@ Klussertje, bedankt voor je berichtje! Ik ben benieuwd of je gelijk hebt. FF kan hem morgen weer naar 17 schuiven. Dus ja, morgen maar weer kaartje plaatsen. @ Springmuis, ik vind dat het erg laat aanvoelt omdat ht zo snel donker wordt! Irritant. Heb ook wel eerder honger. En ben eerder moe .
ja dat is ook vet irritant! eerder moe heb ik ook ja! zit je op de bank te gapen kijk je op de klok en dan is het pas 10 uur
Edit: Heb trouwens een weblog geopend (link in onderschrift) voor degene die geintresseerd zijn in ons verhaal en evt verloop van HA bezoeken of nog beter...het verloop van een zwangerschap
@ Springmuis, heb toch nog ff snel je weblog gelezen. Jullie zijn al 2 jaren bezig? Dat had ik niet door... Ik hoop dat je snel mag genieten meis... Heb je al een afspraak bij je ha gemaakt of moet je dat nog doen?
Nou, heb zojuist getest en geen streep te bekennen. Begrijp er geen zak van! Zal ik misschien de huisarts eens bellen? Een paar druppels bloed in 2 dagen en verder bruinzooi is toch niet normaal...?!
@ Meisje: Ik zie in je onderschrift dat je langste cyclus 33 is geweest, misschien kan je beter die aanhouden? ivm maybe te vroeg testen... liefs springmuis Mijn cyclussen zijn: 28-28-28-28-28-vmk-33-28? Vorige maand heb ik heel lang niets binnen kunnen houden, werd van t minste of geringste al misselijk. Omdat ik eigenlijk heel regelmatig ben, en de maand daarvoor op mn nod positief had getest maar t een week later is mis gegaan durfde ik niet te testen. Maar omdat ik zo ziek ben geweest heb ik een beetje t vermoeden dat ik dus wel weer heel eventjes zwanger ben geweest, maar dat blijft giswerk. Over t algemeen ben ik altijd netjes 28 dagen geweest. Maar we wachten het wel af.. Ik had vanmiddag iets roser slijm (meer) dus dacht dat de ongi ging doorbreken maar net weer gewoon wit slijm.
@MyPrecious: De link van de ovulatietesten is www.babyboomshop.nl Ik denk dat je je ei wel hebt gehad. De verschillen zijn erg minimaal bij je, maar je hebt nu al een paar dagen achter elkaar een voor jou hoge temp. Ook al omdat je vruchtbaar slijm hebt gehad denk ik dat je wel een eisprong hebt gehad. Ik zou je aanraden om inderdaad ook ovutesten te gaan gebruiken de volgende ronde, mocht er een volgende ronde moeten komen natuurlijk. Daar gaan we nu niet van uit he! @Meisje: Hoe was je temp vandaag dan? Blijft wel spannend! @Springmuis: Leuk joh zo'n weblog! @Maar: Balen zeg van de negatieve test. Hoeveel dagen zit je nu na je NOD? Als je er niet zeker van bent zou ik gewoon eens een afspraak maken bij de HA. @All: Morgen ga ik langs bij de huisarts om eens te vragen of ik geen verwijzing kan krijgen. Vanaf aug.'07 gestopt met de pil is toch wel een lange tijd. En we worden er ook niet jonger op natuurlijk. Ben wel zenuwachtig! Groetjes, Hanna
hanna ik hoop dat de dokter een beetje positief nieuws voor je heeft, wat is de gemiddelde 'probeer-duur' op jouw leeftijd? Mijn temp was vandaag even hoog als gisteren. Eerst gaf ie lager en hoger aan, maar omdat ik t piepje niet hoorde is ie versprongen naar de temp van de vorige keer. Gelijk nog eens getempt toen hoorde ik t piepje wel en toen gaf ie 36.7 aan Hij is niet kapot hoor mn thermometer, dat dacht iemand hierboven.
Hanna, ik zit nu 3 dagen na mijn NOD. Test anders van het weekend nog eens en anders ga ik de HA bellen...pfff Ik word hier gek van.
Meisje@ als je direct weer hebt getempt dan kun je deze wel gebruiken hoor! Er zit niet zo een verschil dan. Maar@ erg apart! Over 2 dagen weer testen... Hanna@ je mag toch na een jaar proberen om testen vragen?
goedenavond allemaal, hoe is het hier? Druk bijgebabbeld zie ik wel... wies: ziet er weer erg goed uit. Ik duim hoor Klussertje: volgens mij verschijnt er morgen een kruis als je temp weer zo blijft Britt: volgens de ovutesten zou je eisprong er nu aan moeten komen. Hebben jullie vanmorgen nog kunnen klussen? Even kijken hoe morgen de test is... anders zodra hij er weer is, voor alle zekerheid nog even Maar sperma kan soms wel tot 5 dagen in 'wachtstand' zitten in je baarmoeder..... blijf dus heeeeeeel erg duimen!!! merels: ik vind dit kaartje iets duidelijker als je vorige hoor. Duim voor je. meisje: hoe dan ook.... het is waanzinnig spannend bij je zeg.... woooww!! myprecious: ik denk wél dat je ei is geweest hoor. Waar ik me meer over verwonder is, dat jij nu alweer spotting hebt. Ik kan het nergens teruglezen, maar heb je daar nu al met de ha over gesproken? Want ik zou me dan toch eens inwendig door een gyn laten onderzoeken hoor. Zowiezo zou ik je de volgende ronde ovutesten aanbevelen. Ik doe altijd beide (en dat terwijl mijn kaartje altijd goed eisprong aangeeft. Maar met die ovutesten is het driedubbel duidelijker. Ik koop ze via www.testjezelf.nl (en dan gelijk zo'n voordeelpak van 28 stuks). catje86: je hebt een eisprong als je temp drie dagen achtereenvolgens hoger is dan het gemiddelde van de dagen ervoor. Dus ineens een stijging in één dag, daaraan is het nog niet altijd af te leiden. maar29: ik zou even een afspraak met de ha maken. Ze kunnen dan via een bloedtest kijken of je zwanger bent. In elk geval heb je dan zekerheid en weet je waar je aan toe bent. Mocht het zo zijn, dat je bijvoorbeeld niet zwanger bent, kan hij kijken of er ergens een oorzaak ligt, dat de ongi niet op gang komt...... ik hoop natuurlijk dat het vét positief wordt. hannah: succes morgen. Gelijk heb je.... Je bent nu meer dan een jaar bezig. Bovendien boven de 30 dus.... me dunkt dat je wel een verwijzing zult krijgen. mosa: hoe is het bij jou deze dagen? wachtbankje weer hé..... @all: nou hier is mijn antibiotica kuur ten einde. vanmorgen laatste tabletten geslikt. Nog wel last van hoest, maar dat moet nu vanzelf over gaan. Ja Britt, zit alweer op 3DPO en dit keer duidelijk erboven, want mijn temp is hoger dan gewoonlijk (de gemiddelde temp dan). Eind volgende week weten we meer..... Liefs aan allemaal
@Meisje: geen idee wat de gemiddelde probeerduur moet zijn. Ik weet ook niet hoe ze rekenen. Ben tenslotte wel 12 weken zwanger geweest. Tellen ze dan weer vanaf een miskraam? Ik tel eigenlijk in totaal en dan is het al best lang nu. Spannend morgen.... wordt vervolgd! Ben benieuwd naar je temp morgen....
Bedankt meiden. Denk dat ik van het weekend nog maar eens test en anders bel ik de HA maandag. (als ik dat red natuurlijk...) EN IK WORD GEK VAN MIJN KAT DIE OVER HET TOETSENBORD BLIJFT LOPEN! (sorry hoor, moet ff spuien... )
@Meisje: Nee ik heb nog geen kind. We gaan voor de eerste (en waarschijnlijk de laatste ) Zoals mijn man en ik er over denken: 1 kindje is genoeg voor ons. We hopen maar dat dat wel gaat lukken. Ik heb wel 26 lease-kinderen, elke dag in de klas @Maar: Lastig hoor dat wachten... Eerst tot je ei, dan tot je NOd en nu weet je nog niks..... Succes met het wachten en testen in het weekend! hahaha, ja die katten he... ik weet er hier alles van
Goedenavond meiden, @ Maar, wat vreemd zeg! Ik kan je verder ook niet helpen, maar het was wel een vreemde ongi als dat het al was. Misschien kun je even de ha bellen om advies te vragen? Succes in ieder geval! @ Meisje, vreemd van je thermometer, maar je kaartje blijft er mooi uitzien en zolang de ongi wegblijft heb je een goede kans! @ Wies, dat is zeker een stijgende lijn! Het is dat jij zelf zegt dat je altijd mooie kaartjes hebt, anders zou ik er een héél goed gevoel over hebben! Maar wie weet! @ Klussertje, ik denk dat je je eisprong op dag 13 hebt gehad. Ik denk dat ff morgen een kruis plaatst als je weer zo'n mooie temp hebt! @ Britt, je kunt nog niet zeggen wanneer je eisprong precies is, maar als jullie gisteren nog geklust hebben, dan maak je denk ik wel een kans hoor! @ Merels, ik keek nog even naar je vorige kaartje en het verbaast me nog steeds dat je toen niet zwanger was. Dit wordt ook een mooi kaartje denk ik, maar hopelijk met een ander resultaat! @ Springmuis, vreemd kaartje! Ik kan er niets van maken, sorry! Ik word nu wel érg nieuwsgierig naar je verhaal hoor, dus wil je mij een pb-tje sturen Vergeten te zeggen, maar ik heb gisteren al je weblog gelezen, leuk hoor! Hopelijk inderdaad snel goed nieuws! @ MyPrecious, ik vind het er toch wel op lijken dat je een eisprong hebt gehad. Je temp is gemiddeld toch wel hoger dan voor je vermoedelijke eisprong. In combinatie met je bmm en je slijm lijkt het er toch wel op! @ Melisa, succes met je ei-zoektocht! @ Hanna, hartstikke goed dat je naar de huisarts gaat! Toch een hele stap natuurlijk, daar wil je niet van uit gaan als je net bezig bent! En ik neem aan dat hij je meteen doorstuurt hoor, jullie zijn al ruim een jaar bezig. Ik kan me voorstellen dat je zenuwachtig bent, maar ik denk dat het goed is om het één en ander te laten checken. Succes! @ Ingiemoppie, fijn dat je klaar bent met de antibioticakuur! Hopelijk ben je ook snel van het hoesten af! Succes op het wachtbankje! @ all, ik had gisteren niet moeten zeggen dat ik nu eindelijk een duidelijk kaartje had. Vanochtend was mijn temp weer gezakt Hopelijk stijgt hij morgen weer, anders blijf ik toch weer twijfelen of mijn eisprong wel op dag 13 was. Ik heb trouwens al wel de hele dag last van mijn buik en ook van mijn darmen. Dan vraag ik me gelijk af of het een goed teken kan zijn, maar ja, normaal heb ik ook weleens last van mijn darmen.