Vrijdagavond laat begon het met bruin (inlegkruisje), zaterdag bruin met 's middags ietsje rood (wel tampon in gehad) en zondag nog iets bruin (inlegkruisje) en 's middags t/m nu nagenoeg niks meer! Afscheiding van binnen zeg maar (sorry hoor) is gewoon wit/creme met wat bruine stipjes. Is dit uberhaupt nog te volgen?!
Is prima te volgen hoor, maar ik bedoelde meer je ongi's vóór deze! Heb je toen wel gewoon bloedverlies gehad?
Oh sorry, nu lees ik het ook! Blond momentje... hihi Vorige cyclussen gewoon normale ongi's gehad. Vanaf dag één helder rood, zo'n 3, 4 dagen en dan nog iets bruinverlies.
Hmm, dan is dit dus wel raar Nog even wachten en dan zou ik toch een testje proberen hoor, wil je absoluut geen valse hoop geven maar alleen bruin verlies vind ik geen ongi. Zeker niet in ronde 10.
@ Hanna, Kun je die link van de website plaatsen? Ik heb al eens gezocht maar kon het niet vinden, of ik heb erover heen gekeken @ Merels, ja hij zet 'm dus wel weer op 15..Ik denk wel dat ik een eisprong heb gehad... Zo'n gevoel heb ik, en me bmm en slijm en alles klopt wel.. Vorige keren was dat allemaal raar.. Alleen waarom gaat me temp dan niet omhoog.. Ik snap er niks van.. @ Britt, gaat allemaal wat traag tussen m'n ouders en de ha.. Dus ze zijn nog niet weer geweest alleen telefonisch contact gehad.. Duurd al een maand zo maarja. Spotting was weg, nu zag ik net op de wc een rode vlek in me ondergoed .. Dus weer spotting .. En ja, ik weet niet of het kruis wel te vertrouwen is?... Je ei springt nà de posi ovu test.. Maar ik zag dat je dag terug ( ?) ook geklust hebt, en dat kàn genoeg zijn. Het is nu geluk hebben... @ Maar29, ik zou even een testje gaat doen idd. Lijkt me geen ongie voor ronde 10 zoals dib ookal zei. .... Jullie zijn vast benieuwd of mijn temp al omhoog is gegaan. Nou niet dus. Zou ik nu wel een eisprong gehad hebben? Aan 1 kant denk ik ja, door de afscheiding en gesloten lage en harde bmm. Ik heb nog nooit alles zo kloppend achter elkaar gehad zeg maar. Me bmm stond soms open en soms dicht op dagen achter elkaar aan. En nu blijft die gewoon zo. Alleen vandaag weer spotting ik snap er niks meer van, was er nèt paar dagen van af Wat denken jullie..... Wel of geen ei!? Of zou tempen niet werken voor mij? Hmm.. Ik ga ovu testen bestellen als me kaartje de komende week niet duidelijker wordt. Heb jullie hulp nodig!
mp ik hoop echt dat je ei is geweest, tenminste wat duidelijkheid! ga je nog naar de ha als blijkt dat je geen/een moeilijk ei hebt? Nog geen ongi hier, blijft rose-achtige afscheiding. Ook geen ongi-krampen, maar mn borsten worden steeds pijnlijker.
@ Meisje, ik wil naar de HA als we rond de 6e ronde zitten denk ik.. Ik wil eerst nog ovu testen proberen.. Stel dat tempen voor mij nou net niet werkt? Dus daar wil ik eerst duidelijkheid over hebben dan.. Of miss ben ik nòg aan het ontpillen? Spotting begint weer .. Wanneer ga jij testen? Hopelijk goed nieuws voor jou tenminste !
@ maar wees gerust bruinezooi is oud bloed en het geen je verloren hebt kan dus simpel wat innestel zooi zijn.
Sorry dat ik jullie hier stoor,maar ik heb een vraag waar ik geen antwoord op kan vinden. Zondag was mijn temp 36,8 en maandag 37,0, ik neem aan dat mijn eisprong is geweest. Maar op de ene site staat dat je temp gelijk stijgt na je eisprong en de ander zegt na 2 dagen. Ik was er nu van uit gegaan dat mijn eisprong op zondag/maandag was,maarja misschien dus wel eerder. Sorry voor het lange verhaal, ik hoop dat jullie het antwoord weten!
nou normaal gesproken heb ik een halve dag slijmverlies en zet de ongi savonds door. Dus ik denk dat ik als t niet doorzet, morgenochtend of donderdagochtend ga testen. Normaal zou ik zeggen, ik word ongesteld, maar mn (.)(.) branden gewoon. Als ik mn linkervoet neerzet voel ik mn linkerborst, rechtervoet recht, gewoon een scherpe zware pijn en dat heb ik nog nooit gehad. Dus wie weet..
@ Catje, heb je je hele cyclus getempt of dat niet? Na je ei gaat je temp met minimaal 0.3 omhoog en na hoeveel dagen heb ik geen idee van. Misschien klopt het wel dat het binnen 2 dagen 0.3 hoger moet zijn op z'n minst. Oh en je stoort ons niet hoor . @ Meisje, Klinkt wel heel erg hoopvol, ik hoop het zo voor je! Ben heel benieuwd. En je bent gewoon al 1 dag overtijd, dat is ook een goed teken .
Maar denken jullie dat ik een eisprong heb gehad? Als ik naar me temp kijk zeg ik nee, maar als ik dan naar het rekbare slijm kijk en nu naar het cremig afscheiding + gesloten bmm... Dan klopt het allemaal.. En dat had ik vorige cyclus niet.. Zo verwarrend .. Kan er wel gek van worden joh.
@meisje: ik zou als ik jou was een nieuwe ter.meter kopen. Deze is niet meer echt te vertrouwen lijkt me. En testen! @britt: Een positieve ovu-test krijg je voor je ei. Dus morgen als je man terug is direct aan de klus. Ben je denk ik nog wel op tijd? Morgen ga ik weer aan de temp. Groetjes
Meisje, wat spannend! Ga onwijs hard voor je duimen en hoop dat je morgen of donderdag een dikke posi test in je handjes hebt! \/
mp ik denk zelf dat als ik naar je schema kijk dat je op dag 15 je ei hebt gehad of op dag 17. na dag 17 blijft je temp hoog
@ Meisje: Ik zie in je onderschrift dat je langste cyclus 33 is geweest, misschien kan je beter die aanhouden? ivm maybe te vroeg testen... liefs springmuis
Springmuis@PB maar even. Heb je verhaal niet kunnen lezen.hahaa maar aan de reacties te zien, was het erg spannend. Zag wel de foto in je album. Ik denk overigens dat je ei gewoon op dag 16 was hoor! heeft ff weggehaald dus. Melisa@we gaan zeker morgen nacht nog maar aan de klus. Hij mag me voor een keer in de nacht wakker maken. Hoop alleen niet dat het te laat is. morgen nog even testen en tempen en dan weten we of we te laat zijn.
@Britt: ooow die foto in mn album is iets anders, is voor een topc in de lounge over een alien zien in een tegeltje zal je even pb-en ja ik dacht eerst ook dag 16 maar FF heeft hem daar nooit geplaatst, het was consant dag 11 en daarna was hij weg en niet meer terug gekomen,. @all: hebben jullie ook zo'n last van de wintertijd? ik heb al avond gegeten want ik had zo'n honger