Temperatuurkaartjes 3-1-2008

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meisje87

Meisje87 Bekend lid

27 jun 2008
    960
    0
    0
    wat spannend tinkerbell! Ik duim voor je.

Ik raak toch een beetje angstig. Heb een paar kaartjes gezien die voor de nod in een keer daalden.. Hoop echt dat de mijne blijft stijgen *blaast*

2. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    @ Mosa: nee klopt inderdaad heb nog even gecheckt wat de open rondjes zijn geweest qua tijd, de 1e is van 8:15 en de 2e 8:00..en de rest is van 7 uur.
    denk inderdaad dat ei nog niet is geweest..of dat dit een ei loze maand word..naja we zien het wel..

Liefs springmuis

Edit: kan ik anders beter die open rondjes weghalen? zodat het niet meegenomen word?

3. Niet meer actief

Dank je Hanna!
    Jij hebt ook een mooie kaart..

En meisje, je kaartje is ook super.
    Maak je nog geen zorgen.
    Geloof me ik ben zelfs een paar keer ongi geworden met een hoge temp, toen daalde hij pas op dag 3!
    Dus ja, je kan je overal wel zorgen om maken, maar probeer het positief in te zien.
    De kans is 25 tot 30 procent dat je deze maand zwanger bent.
    Net als alle andere maanden :(

4. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Zo toch maar ff mijn banner geactiveerd, dan weet ik een beetje waar ik zit in mijn cyclus.

hmmmmmmm meest vruchtbaar; ik denk dat mijn ei al is geweest.
    We zien het wel. Deze ronde hebben we rust!

5. lily26

lily26 Fanatiek lid

29 feb 2008
    1.009
    0
    0
    Hey dames

Wil jullie even laten weten dat de ongi vanmorgen doorgebroken is!
    Dus helaas weer een nieuwe ronde in!
    Ik ga proberen me iets minder druk te maken en het nu allemaal maar via ge gyn te laten gaan..ik kan er toch nix aan veranderen..
    Dit betekend ook dat ik dus minder online ben want ik zit hier zo graag maar maak me ook echt gek zo...

Begrijp me goed helemaal wegblijven gaat me toch niet lukken ;) maar zal maar sporadisch reageren maar lees wel wat mee hoor!Alleen niet meer zo vaak!
    Hoop op mega veel roze hier deze maand dames!

Liefs Lily

6. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    @ Tinkerbell, klinkt goed hoor je klachtjes! En saaie kaartjes zijn volgens mij vaak goede kaartjes!

@ Meisje, ik help je met blazen *BLAAS*

@ Springmuis, je kunt nu inderdaad niets anders doen dan afwachten, hoe vervelend het ook is. Volgens mij maakt het nu niet meer uit of je de open rondjes weglaat, ik denk dat er in ff dan niets meer veranderd. Maar de volgende cyclus (als die er komt!) toch maar vanaf het begin tempen.

@ Lily, dus toch? Balen meid! Wel een kortere cyclus, maar op deze manier wordt je er natuurlijk ook niet blij van. We zien je hier wel weer verschijnen als je er wel behoefte aan hebt! Een dikke knuffel voor jou in ieder geval en succes met alles verder!

7. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    @Mosa: Ja..ach heb even flink lopen huilen..
    wil het het liefst deze maand opgegeven..ben het zo zat..
    ik weet dat de HA straks gaat vragen om mijn kaartje maar grrrr wat had ik die thermometer graag uit het raam gegooid..
    we maken het maar af..maar ga er maar niet meer vanuit een ei te krijgen..komt ie wel is het mooi mee genomen..naar de HA gaan we toch wel..moeilijk zeg al dat gedoe..
    temp trouwens de volgende ronde inderdaad maar vanaf het begin..ook al is het maybe niet nodig als je eenmaal bij de HA bent..doe het maar gewoon voor de zekerheid..

We shall see and think positive :D zucht....hahaha

Slaap lekker!

Liefs Springmuis

8. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    hoi meiden

Lily: balen van je ongi, succes in de volgende ronde

Hanna: ik blijf voor je blazen hoor

Meisje en Maar: ziet er veel belovend uit, ik duim voor jullie

Tijgertje: o wat bijzonder zo'n echofoto! Ik blijf duimen en denk nestel in, nestel in......... succes meis

Marb: veel plezier bij je echo vandaag, spannend hoor!

Innesteldipje: heb ik bij Zoë ook niet gehad en anders hoogstens 0.1 graad ofzo!

Mijn temp nog hoog, ondanks anderhalf uur eerder tempen, want op dinsdag en vrijdag moet ik vroeg op! Gelukkig verder hier geen wekker nodig, word elke dag rond dezelfde tijd vanzelf, of van Zoë wakker! Had eigelijk verwacht vandaag ongi te worden, maar tja, dagje wachten nog maar!

Iedereen weer veel succes met wachten en klussen etc.

twinny

9. Maar29

Maar29 Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.837
    0
    0
    Mogge dames,

Vanmorgen is m'n temp gezakt naar 36,8 en heb uit nijd gelijk een test gedaan.

Hartstikke negatief.

Had echt gedacht dat het ging lukken deze ronde ... :cry:

10. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    goedemorgen meiden!

Hier is de ongi duidelijk over en is gisteren het eerste klusje alweer geklaard (joepie!).
    Na de ongi heb ik onwijs zin en moest mijn niet zo gewillige mannetje even een duwtje geven maar toen kwam alles goed ;)

Mijn temeratuur is wat lager dan de vorige keer en schommelt iets meer (vermoedelijk doordat ik 15 min eerder temp en de nachten wat kouder zijn).

Ik heb weer eens geprobeerd om alle verhalen mee te lezen en kom tot de conclusie dat het voor enkele onder ons toch een verrekt spannend weekend zal worden. Of het nu gaat om nod of om eieren rapen :)

Ik leef mee met jullie allemaal en ben zo benieuwd naar de volgende die zwanger blijkt te zijn.

fijne dag vandaag
    (ik ga weer hard aan het werk en hoop dat het weekend snel hier is)

11. merels

merels Bekend lid

26 feb 2008
    575
    0
    0
    Brabant
    @ lily: Balen dat je ongi bent geworden! Sterkte bij de gyn!

@ maar: Balen dat je temp. iets gezakt is, hopelijk stijgt hij morgen weer!

@ iederee: Denk dat mijn temp. van gisteren toch goed was, had vanmorgen 36.9. Nu begrpijp ik het even niet meer. Denk dat mij ei nog niet geweest is. En het nu dus voor mijn doen, een lange cylces gaat worden. Wat ik wel vreem vind, misschien weten jullie hier antwoord op. Afgelopen weekend had ik dat "vruchtbaarslijm" zeg maar, wat je zou denken toch, een ei binnenkort? Gisterenavond had ik wat raars, met het afvegen zeg maar, had ik een hele klodder slijm, maar dit was niet cremerig (zoals bij vruchtbaarslijm) maar doorzicht, leek net lijm, je kon het ook niet uitrekken zeg maar zoals bij "vruchtbaarslijm" . Heb het volgens mij nog nooit gehad. Hoop dat jullie een beetje begrijpen wat ik getikt heb, en antwoord kunnen geven.

12. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    @merels; ik zou je graag willen helpen maar ik ben nog niet zo lang bezig met alle signalen zoals temp en slijm. Ik denk dat je gewoon alles moet blijven controleren en invullen in FF.

Maar erg belangrijk lijkt me bij twijfel blijven klussen !

13. Meisje87

Meisje87 Bekend lid

27 jun 2008
    960
    0
    0
    merels, geen idee, maar weet wel wagt je bedoeld.

Maar, balen, maar hopen dat ie straks weer gaat stijgen.

Na een kortere slaap (was vrij dus was opgebleven tot half 2 maar wel kwart voor 7 getempt: http://img184.imageshack.us/my.php?image=tembu0.png)

Ik ga zo douchen, en dan met mn buurmeisje, haar kleintjes, en de broertjes van mn vriend naar ballorig!

14. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    Goedemorgen allemaal,

@Bia: Balen meis :( , dat het deze ronde toch niet heeft mogen zijn, heel veel succes met de verhuizing, hopelijk is het toch snel raak. Sterkte!

@Merel: Lastig tempstijgingen en dalingen :( . Nou heb ik ook in de aanloop naar mijn ei wel vaak zulke wisselingen, dus dat hoeft niet raar te zijn. En wat betreft slijm, volgens ff kun je vaker vruchtbaar slijm hebben in je cyclus. Verder is het belangrijk net als wat Djaar zegt als je het niet precies weet wanneer ei komt dan maar regelmatig blijven klussen zodat je zeker weet dat je hem niet kunt missen.

@ Tijgertje: Leuk om te zien waar jullie embryo zich nestelt :D , en ik doe even mee in de mantra: nestel in, nestel in, nestel in, nestel in, nestel in, nestel in, nestel in, nestel in, nestel in, nestel in, [-o< Succes met wachten!

@Marjolein: je kaartje ziet er goed uit, :D lijkt idd op dat je ei op de 20e (denk ik) geweest is.

@Meisje: weer een kleine stijging :D , het blijft een mooi kaartje hou je het een beetje vol op de wachtbank?

@ Mosa: wordt je tempstijging nog vervolgd? Mijn temp is vandaag weer met 0,1 gestegen :D

@ Tinkerbell: Hele mooie templijn :D , spannend hoor, wanneer ga je testen?

@Lily: Sterkte meis :( , succes in de volgende ronde en bij de gyn, hopelijk kan de gyn je snel helpen...

@Springmuis: balen jouw tempkaartje :( , stom ei, huisarts is ws wel een goed idee. Sterkte!

@ Maar: balen van je tempdaling en nega test :(, misschien gaat hij nog omhoog? *Blaas, blaaaaaas*

@ Djaar: bij mij daalt temp ook altijd nog verder na ongi.. succes met jacht naar ei!

@ all: vandaag weer een kleine stijging van de temp (0,1) :D heb wel een kwartier voor het tempen (ik was wakker voor de wekker) lopen hopen op een temp die hoger was dan 37,2 dus misschien was 'de wens wel de vader van de gedachten' ;) Maar ik vind het toch spannend!

15. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Goedemorgen,

@ Springmuis, ik kan me voorstellen dat je er even doorheen zit! Inderdaad maar proberen om positief te denken!

@ Twinny, ik vind het wel grappig dat je zo'n mooi kaartje hebt! Dit is toch wel duidelijk het bewijs dat mooie kaartjes niet altijd tot een zwangerschap hoeven te leiden.

@ Maar, wat balen zeg! Ik ben bang dat de temperatuurstijging er niet goed uit ziet. Sterkte!

@ Djaar, veel plezier met klussen dan!

@ Merels, ik denk ook dat je eisprong nog niet geweest is.
    En de slijm die je omschrijft, is dat niet watery slijm? Dat kun je niet uitrekken.
    Ik hoop dat je ei alsnog snel komt!

@ Meisje, goed zo, weer een mooie hoge!

@ Afrola, fijn dat je temp weer gestegen is! De vorige keer daalde hij nu wat, dus misschien is het een goed teken!

@ all, mijn temp is met 0,1 gestegen naar 36.7. Als hij morgen minimaal weer zo is, dan geeft ff een kruis op dag 13. Dan zou ik heel blij zijn!

Fijne dag allemaal!

16. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Aaargh, wat hebben jullie weer veel geschreven.

@ meisje: nog steeds n mooi kaartje, wordt steeds beter.

@ merels: hmm... toch geen ei, da's raar... :(

@ mosa: oeh, ei gehad? Spannend.

@ all: echo was goooeeed! :D

17. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Maar29:
    Vervelend zeg dat je temp is gezakt :(
    Zeker als je nu goede hoop had deze ronde!

@Djaar:
    Dan kan je nu fijn weer op zoek naar je ei!

@Meisje: Blijft een mooie kaart!
    Veel plezier in Ballorig.

@Afrola: mooie stijgende lijn nu hoor.
    Wie weet helpt denken aan een hoge temp wel inderdaad.
    Positieve gedachten :)

@Mosa:
    Kijk, dit gaat de goede kant op.
    *blaas blaas blaas*

@Merels:
    Kijkende naar je kaartje denk ik dat je je eisprong toch nog niet hebt gehad.
    Wel raar eigenlijk, want na die stijging dacht ik echt dat FF hem wel zou gaan aangeven.

@all: Hier weer 36,2 getempt, dus het blijft boven de lijn voor mij. Wel een beetje een zaag effect nu :)
    Het wordt nu wel erg spannend hier.
    Pfffffffffffffffffffffffffffffff.
    Ben er nog niet uit of en wanneer ik dan ga testen.
    Heb vandaag wel met het pakje in mijn handen gestaan hahahahha

Fijne dag allemaal!

Groetjes, Hanna

18. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Marb: wat fijn dat je echo goed was!
    Heerlijk voor jullie!

19. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    dankje ;)

Wat een frustrerend kaartje heb jij! Wanneer ga je testen?

20. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Frusterend? Ach, ik ben heel blij dat ie elke morgen nog boven de lijn zit :)
    Misschien dat ik morgen of overmorgen er een testje tegenaan ga gooien.
    Maar dat ligt wel aan de temp van morgen.
    Als ie omhoog gaat, en daar is natuurlijk wel sprake van :), dan test ik misschien wel morgen.
    Spannende tijden weer hier.
    Gek, dit is al ronde weet ik veel, maar steeds toch weer een beetje zenuwachtig.
    Terwijl je toch wel zou gaan denken dat het toch een beetje gewoon zou gaan worden allemaal.

Deel Deze Pagina