@ Hanna, positief blijven hé! Natuurlijk komt er ooit een baby. Komt wel goed met jou hoor. Je bènt vruchtbaar dat heeft zich bewezen. Bestel jij je ovu testen of koop je die ook bij kruidvat? Nee me temp verschillen zijn idd niet groot.. Ik denk dat ALS ik een eisprong heb gehad, dat het niet te bevruchten is... Weet niet maar zo'n gevoel heb ik.. Maar heb ook het gevoel dat het volgende maand wel goed komt met een goede eisprong. Heel gek haha, vorige keren wist ik gewoon dat ik geen eisprong ging krijgen. Ja ik had ook slijm voor dat kruis, maar dan rekbaar, dit is om op uit te glijden zo glad wahahah. Sorry . Ja hoor, krijg net steekjes onderin me buik.. En hoofdpijn... Gek.. Net alsof iets erin zit te prikken hahah. Hebben jullie dat weleens?
heey meiden. ik ben vandaag al de heledag niet zo lekker zeurende pijn in me hoofd en steeds maar kleine steekjes in me buik. zo het dus zijn dat me ei nu al heeft plaats gevonden. en dat ik nu op een cyclus van 27 dagen zit? tel me more. @hanna idd heel veel tegenslagen maar hoop nu me lichaam genoeg rust gegeven te hebben zodat het nu minder snel fout kan gaan. xxx ikke
Jaa dat gevoel had ik ook! Me ei is op dag 15 of 17 geweest volgens FF... Dag 15: Ovulation Pain, Gassy, Diarrhea, Cramps Dag 17: Headache, Cramps Rest van deze cyclus geen hoofdpijn behalve rond nod, maar dat lijkt me logisch .
Hoi dames, @ Klussertje, ik denk dat je eisprong er inderdaad aan zit te komen! Maar het kan ook dat hij gisteren of vandaag was? Ik voel hem zelf nooit, dus daar kan ik je niet mee helpen. Maar jeetje, wat heb je al veel meegemaakt! Zo erg, dat het telkens toch op een miskraam is uitgelopen. Ik hoop dat het snel weer raak is, en dat je dan een keer een voorspoedige zwangerschap krijgt, succes! @ Maar, ik zou niet weten of het normaal is dat je zo weinig ongi was en dat het vooral bruinverlies was. Ben je normaal wel meer ongi? Bij mij is het een stuk minder geworden sinds ik de pil niet meer slik, maar het is wel meer dan bij jou. Het zou natuurlijk met een innesteling te maken kunnen hebben, maar dat weet ik ook niet. Hoe is je temp? @ Djaar, succes deze ronde, hopelijk heb je inderdaad een kortere cyclus! @ Merels, mooi kaartje met een mooie stijgende lijn! Maar de vorige keer heb je natuurlijk wel gemerkt dat een mooi kaartje helaas niet alles zegt. En we gaan inderdaad erg gelijk op! @ Wies, ziet er goed uit! Wachten duurt altijd lang, maar als je dan uiteindelijk maar resultaat hebt dan maakt het niet meer uit. Hopelijk is het deze ronde raak voor je zodat je geen IVF meer nodig hebt! @ Hanna, jammer dat het toch doorgezet is. Vooral door die stijging! Deze ronde moet het er voor jou ook maar eens van komen! Gelukkig had je vandaag weer veel afleiding door je werk, is toch wel fijn dan hè?! @ Angstmuis , je temp is nu wel mooi laag, hopelijk volgt snel de stijging! @ Meisje, oei wat een daling. Hopelijk zegt het niets, maar vaak is het een slecht teken. Een korte cyclus is ook wat waard, maar je kaartje was gewoon te mooi om ongi te worden! OF je ei was wel op dag 19 en dit is een innestelingsdip? Ik ga in ieder geval voor je duimen en blazen dat hij morgen weer omhoog gaat! @ Zuurtje, ik kan helaas niet veel uit je kaartje afleiden. De temp voor je eisprong is hoger dan die van erna. Heb je voor je vorige zwangerschappen ook getempt? Zo ja, hoe was het toen? Het is dat je een positieve ovulatietest hebt gehad, anders zou ik eerlijk gezegd denken dat je eisprong nog moet komen of op dag 36 is geweest. Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt! @ Melisa, goed van je dat jullie besloten hebben om naar de ha te gaan na deze ronde. Hopelijk is het natuurlijk niet nodig, maar anders vind ik dat jullie genoeg hebben meegemaakt om even het een en ander te laten checken. @ MyPrecious, omdat je temp niet heel veel verschilt, kan ff het waarschijnlijk ook niet goed bepalen. Hopelijk heb je morgen wel zo'n hoge temp dat ff ook meer zekerheid geeft! Irritant weer! @ All, ik ben helemaal blij met mijn kaartje. Zou ik dan toch een keer een duidelijk kaartje krijgen? Dan moet hij wel hoog blijven natuurlijk
@Mosa: mooi kaartje hoor inderdaad. Daar mag je wel blij om zijn Hopelijk blijft je temp lekker hoog! *blaasblaasblaas*
@Mosa: *Proest* moet toch wel lachen als ik dat zo zie staan "angstmuis" Ja ik hoop dat hij snel gaat stijgen! word het een beetje zat En dan nog even @ iemand die het antwoord weet op mijn vraagje : Ik had net even honger...dus ik pak wat corn flakes, zie ik dat er foliumzuur in zit maar dat slik ik ook elke ochtend, is het dan niet dubbel ( ik eet sóchtend ook altijd corn flakes) liefs springmuis
@ sringende angstmuis dat heb ik aan me gyno eens na gevraagt maar die zei dat je beter extra folium kan nemen omdat je over het algemeen melk bij de cornflacs doet. en in melk zit calsium en calsium breekt weer een deel van de folium af. dus eigenlijk kan een extra pilletje nooit kwaad. @ mosa ik hoop nu ook dat het snel raak is we hebben het een half jaar rust gegeven alle stress factoren uit me leven zijn weg. dus wat dat betreft geen opstakels meer. behalve me over gewicht maar daar kan ik weinig aan doen heb een te langzaamwerkende schildklier waardoor ik minder verbrand. xxxxx
Hahahaha Dank je wel voor je antwoord! ik gooi er inderdaad melk bij, anders is het zo droog nou dan blijven we het lekker gewoon slikken Dank je wel! Liefs Een angstige springmuis OF een Springende angstmuis
ik ben trouwens zaterdag naar halloween walibie geweest ik was totaal niet bang had het een jaar eerder al mee gemaakt sta zelfs met een aantal van die schoonheden op de foto.
@ Hanna, dank je wel! Lief van je! @ Springmuis, zal ik dan je 'normale' naam maar weer gebruiken Ik kan me voorstellen dat je het zat wordt, met zo'n onduidelijk kaartje! En cornflakes met foliumzuur kan echt geen kwaad hoor! Zo had ik pas eieren met extra foliumzuur (ik wist niet eens dat dit bestond!) @ Klussertje, ik denk dat het op een gegeven moment, hoe moeilijk misschien ook, goed is om even rust te nemen. Fijn dat alle stress factoren nu uit je leven zijn, hopelijk helpt dat! Mag ik vragen of je de vorige keren snel zwanger was?
@MyPrecious: Ik gebruik de ovulatietesten van Babybomshop. De dipsticks. Die werken voor mij erg goed.
@ mosa. na de eerste tegenslag heeft het een 4maanden geduurd daarna 3 maanden 1 maand en 5 maanden en toen een half jaar rust genomen. en nu weer vrolijk aan de klus
Jeetje zeg, erg heftig hoor! Dus al met al zijn jullie al wel een tijdje bezig, maar je bent gelukkig wel telkens redelijk snel zwanger geworden! Hopelijk heeft het half jaar je goed gedaan en heb je snel een voorspoedige zwangerschap! Maar eerst maar eens duidelijkheid krijgen over wanneer je eisprong was!
@Klussertje: Ja het is meer heel erg schrikken haha zo uit het niets dat ze aankomen rennen (was voor mij overigens de 1e x ) en voor 1 persoon ben ik als de dood op de walk of death (heb paar jaar geleden film gezien en sindsdien komt dat geval steeds terug in nachtmerries)..maar wat er gebeurde hou ik maar voor me hwhahahaha @Mosa: Eieren met extra foliumzuur haha daar had ik ook nog nooit van gehoord
idd mosa duidelijkheid over me ei is wel gewenst. denk zelf vandaag. maar dat merken we snel genoeg. morgen en woensdag ook nog een hoge temp dan komt het wel goed. en dan maar hoog blijven natuurlijk
maar lieve lieve meiden ik ga me bedje opzoeken. morgen een creative en ook active dag *moet weer naar de fysio* tot morgen allemaal
Goedemorgen meiden, Alles goed met iedereen? Ik kom in mijn pauze hier nog wel eens even loeren om te kijken wat er gepost is. Fijne dag allemaal! Groetjes, Hanna
goedemorgen meiden! hier 2x getempt, eerste keer 36.15 maar toen sprong ie een seconde later op 37.1? en daarna nog eens toen was t 36.7 gelijk aan gisteren ongeveer, geen idee wat ik nu moet aanhouden..
Goodmorning, mama's 2 be! Meisje, wat raar dat ie zo overspringt! Kan ie kapot zijn? Ik denk niet dat je iets kan gebruiken hiervan en het als een verloren dag moet zien... Mosa, ik heb gister uit nieuwsgierigheid nog eens getempt en nog steeds 36,9. Ik begrijp er werkelijk niets van. Heb nog nooit zo'n slappe hap gehad! Denk ook niet dat er nog iets gaat komen... Misschien het weekend eens testen?