Temperatuurkaartjes 3-1-2008

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    @MyPrecious: nee, zodra mijn ongi er is bel ik de huisarts..of moet ik dat nu al doen? weet het niet zo goed :oops:
    maar wij zijn inderdaad al 2 jaar bezig..

@Meisje: Okee, nou dat het roze weg is is weer een goed teken! ik hoop dat je tempje morgen omhoog schiet en je gauw een posi test in handen hebt!

@Hanna: Dank je wel :D en ik hoop dat je een verwijzing kan krijgen, vanaf aug 07 is ook al langer dan een jaar! ik denk dat je wel doorverwezen word hoor!

@maar: ik hoop dat je van het weekend een posi test in handen hebt meis! & ook hier een kat die altijd over toetsenbord loopt ;)

@Mosa: het is inderdaad een vreemd kaartje, ga er steeds minder van snappen :(
    en dank je wel :D
    ik stuur je even een PB :) Hij is verstuurd :p
    Ik hoop dat je tempje morgen weer omhoog schiet!

Liefs Springmuis

2. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    Hoi meiden!

Ben was er niet, omdat we kijkers hadden vandaag voor ons huis!
    En we zijn vanaf zondag bezig geweest om de boel op te ruimen en schoon te maken.
    Wat een kl*ten werk!
    Maar goed, het huis is nu weer helemaal fris, of ze het willen kopen of niet! hihihi

Mijn temp is trouwens weer met 1/10 gedaald...
    Geen idee wat er komen gaat!
    We zullen zien!

3. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    @ Springmuis, ik heb je een pb-tje terug gestuurd ;)

@ Marsab, vervelend is dat, kijkers voor je huis! Alles moet dan helemaal netjes en schoon zijn, ook waar normaal niemand anders komt. Hopelijk kopen ze het huis!
    Ik kan ook niets maken van je kaartje, misschien moet je maar hopen op ongi en dan hopelijk een normalere cyclus. Ik zie hier in ieder geval geen eisprong in.

4. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    @Mosa: ik heb jou ook weer een pb gestuurd ;) :p

5. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    @Marsab: Jeetje zit ik al te zeuren dat ik nog geen ei heb! ik hoop dat die van jou snel komt meis! *Knuff*

6. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Meiden meiden meiden! :) :) :)

ik sta net op en ik voel ineens steekjes links in mn onderbuik :confused:
    kan dat ei zijn of ongi? of is dat zomaar gewoon steekjes?
    voel overigens nooit mijn ei dus ik weet het niet...

7. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Zou inderdaad je eisprong kunnen zijn Springmuis!
    Je hebt wel een mooi dipje vandaag, dus wie weet!
    Ik hoop het voor je!

8. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    ooow ik hoop het zoo!
    ik duim duim duim!

bespring mn vriend zo gelijk als hij thuis komt van zn werk nog 2 uurtjes :) :D

9. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Dat zou ik maar doen ja ;)

10. Klussertje80

Klussertje80 Niet meer actief

een hele goede en ook hele vroege morgen. nou vanochtend getempt en hij was iets lager dan gistere maar nu tempte ik ook ruim 2 uur vroeger
    Alleen nu verlies ik sinds gistere avond cremewit*heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lichtbruin* slijm bij het afvegen. zou dat wat roze/bruin kunnen zijn van me ei of toch al iets van een innesteling? of vind dat niet zo snel plaats

ik lees het in de loop van morgen wel weer. na me werk ga ik naar een musical en morgen er weer heeeeeeeeeeeeeeel vroeg uit.

xxxxxxxxxxxxx van klussertje

11. Meisje87

Meisje87 Bekend lid

27 jun 2008
    960
    0
    0
  12. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Goedemorgen allemaal,

Nou ja goedemorgen....
    Meisje wat lees ik nou :(
    Balen zeg! En nog wel steeds zo'n mooi kaartje!
    Hopelijk is ronde 5 DE ronde voor jullie!

@Klussertje:
    Ik denk dat DPO3 nog iets te vroeg is voor een innesteling.
    Ik geloof dat dit zo rond dag 5-10 gebeurd meestal....
    Veel plezier bij de musical! Naar welke ga je?

Hier nog weinig nieuws. Zit nog aan het begin van de cyclus he!
    Mijn stem heeft het alleen begeven...
    Pffff, zie erg op tegen de 26 kinderen die straks enthousiast om mij heen springen.
    Lastig als je dan bijna niet kan praten.
    Gelukkig heb ik lieve kinderen in de klas, die daar denk ik wel rekening mee gaan houden.
    En ... het is maar een halve dag! :)
    Die komen we ook wel weer door!

Fijne dag allemaal!

Groetjes, Hanna

13. mv77

mv77 Lid

13 aug 2008
    85
    0
    0
    http://www.zwangerschapspagina.nl/album_pic.php?pic_id=57003

Hoi meiden willen jullie aub even naar mijn kaartje kijken? Dit is mijn eerste kaartje en ben nog echt een leek hierin!
    Ei is volgens mij wel geweest, maar het schijnt dat je temp weer omlaag moet gaan voor een innestellingsdip. Ik heb wel al een paar dagen behoorlijk buikkrampen (maar geen diarree :oops: ), dus of dat nou toch mijn darmen zijn of een innestelling... durf er niet op te hopen en zal blij zijn als deze week voorbij is! :confused:

Groetjes

14. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    hallo allemaal,

daar ben ik weer eens een keer. Wat een drukte deze week. Ik heb bijna geen tijd om hier alles te blijven volgen.

@marjoleindv; volgens mij heb je een perfect kaartje en is een innestelingsdip niet altijd duidelijk aanwezig.

@all; mijn temperatuur is flink aan het schommelen maar dat zijn in deze drukke dagen mijn nachten ook. Ik probeer er rustiger onder te blijven dan de vorige keer en dat lukt vrij aardig. Ben nog steeds benieuwd wanneer mijn ei zich laat zien maar we klussen maar lekker door !

fijne dag allemaal

15. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Hoi meiden,

@ Meisje, wat is dit nou?
    Jeetje, wat jammer voor je zeg! Sterkte!

@ Klussertje, dus toch je eisprong op dag 13. Ikweet niet wat dat slijm inhoudt, maar innesteling zou erg vroeg zijn.

@ Hanna, werkze vandaag! Hopelijk houdt je stem het!

@ Marjolein, hartstikke mooi kaartje hoor! Het kan, maar er hoeft geen innestelingsdip plaats te vinden. Je temp moet nu hoog blijven tot je nod, en als hij daarna nog hoog blijft, heb je een goede kans om zwanger te zijn.

@ Djaar, succes met het vinden van je ei! Goed dat je er nu rustiger onder blijft!

@ All, kan een innestelingsdip twee dagen duren? :)
    Ik heb een beetje vreemd kaartje vind ik.

16. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    @meisje: dat is balen. Het zag er zo goed uit...

@marjolein: ik denk ook dat je ei is geweest. Ik heb nooit een innestelingsdip hoor. Dus het hoeft niet. Wel is aangetoont dat mensen met die dip vaker wel zwanger zijn dan mensen zonder dip. Gewoon afwachten.

@mosa: 2 dagen een dip heb ik nog nooit van gehoord. Gewoon even afwachten wat je temp gaat doen.

Mijn kaartje is nog steeds SAAI! Vanaf vandaag kan ik weer iedere dag tempen, dus ga vanaf morgen weer posten...

17. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    Goedemorgen allemaal,

Zo kon even een dag niet kijken en kan gelijk een uur bijlezen. Gezellige kletsers hier dus ;)

@ Klusser: je begreep mijn uitleg niet ... snap je het inmiddels wel? Ik begrijp verder dat je je ei ws gevonden hebt? fijn hoor! Nu dus maar hopen dat je temp hoog blijft (boven de rode horizontale lijn) En ook in de dagen rond je eisprong kan je een beetje bloed verliezen

@ Merels: zo weer een duidelijk ei en weer op het wachtbankje, spannend hoor

@ Hanna: Balen dat het niet gelukt is, maar veel succes in de volgende ronde

@ Meisje: je kaartje leek zo mooi, maar toch geen resultaat, balen zeg! Veel succes in de volgende ronde!

@My Precious: ff geeft nog steeds een ei, heb je er al meer vertrouwen in? Je temps zijn niet heel overduidelijk hoger, maar het lijkt er toch wel op dat je je ei gevonden hebt! Hoplijk blijft de temp zo of gaat je temp langzaam nog wat meer omhoog.

@ Wies: je kaartje ziet er mooi uit, houd moed hoor, misschien is het deze ronde wel raak. Ik duim voor je!

@ Britt: volgens mij is je ei in aantocht lekker aan de klus dus

@ Maar balen meis van de nega-test, raar hoor... Misschien nog maar eens testen over een paar dagen of even bij de ha advies vragen

@Ingiemoppie: Ook op de wachtbank aanbeland, spannend hoor succes

@ Springmuis: nog steeds geen ei, heel vervelend om moedeloos van te worden, gelukkig klink je nog positief. Houd de moed er in hoor en zoek idd maar hulp bij de huisarts als je straks ongi word!

@ Marsab: ook al zo'n moeilijk kaartje, moeilijk om zo lang te wachten op ei, succes met jacht op ei!

@ Marjolein: Je kaartje ziet er mooi uit, spannend hoor

@ Mosa: een innestelingsdip kan 2 dagen duren, maar je temp is toch nog niet lager dan je coverlijn, dus dat is toch niet erg? je ziet wel vaker dat de temp weer iets lager wordt na een flinke stijging rond de eisprong

@ rest, sorry als ik jullie vergeten ben , maar succes met jacht op ei of op de wachtbank Ik duim voor jullie allemaal! [-o<

@ all Hier nog volop ongi (Blech :evil: ). Gister wel een leuke dag gehad, een zeer interessante werkdag gehad en 's avonds een super goed concert van KEANE bijgewoond. Wat kunnen zij goed muziek maken en zingen * zucht * Echt super! :D :D Vandaag een dagje vrij om hier bij te lezen en beetje bij te komen van gister 8)

Fijne dag allemaal

18. Maar29

Maar29 Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.837
    0
    0
    Ik mag tussen 13.00 -13.30 uur de dokter bellen.
    Ik heb niet het gevoel dat ik zwanger ben, maar vind deze "ongi" wel heel raar. Ben wel benieuwd en zenuwachtig wat ie ervan vindt...!

19. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    @ Maar wat spannend zeg, hopelijk kan hij iets zinnigers zeggen als afwachten...

@ Hanna: heb jij al contact gehad met de huisarts?

20. Britt1

Britt1 Fanatiek lid

20 jun 2006
    2.046
    0
    0
    Flevoland
    Meisje@ wat balen zeg! Het ging zo goed...met goede moed op naar de volgende ronde!

Maar@ohw spannend zeg! Misschien mag je bloed komen laten prikken.

Mosa@ziet er toch nog prima uit. Morgan stijgt je temp vast weer enorm. En boven de coverline blijven is ook goed.

afrola@leuk het concert. Ik moet ook echt vaker zoiets gaan doen. Even lekker eruit geweest, heerlijk!

All@weet nu niet welke dag mijn ei gaat komen. Temp was nog wel laag, maar had weer een positieve ovu test. Maar even wachten op tempjes van morgen en overmorgen,

Groetjes
    Britt

Deel Deze Pagina