Temperatuurkaartjes 3-1-2008

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ingiemoppie

Ingiemoppie Niet meer actief

goh wat zie ik?? Tinkerbell zwanger?? gefeliciteerd zeg!!!
    mosa: bedankt voor je ondersteuning. Trouwens... mooie stijging bij jou. Wel duidelijk je eisprong. Ik geef hem ook op dag 13...
    meisje: ik vind het moeilijk beoordelen. Juist omdat je temp zo regelmatig laag is voor je ei (waar ie nu staat)... maar omdat je een waanzinnige stijging nu na dag 19 hebt, ben ik haast ook geneigd om te zeggen, dat toen je ei was... Ik denk dat je gewoon even moet afwachten en over een paar dagen meer weet....
    Afrola: balen van je korte cyclus zeg... en van je ongi..duim voor je in deze ronde ondanks dat je voor congres in het buitenland zit (you nenver know what may happen)... (en ja.. sommige mannen zijn niet bepaald meelevend in zo'n situatie)
    merels: ja, gaat de goede kant op met die temp.. houden zo...!!
    myprecious: blij dat je het allemaal weer positief ziet. En dat cremige slijm betekent, dat je vruchtbare dagen over zijn. Dit is normaal. Het kan zelfs nog droger worden (niet bij iedereen hoor)... Is gewoon een teken dat je normaliter in de phase na je ei zou moeten zitten.... En dit DIKKE kruis van FF betekent, dat FF niet twijfelt, maar gezien je temp en je slijm dus heel duidelijk een eisprong op dag 15 ziet!! toppie!!
    springmuis: sjee weer zo'n daling.. lastig om te kijken wanneer je ei dan moet komen zeg..
    hannah: wat een daling zeg... hoop dat dit niks heeft te betekenen...
    klussertje: goed zo... nog even op de valreep klussen. Altijd goed!!
    melisa: hoe is het met je? lekker op weg naar je ei en de klusdaagjes? Nog een weekje of zo??
    marsab: pfff da's idd lang. hopelijk komt je ongi nu wel op gang nu je geen bv meer geeft..
    wies: mooie hoge temp zeg.. houden zo!!

Ik ben helemaal vergeten, dat we vannacht de klok moesten omzetten. Heb dus vanmorgen op mijn wekker om 6.30h getempt... (oude tijd)... en zat toen op 36.2 .... overduidelijk dat mij ei is geweest.... als ie al zo vroeg zo'n verhoging aangeeft.... Vanochtend nog maar even geklust voor de zekerheid. Gisterenmorgen hadden we alletwee even geen zin (en wij zijn van mening, dat het nog wel leuk moet blijven). En gisteravond laat thuisgekomen van een feestje, dus ook even geen zin...

Ben zo weer weg naar verjaardagsfeestje. Allemaal hele fijne zondag en tot morgen....

2. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    @ ingiemoppie: veel plezier op de verjaardag! En idd het klussen moet wel leuk blijven! Spannend, op het wachtbankje dus!

@ myprecious: irritant he, geen ei hebben. Dat had ik ook voor mijn zwangerschap van mijn zoon! 2 cyclussen geen ei, 3e wel een ei en zwanger! :D Dus er is hoop hoor. Dat ontpillen/ ontborstvoedingen ( :p ;) ) is echt kl*ten he!
    Ik gebruik ook ovulatietsetjes en die zijn heel duidelijk, je weet gelijk waar je aan toe bent! En hij geeft dus je ei vóór die tijd aan, tempen geeft achteraf je ei!

@ hanna: het wordt hier idd gezellig gebept! :D

3. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Ingiemoppie: mooie stijging hoor! :)
    Nu nog even wachten wanneer FF een kruis geeft he.

@MyPrecious:
    Ik ben erg benieuwd wat je temp is morgen dan.....
    Leuk he, zo even "spelen" met FF?
    Als ik dat invul.... wat gebeurt er dan? Hahhaha, heb ik ook zitten doen deze maand!
    Ik voel me wel weer wat beter.
    Nog geen :evil: nu.....
    Manlief en ik hebben er wel even de balen van, maar ja we gaan gewoon door he.
    Waarschijnlijk nu toch wel eerder naar de huisarts.
    Kijken of we toch een verwijzing kunnen krijgen, dat eea eens getest wordt.
    De aankomende ronde wordt alweer de 6e ronde na de MK :(
    Maar aan de andere kant.... de vorige keer was het na 7 rondes raak, dus wie weet he?

@Marsab: ja die ovualatietesten zijn erg goed vind ik zelf ook.
    Ben je deze hele cyclus al aan het testen?

Groetjes, Hanna

4. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

@ Ingiemoppie, Ja jij hebt duidelijk een eisprong gehad! Denk jij dat ik echt een eisprong heb gehad? Of zou het met het uur te maken hebben? Ik heb echt nooit zulk slijm gehad in deze volgorde, wat normaal is in een cyclus dus..

@ marsab, Ja zeker irritant, het maakt je vooral heel onzeker.. Ik vind tempen voor nu handiger omdat het weinig geld kost, 2 thermometers en klaar. We klussen vaak genoeg dus daar hoef ik het niet om te doen. Ben heel benieuwd hoelang het bij jou nog duurd totdat je cyclus weer op gang komt..

@ Hanna, ik heb eerlijk gezegd deze cyclus nog niet met ff gespeeld voordat dit kruis kwam hahah. Vorige keren wel, en toen kwam er steeds een kruis maar natuurlijk werd mijn temp niet zo hoog als ik invulde. Dus ik dacht deze maand, dat hoef ik niet weer te doen. En nu krijg ik gewoon een kruis cadeau. Ik hoop dat jij snel een goede test cadeau krijgt ;). Het komt vast wel goed. En anders om een doorverwijzing zeuren hoor. Mag je HA niet weigeren na zo'n "lange" tijd zou je denken toch.

, meiden, hebben jullie vòòr jullie de pil weggooiden of spiraal weghalen etc. ook geld gespaard voor jullie toekomstige baby? Ik heb àltijd voor iets gespaard, maar dit keer dus niet. Voel me soms best wel schuldig. Lijkt wel een controle freak als het om geld gaat.

5. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    @ Sterre, veel plezier en succes met klussen!

@ Wies, wat een duidelijk kaartje! We gaan met z'n allen héél erg hard voor je duimen en hopen dat je deze ronde zwanger raakt!

@ MyPrecious, wat zie ik nu? Een kruis?!?! :D
    Volgens mij klopt het wel hoor! Nu maar hopen dat je temp minimaal zo blijft! Maar wat een ontzettend goed nieuws zeg! Eindelijk!
    We nemen geen genoegen met een dood ei hoor ;)
    En over geld, gelukkig hebben wij het financieel erg goed, en we hebben dus ook redelijk wat spaargeld.
    Als je zwanger zou zijn, duurt het natuurlijk nog 8 maanden voordat de baby er is. In die tijd zou je ook kunnen sparen.

@ Hanna, laat het dan inderdaad maar komen!

@ Ingiemoppie, een hele duidelijke stijging hoor! En zo te lezen goed geklust! Mag ik vragen of je in al die rondes nog nooit zwanger geweest bent, of is het weleens raak geweest maar mis gegaan?

@ Marsab, probeer je eigenlijk je afscheiding te controleren? Daaraan zou je eventueel kunnen zien wanneer je vruchtbare periode er aan zit te komen.

Fijne (regenachtige maar gezellige als je niet meer weg hoeft) dag!

6. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    @ hanna: Ik test nu de helft van de tijd dat ik aan het tempen ben!
    Heb dipstick testjes van sensitest!

@ mosa: Ja ik ken het, maar soms heb ik behoorlijk wat afscheiding, maar geen positieve ovu en ook geen stijging erna! :( Vaag en frustrerend! Dus daar kan ik ook niet echt van op aan!

7. Ingiemoppie

myprecious: als het aan het uur had moeten liggen, had mijn temp ook niet geklopt. Je hebt lekker geslapen (meer dan 3 uur aan 1 stuk, dus geen probleem). En je slijm wordt ook gewoontjes... hahahaha, zou je deze keer dan echt een 'gewone' cyclus krijgen... gun het je hoor...

en ja, ik heb de afgelopen 20 jaar geld gespaard (ben ja ook wat ouder hé ;) )..... dus kindje welkom hier. Maar ondertussen hebben we verbouwd, en als er een kleintje komt en mijn mans oudste dochter komt ook bij ons wonen, ja dan moeten we wel gaan verhuizen.... dus geld blijft nog even op de spaarrekening..

Mosa: tuurlijk mag je vragen. Nee, in al die rondes heb ik nog nooit een positieve zwangerschapstest gehad, laat staan iets van een mk of zo... we zijn al bezig sinds maart 2006. Ik werk dus nog aan die 7 kg en als het er dan niet van komt, ga ik naar Duitsland.... kan mij wat bommen, al moet ik het dan zelf betalen. Ondertussen weten we nog niet eens zeker of het zaad nog wel van goede kwaliteit is (voor het laatst getest begin 2007 met ca. 60 miljoen). Dat wordt ook niet nog een keer getest voordat we met IUI starten (denk ik). Dus blijft allemaal spannend...

8. MyPrecious

@ Mosa, Hopelijk heeft jou gevoel over mijn kruis ook gelijk! Ja we zouden zeker 8x 200 euro kunnen sparen dus het moet ook wel goed komen. En anders maar geen dure babykamer! Een kleding kast vind ik dan wel belangrijk dat die houdbaar kan blijven voor zeker wat jaren.

@ Ingiemoppie, Dankje wel voor je lieve woorden ook! Ff afwachten hoe me temp morgen is. Durf nog niet zeker te zijn. Ik hoop dat jij snel je doel bereikt met die 7kg. Gun het jou ook zo.

9. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    @ Marsab, dan zit er niets anders op dan af te wachten, of wachten op een eisprong of op ongi en dan hopen dat de nieuwe ronde wel normaler wordt.

@ ingiemoppie, zo oneerlijk is het hè, waarom het bij de één zo raak is en bij jou sinds 2006 nog steeds niet! Volgens mij zou je er zo moedeloos van worden! Maar je komt toch positief over vind ik, heel knap! En ik weet dat je ook niet anders kan, maar het blijft toch klote lijkt me.
    Ik hoop dat het je lukt om die 7 kilo zelf kwijt te raken, en anders is er inderdaad vast wel een andere oplossing om alsnog je doel te bereiken.
    Spannend hoor, de IUI. Maar ik hoop dat het je uiteindelijk, na al die tijd, toch gegund zal zijn!

@ MyPrecious, je kunt het natuurlijk ook zo duur maken als je wilt hè?
    Je kan alles nieuw kopen, maar ook tweedehands heb je vaak erg leuke spullen. Daar zou ik me nu niet al te veel zorgen over maken, volgens mij komt het altijd wel goed als je je ervoor inzet!

10. jent

jent Fanatiek lid

12 jul 2007
    1.850
    0
    0
    Limburg
    he meiden,

ik ben een weekendje weg geweest maar ik wil jullie heel veel succs wensen deze ronde weer.

ik zie wel een aantal mooie kaartjes wies en mosa en meisje. ik ben benieuwd.

tinkerbell gefeliciteerd

xxx joyce

11. MyPrecious

@ Mosa, Ja idd heb je ook gelijk in. Mijn vriend wou zelf meubeltjes maken, niet uit geldgebrek ofzo maar gewoon omdat het dan iets van zichzelf was. Hij is wel handig met timmeren enzo :). Maar ja lijkt mij niks hoor haha :).

@ Joyce, hoe gaat het met jou? Last van kwaaltjes? Of dat niet? :D

12. MyPrecious

Ik lees morgen wel weer bij, of héél misschien straks nog :D. Anders fijne avond nog meiden!'

Wat voelt het trouwens laat aan, hebben jullie dat ook? Net alsof het al kwart over 8 is! Gek.

13. Ingiemoppie

myprecious en mosa... bedankt voor jullie lieve woorden. Ja soms worden we er ook moedeloos van. Maar ja... je kunt het ook niet zomaar bijtoveren hé.... En dan warm ik me hier weer aan de lieve woorden op ;)

Zolang we ons zelf er niet te oud voor voelen en de kinderen bij hun moeder vorig jaar ook nog een halfbroertje hebben gekregen (die voelen zich er dus ook nog niet te oud voor) gaan we door...

14. jent

jent Fanatiek lid

12 jul 2007
    1.850
    0
    0
    Limburg
    mypreciouws met mij gaat hte goed wat moe en wat last van mijn borsten en dat is het tot nu toe eigenlijk wel dus daar ben ik blij om.

xxx joyce

15. Klussertje80

Klussertje80 Niet meer actief

melissa ik ben heeeeeeeeel positief in gesteld.

Hanna wat balen dat er toch de :evil: er aan komt

ik zal zo op de rest reageren

http://img523.imageshack.us/img523/7695 ... tjezz3.png

dit is momenteel me temp kaartje. me temp gat wel ineens ergsnel omhoog weerscheinlijk morgen me ei ofzo of vandaag. want heb al de hele tijd kleine steekjes in me buik.

xxxx ikke

16. Maar29

Maar29 Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.837
    0
    0
    Goeiemorgen allemaal,

Wat is hier weer een hoop gekletst!
    En weer een zwangere erbij. Super!

Tinkerbell, van harte en geniet van je zwangerschap!

Wij hebben een heerlijk weekend gehad en alles ff van me afgezet. Was wel ff goed.

Vrijdagavond kreeg ik bruinverlies. Erg jammer en balen natuurlijk, maar wel duidelijkheid. Zaterdag ook vooral bruin met een paar druppies bloed en zondagmorgen alweer over!

Is dat normaal?

Liefs, Maar

17. Klussertje80

@maar Dit kan ook een innesteling zijn geweest. bruinezooi is naamlijk oud bloed.

ik had trouwens me kaartje niet goed gepost dit is hem nu wel goed:

18. Klussertje80

@ all dus als het nu bij mij klopt dat ik vandaag/morgen me ei heb dan moet nu nog 2 dagen me temp hoog blijven? En als ik dan zwanger mocht zijn moet die nog een poos langer hoger blijven of daalt die dan helemaal niet meer?

19. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    Goedemorgen allemaal,
    Het weekend is weer over, dus weer lekker aan de slag.

@ myprecious: ik zie een kruis :confused: Dat is al wel een felicitatie waard! Hopelijk stijgt je temp nog iets door want dat geeft jou nog iets meer zekerheid al dat duimen enw achten eindelijk beloond ;)

@ Hanna: Balen meis die tempdaling, het zou een late innestelingsdip kunnen zijn, maar toch meer ws dat je ongi er aan komt.

@ mosa: mooie stijging en nu wel een fijne kruis, fijn dat ei is gevonde, succes op de wachtbank!

@ Ingiemoppie: Het lijkt erop dat jij ook je ei hebt gevonden, goed zeg. Nu weer afwachten of het raak is, spannend hoor zelfs na zoveel rondes. Super dat je zo positief blijft! Succes nog met de kilo's!

@ Maar: op zich is maar een paar druppels bloedverlies geen normale ongi zou ik zeggen, misschien moet het nog echt doorzetten...

@ Klusser: je moet hoger blijven na je ei hij kan dalen voor een innestelingsdip 1 dag sterke daling waarna weer een sterke stijging volgt en daarna daalt temp pas weer vlak voor ongi of net na ongi begint. Of hij daalt niet en dan ben je zwanger...

@ rest succes op wachtbank of jacht naar ei.

Fijne dag allemaal en werkze!

20. lily26

lily26 Fanatiek lid

29 feb 2008
    1.009
    0
    0
    @Tinkerbell Van harte meid!!Gefeliciteerd!!

@All zie weer wat mooie kaartjes hier... ;) dat moet gewoon allemaal op roze uitlopen en een eitje voor myprecious!Super!

Deel Deze Pagina