Mja, maar dat gezaag is wel irritant Als je temperatuur heel hoog is kun je wat aflezen en als ie heel laag is ook. Hier kun je niet zoveel mee... Succes met wachten!
Merels@ met doorzichtig bedoelen ze juist eggwhite. Dat is van een rauw ei het doorzochtige spul om de gele bal. Dus je zou zeggen dat het wel het vruchtbare slijm was! Marb@ wat goed van je echo. Wat een heerlijk gevoel dat het goed gaat he! Lekker blijven broeden hihi Hanna@Je Temp blijft toch mooi zo. Geen ontzettende daling dus gewoon zo doorgaan!
Hallo, sorry dat ik inbreek, maar er is iets waar ik niet uitkom: http://www.fertilityfriend.com/ttc/char ... 2008-10-04 Ik heb 28 sept een vmk gehad (5 weken) en daarna nog negatief getest. Nu ben ik deze ronde weer zwanger (weet het sinds vandaag en hou een slag om de arm ivm vorige maand). Maar nu: toen ik invulde dat ik positief getest had gaf ff de hele maand positief aan. Ik weet wel vrij zeker dat ik de laatste maand niet zwanger was (had toch niet voor niets een negatieve test?) Of toch wel? Iemand misschien ervaring hiermee?
@Afrola: Dank je wel... @ de rest: Temp vandaag weer ineens giga omhoog...36.9 Ik ga weer... even shoppen Liefs Springmuis
FF maakt de grafiek groen vanaf je eerste positieve test. Je zou eigenlijk een nieuwe cyclus moeten beginnen met je miskraam.
@marb, proficiat met je mooie echo! Geniet er maar lekker van meissie, het is je gegund! @all, heb ff geen puf om op iedereen te reageren.... ik blijf wel voor iedereen duimen hoor en houd het de komende dagen nog goed in de gaten met die spannende kaartjes hier! Ik hoop deze maand nog veel rose hier op het temp-forum! Bij mij is het vandaag toch weer doorgebroken... ik neem nu echt (als ik het volhoudt ) wat meer afstand en stop nu ook even met tempen... beetje rust in de tent brengen, het is al hectisch genoeg met die verhuizing voor de deur. Zoals gezegd wip ik zeker nog af en toe langs en plaats ff een berichtje. Veel succes meiden en héééél erg bedankt voor de lieve meelevingen van iedereen! Tot gauw weer
dit is momenteel me kaartje alleen snap ik van die laatste daling niet veel van. volgens sommige meiden kan dat een ei dipje zijn? maar volgens een cyclus kalender zou ik pas 31okt me ei moeten hebben *uitgaande van een cyclus van 31 dagen* zou ik uitgaan van 28 dagen dan zou het wel kloppen. maar me cyclus is altijd 31 dagen geweest 1x is die 28 dagen geweest en nu de laatste keer weer 31 dagen. dus wie kan me meer vertellen? alvast bedankt voor de hulp
Hoi Klussertje: Het zou best kunnen dat dit een ei-dipje is. Nou dipje? Wel een flinke dip dan Tuurlijk kan je nu wel een cyclus hebben van rond de 28 dagen. Zeker als je dat al eens gehad hebt. Gewoon blijven tempen zou ik zeggen! Succes!
@ bia: dankjewel! Ik vind het zo lief dat mensen nog enthousiast voor me kunnen zijn als het bij hen zo lang duurt... @ Klussertje: dat ziet er wel uit als je ei hoor! Is dit de eerste ronde dat je tempt? Want mijn eerste temp-cyclus was ook ineens 3/4 dagen korter dan normaal!
oke dan ga ik me man ff helemaal gek maken want wil wel onze ouders met kerst een leuk kaartje kunnen zenden
@ marb dit is idd de eerste keer dat ik temp. ik heb nu maar 2 kalenders uiot geprind een kalender van 28 dagen cyclus en een kalender 31 dagen cyclus
oeie marb ik zie dat ik je ook feliciteren mag met een zwangerschap van harte mega gefeliciteerd. hoelang ben je bezig geweest?
als alles goed zou gaan dan zou dit een lijstje zijn waar ik me aan houden kan 14 Oktober 2008 Eerste dag van je laatste menstruatie 25 Oktober 2008 Een beetje vruchtbaar 26 Oktober 2008 Vruchtbaar 27 Oktober 2008 Erg vruchtbaar 28 Oktober 2008 Eisprong 2 November 2008 Innesteldag 11 November 2008 Vanaf hier kun je testen 21 Juli 2009 Vermoedelijke bevallingsdatum ofwel dit klussertje gaat aan de klus
@ Mosa, ik had gisterochtend een heel klein beetje spotting, daarna de héle dag niet. Dus ik dacht nu is het wel voorbij. Maar nu vanmiddag weer 1 drup.. Het wordt wel al veel minder dus. En nog geen eisprong. Gisteren wel heel erg veel slijm.. Maar het was niet rekbaar. Was ook heel nat daar binnen .. Dus misschien begint me lichaam nu te werken hopelijk.. @ lily, balen zeg . Knuffel! Hier me kaartje dan. Ik hoop dat ik de vòlgende ronde toch wel een eisprong krijg ..
Hallo dames, Alles goed hier? Ben net thuis en ook nog druk dus heb niet terug gelezen sorry. Doe ik straks nog wel even. Hier weer 37.1 vandaag (kaartje staat in mijn album) Eeeennnnnn..... ik doe al ovutesten sinds mijn ei. Om de dag. 2 dagen geleden was het een streepje die je goed moet zoeken (die heb ik altijd dezelfde streepjes) en vanmorgen was hij ineenkeer heeel duidelijk te zien. Wel lichter dan de controlestreep maar echt zeer duidelijk aanwezig. Ik hoop dat hij donkerder wordt de aankomende dagen. Hoe gaat het met jullie?
Allemaal bedankt voor de lieve woorden. Ga morgen lekker een weekendje weg, dus ff van me afzetten en stiekem hopen dat ik toch niet ongi wordt... Voor de testers: Voor de wachters: hou nog ff vol En de klussers: have fun!!! Goed weekend allemaal! Liefs, Maar Ps: Marb, gefeli met je fijne echo en geniet nog ff lekker na...!