Hoi allemaal! mijn temp is gezakt, wel maar met 0,1 maarja..niet echt iets om positief over te blijven...wacht het maar weer af... liefs springmuis
Nee, hij zei dat die testen van tegenwoordig zo gevoelig zijn, dat het daar al uit te halen moet zijn...
Hanna@ Heb zo een dip nog niet gezien voor een ei. Wel een daling na ongi, maar niet zo erg. Hoe was je feestje? Mosa@Ziet er goed uit toch? Morgen weer hoog! Maar @ Raar dat ze geen bloed wil prikken. Wannabemommie@Kijk maar eens naar mijn kaartje. Ook zo een schommeling. Temp is niet elke dag hetzelfde. Merels@Mooi kaartje weer! Sammie@ Heb je nu een nieuwe afspraak bij de Gyno voor echo om te kijken of custe weg is? Naiobi@ wat een enorm mooie innestellingsdip hab jij zeg! Wies@En nu hoog blijven pff pff pff djaar@Ja dat ziet er uit als een eitje op komst! Vanaf nu 3 dagen hoog en een kruis! Ik heb om 10 uur nog een ovutest gedaan en ja hoor ze kunnen nog donkerder gekleurd zijn Kom maar eitje....... Liefs Britt
Springmuis@ positief blijven.. denk echt je ei op dag 16. Alleen die daling erna is dan misschien wat vreemd!
Hallo lieve mensen ik ben ook weer terug van de fysio. Ik ben momenteel echt in spanning wat me temp morgen doen gaat ik hoop dat ie een stuk hoger is dan gistere en vandaag. de temp is wss laag omdat ik 2 uur vroeger tempte dan normaal.
Hoi meiden, @ Wies, spannend voor je hoor! Ik hoop voor je dat je branderige gevoel van gisteren een goed teken is. Het is je zo gegund! Maar voorlopig heb je in ieder geval nog een mooi kaartje op 10dpo. @ Melisa, mooi stabiel kaartje heb je! Hopelijk heb je snel een eisprong! @ Twinny, wat zie ik nu, vandaag ongi geworden! Wat fijn! Dus nu moeten jullie aan de slag! Heel veel succes, ik hoop dat het snel raak is! @ Klussertje, spannend! Maar een innesteling lijkt me misschien wel erg vroeg hoor, ik denk dat het eerder van je eisprong was! @ Djaar, als jij gisteren rekbaar slijm had, dan neem ik aan dat je eisprong binnen een paar dagen is. Dus ik denk dat je een kortere cyclus krijgt! Fijn voor je! Anders duurt het wachten helemaal zo lang hè?! @ Maar, jeetje wat spannend! Hopelijk blijft het bij eenmalig en kun je volgende week alsnog positief testen. Ik duim voor je! @ Dib, is dat zo? Dat je vanwege Droom is baby de naam Dib gebruikt? Wat grappig, daar zou ik nou nooit opgekomen zijn! Fijn dat je 10 november je eerste echo hebt! @ Springmuis, stel dat jij morgen 36.8 of 36.9 hebt, geeft ff dan wel je eisprong aan? @ Britt, dat is inderdaad een echte positieve ovulatietest! Veel plezier met klussen! Dus je hebt je pas onnodig zorgen gemaakt toen je man/vriend weg was! @ Naiobi, ik kan me voorstellen dat je niet in dat soort percentages durft te geloven, zekerheid heb je nooit, maar het is wel een goed teken in ieder geval! @ Hanna, hoe was je feestje?
@britt: Ja maar dan zou ik nu wel al ongi moeten zijn... Edit: @Mosa: als ik morgen 36.8 doe en overmorgen 36.9 en zondag 37.0 dan geeft hij niets aan.. nu wilde ik het wissen dus ik haal eerst die van morgen weg en dan geeft hij een dik kruis (geen stippels) aan op dag 30, disndag dus...
Ik lees straks bij en reageer ik op jullie, ben nu druk met het eten aan de slag wou tussendoor snel me temp kaartje plaatsen. WIE snapt er nog wat van. Ik voel me niet echt lekker, net alsof ik moet kotsen, zo voelt het al een hele tijd in me keel.. En zweten!
volgens de ass van de gyno kan het van een innesteling zijn maar ook van het ei *innesteling vind volgens haar plaats tussen de 3 en 7 dagen*. moet morgen even terug bellen tijdens telf. spreekuur en dan kan ik heeeel me verhaal doen.
Hey allemaal, Mag ik me hier ook bijvoegen? @Britt: Lijkt erop dat we gelijk op gaan. Ik had gisteren een erg positieve test. Nu wachten totdat mijn temp gaat stijgen en FF het ook bevestigd. Denk dat ie vandaag is geweest, want mijn ovu testen zijn vandaag niet meer positief. Spannend! Voor de zekerheid vanavond ook nog maar aan de klus Liefs
@ Mosa, ja ik heb een eisprong gehad òf een innestellingsdip. Moet nu wel zo zijn denk ik, denk je ook niet? En jou kaartje ziet er al heel anders uit dan je vorige, hopelijk betekend goed nieuws. @ Wannabemommie, wanneer ben je met de pil gestopt? @ Merels, spannend kaartje hoor. Volgens mij lopen we gelijk, of heb ik het mis? @ Springmuis, misschien zou het ook me eisprong kunnen zijn? Alleen klopt dan het slijm niet maar goed. Ik zie geen ei in me temp.. Ja nu dus wel een eidip, alleen dan hoort de temp hoger te zijn nu lijkt het meer op een innestelling. Alleen vertrouw ik het niet AH!