Nu we er zo over zaten te kletsen, zat het zo bij mij te kriebelen en heb gewoon net een test gedaan........ IK ZIE EEN TWEEDE STREEP! Ik heb het er helemaal warm van! Ik ga zo gelijk een foto nemen, dan laat ik hem zien en dan jullie mening ok. Eerst even bijkomen hoor!
WOOWW shirley, dat meen je niet! Ik krijg het er zelfs warm van! Alvast een voorzichtige proficiat, en laat hem gauw maar eens zien die test!
Cool, gefeliciteerd Ik durf nu nog niet omdat mijn kaartje er niet zo veelbelovend uitziet als die van jou. xxx Joyce
HIJ IS ZO DUIDELIJK! en gewoon in de avond testen! Ik heb wel die ULTRA test van Matcare, misschien verschilt dat, Ik kan het niet geloven! En mijn mannetje heeft ook nog eens nachtdienst,nu! Hij is er niet! Liefs shirley
Super meid die test is overduidelijk. Van harte gefeliciteerd. Wat zullen jullie een leuk feestje hebben morgenvroeg. xxx Joyce
die is echt megapositief! Gefeliciteerd! Nog een oktobermama! Ga je je mannetje bellen, of wacht je tot ie thuis is!
Bedankt meiden! Ik ben zo blij, maar ik kan het nog niet geloven dat het eindelijk zover is! Wat is nu de volgende stap weten jullie dat? En hoe reken k hoe ver ik ben? Al die vragen! Oef ik heb het echt heet nu! Liefs shirley
Ik bereken het op FF. Ga ik naar Pregnancy friend Ik vul dan mijn datum van eisprong in en voilà. Wanneer was je ei? Ow je arme mannetje Jammer dat hij er nu niet bij is...
Mijn ei was als het goed is volgens FF op de 18e! Ja ik probeer hem te bereiken, dat ik een verrassing heb als ie morgen thuis komt, maar hij neemt zijn tel niet op!
WoooHoooo Shirley! Wat een mega positieve test! Gefelcitieerd! Lijkt wel babyboomweek hier zeg! Baby-banner-Baby-banner-Baby-banner-Baby-banner!
jent; is goed! maar ik verwacht niet veel hoor. ik duim dat je temp omhoog gaat morgen. ik zal er alleen deze dagen niet zijn. ik zit in een carnavalsbandje en dat is hele dagen op pad. maar ik kom me melden hier dinsdagochtend! en als ik er aan denk en tijd heb kom ik tussendoor even neuzen. wie weet zijn er dan nóg meer zwangeren!
Ik ook niet, maar ja we zien . Als ik ongi ben dan zie je dat vanzelf wel op het forum staan, dan moet je maar kijken of je op 5 feb test. Iig duim ik voor je dat je temp ook omhoog gaat, maar ikgeloof alles tegenwoordig als je de tempkaartjes van andere ziet alles kan. xxx Joyce
ja, inderdaad, alles kan, en juist als je niets verwacht... en als je eerder wilt testen gewoon doen, ik laat het wel weten als ik ongi ben.