulp!

12. Meisje87

Meisje87 Bekend lid

27 jun 2008
    960
    0
    0
    mijn vriend ook, had een hekel aan verplicht klussen. Maar we hebben t toch gedaan, ik heb van zondag 12 op maandag 13 mn ei gevoeld en vlak daarvoor hadden we geklust (1 tot 2 uur tevoren) en mn bmm stond nog steeds open dus maandag en dinsdag erachteraan geklust voor t geval dat. Ik zei, ik heb mn eitje dus hij zei kom maar op. Mn ei is nu definitief geweest dus nu doen we t weer normaal :)

Mn krampjes worden steeds erger, also ik nodig naar de wc moet

13. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    @ Marb, hoepel op mens ;)
    Heel veel succes morgen bij de echo!

@ Afrola, mooi kaartje hoor! Nu hopen dat hij morgen ook nog zo hoog blijft, de vorige keer daalde hij toen iets.

@ Pookie, wat ontzettend klote voor je dat het de vorige keer weer verkeerd is gegaan!
    En nu lijkt het toch weer spannend voor je te worden! Op welke dag zit je nu?

@ Bia, balen meid! Het lijkt er inderdaad niet goed uit te zien, maar hopelijk zegt dat niets! Laat je ons wel weten hoe het afloopt?
    In ieder geval heel veel succes met verhuizen en alles wat er bij komt kijken!
    Jammer dat je ons gaat verlaten! Maar voor jou is het wel lekker om niet meer te tempen lijkt me!

@ Tijgertje, wat apart om te zien zeg!
    Wat ontzettend spannend voor jullie! Dus 50% kans, dat is niet verkeerd!
    Ik zal heel hard voor je duimen, maar het komt vast goed!
    Hou je ons op de hoogte?!

@ Marjolein, iedereen die op je link klikt, krijgt zijn eigen kaartje te zien :D . Daarom zie jij hem zelf wel!
    Ik denk dat je op dag 20 of dag 21 je eisprong hebt gehad, dus nu wordt het weer afwachten.

@ Meisje, succes met wachten!

14. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Goede avond :D!

Alles goed met everybody? ;)
    Hier gaat het wel...hoofdpijn zit er nog half..en mn huid is zooo gevoelig miauw :( zo even in bad denk ik :D

Mijn tempje was vandaag 36.5..dus nog steeds helemaal nakkes!
    dag 11 is mijn ei niet geweest, want anders was mijn nod vandaag en ik merk niets dat ik ongi moet worden..

afwachten weer..

Liefs springmuis

15. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

Ja dan is de eisprong geen goeie eisprong om zwanger van te raken zeg maar. Maar voor sommigen werkt tempen niet hé, als tempen niet werkt dan krijg je gewoon wel een normale eisprong. Maar ik denk dat ik me wel anders zou voelen met eisprong. Na de pil heb ik wel dingen gevoeld en voelde me ook zwanger, daarna gelijk ongesteld geworden met rood bloed. Dus denk dat ik tòèn een eisrpong gehad heb, maar nog niet in een serieuse ronde dus.

@ Mosa, dankje wel voor je lieve woorden. Doet me goed :D. Bmm zit nu bijna weer dicht, slijm is weg. Maar niet echt een stijging, gewoon me normale temp. Ik kom hier morge weer me kaartje plaatsen misschien is er wat gebeurd, misschien ook niet (wat ik eerder denk). Je hoeft trouwens niet rekbaar slijm te hebben he. Maar ja, bij mij was het zo'n 3cm rekbaar dus dat zegt ook niks zonder eisprong haha. Hée nu zie ik je kaartje :) volgens mij is je ei geweest idd. Ben benieuwd!

@ afrola, spannend kaartje hoor, ziet er goed uit.

@ tijgertje, Zo spannend! Heel apart hoor. Als alles goed gaat is dit gewoon de 1e foto van jullie baby hihi. Duim voor je. Ik doe me met Maar29 nestel in, nestel in, nestel in, nestel in, nestel in, nestel in, nestel in, nestel in, nestel in,nestel in, nestel in, nestel in,nestel in, nestel in, nestel in,nestel in, nestel in, nestel in,nestel in, nestel in, nestel in !

Nou meiden, ik moet der weer vandoor. Ik plaats morgen weer me kaartje & nieuwsgierigen kunnen hieronder kijken :p. Fijne avond allemaal!

16. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    @ MyPrecious, ik ben één van de nieuwsgierigen ;)
    Ik durf het bijna niet meer te zeggen, maar misschien was gisteren je eisprong? Het was een mooi dipje met vandaag een mooi stijginkje! Hopelijk stijgt hij morgen nu wel door. Maar het goede nieuws is volgens mij dat je spotting over is of niet?
    Ik hoop inderdaad dat ik gisteren mijn eisprong gehad hebt, maar het blijft afwachten.

@ Springmuis, natuurlijk hoop ik heel erg dat ik ongelijk heb, maar als ik eerlijk ben betwijfel ik op basis van je kaartje of je eisprong al wel geweest is. Dag 8 en 9 zijn namelijk open rondjes dus die kunnen misschien een vertekend (te laag?) beeld geven. Omdat je daarvoor niet getempt hebt, weet je niet hoe je temp toen was, maar misschien was hij ook wel rond de 36.5. Als dat zo zou zijn dan zou er nog geen eisprong te zien zijn. Maar nogmaals, misschien heb ik het fout!

@ Lily, hoe gaat het met jou? Ik hoop dat je nog steeds niet ongi bent!

17. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Marb: veel plezier morgen bij de echo!

@ Tijgertje:
    Wat een mooie eerste foto van jullie beeb :)
    Ik duim met jullie mee voor 5 november!

@Bia: Balen zeg!

@Marjolein: Temp is mooi omhoog. Denk dat je je eisprong al hebt gehad en dat FF dat snel gaat aangeven.

@Mosa: mooie stijging hoor!

Vandaag lekker in de dierentuin rondgelopen.
    Zo gaan de wachtdagen wel heel snel :)

Fijne avond allemaal!
    Groetjes, Hanna

18. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    @ Springmuis, ik zie nu trouwens je kaartje van de vorige cyclus. Als je je temp van die cyclus met die van deze vergelijkt, dan is hij nu ook nog niet echt hoog geweest. Je coverline was tussen 36.5 en 36.6, als dat deze cyclus ook weer zo zou zijn, dan zou je inderdaad nog geen eisprong hebben gehad. Ik wil je niet onzeker maken, maar misschien heb je deze keer een wat langere cyclus?

19. Niet meer actief

Goede avond dames!

Alles goed hier?
    Zag nog wat spannende kaartjes!

Vanmorgen misselijk opgestaan met een heeeeel vreemd gevoel bij de baarmoeder. Weet niet hoe ik het moet omschrijven, ben nog een paar minuten extra blijven liggen om te proberen achterhalen wat dat gevoel nou was.
    Mijn temp is mooi 37.1
    Dus weer net zo saai alleen 0.1 hoger sinds gisteren.

Ook heb ik de hele dag steeds felle steken gehad, bij snelle bewegingen enzo of te lang in 1 houding zitten in de auto.

Verder gaat alles goed.
    Heb stiekem goede hoop nu.

Maar ga nu goedetijden kijken en ik kom straks nog even online.

Liefs

20. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    @tinkerbell:
    Saaie lijn? Mooie lijn! :)
    Hopelijk blijft ie zo!

Deel Deze Pagina