@ Springmuis, dus het betekent dat je temp gewoon goed moet stijgen en dan krijg je een kruis. Hopelijk gebeurt het! @ MyPrecious, in ieder geval fijn dat je temp vandaag weer zo mooi gestegen is! Rot dat je je niet lekker voelt, of het wat te betekenen heeft weet ik niet. Ik denk dat je toch even moet afwachten of het een eisprong was of een innesteling, maar voor mijn gevoel staat het kruis wel goed. Maar ik weet het natuurlijk ook niet. In ieder geval is het ERG fijn dat er nu tenminste echt iets gebeurt in dat lichaam van jou En mijn kaartje is inderdaad anders dan de vorige, hopelijk zegt het iets! @ Klussertje, ik ben ook maar een leek natuurlijk, dus als de gyn wel zegt dat het een innesteling kan zijn, dan kan dat het natuurlijk zijn! Ik hoop het in ieder geval voor je! @ Bright, welkom! Hoe lang ben je al bezig? Succes met klussen!
Nou ja ik wacht wel af morgen nog maar eens met me arts bellen en niet met zo'n assistent en dan nog maar 11 dagen wachten
@Mosa Dank je wel. Wij zitten nu in ronde 6. Ik heb verklevingen waardoor 50% van mijn eisprongen goed zijn. En mijn man heeft minder goed zaad. Dus timing is belangrijk Deze maand wel gelukt als het goed is. Eerste echte ronde met ovu testen ook. liefs
@ Klussertje, succes dan morgen weer met bellen! Ik vraag me alleen af of hij er wat van kan zeggen, het lijkt mij dat je het gewoon moet afwachten. @ Bright, jeetje dus het is bij jullie iets lastiger om zwanger te worden? Maar fijn dat je in de eerste ronde met ovulatietesten meteen een positieve hebt, heeft volgens mij niet iedereen. Hopelijk is de timing deze maand goed!
@Mosa; Ja het is bij ons inderdaad wat lastiger. Maar we gaan er gewoon lekker vanuit dat het goed gaat. En tot die tijd klusser de klus Hoe gaat het bij jullie? LIefs
@ Mosa, Denk dat ik er dan pas achter kom als ik ongie wordt welke dag me ei is geweest alleen hoop ik aan 1 kant niet dat dat gister was want dan is me cyclus 35 dagen weer. Maar als me lichaam nu goed werkt dan heb ik wel vrede met die 35 dagen. Afwachten maar . @ Bright, ben benieuwd naar je temp voor morgen als je eisprong is geweest!
@mosa: Ja maar dat is alleen als ik morgen open laat heel raar dus... edit: owja en als ik dus vrijdag zaterdag zondag doe dan krijg ik een dik kruis vul ik hem in op deze volgorde: zondag, zaterdag, vrijdag dan word ie gestippeld
Ben morgen weer terug.. Wilde alleen even zeggen tegen springmuis sat het bij haar ook mogelijk kan zijn dat je 2 eissprongen hebt gehad. Dat had Sammie toch ook? Bright@klus ze. Wel leuk echt gelijk op! Ik lees je verhaal morgen even. Zag iets over verklevingen voorbij komen. Erg vervelend zeg! Reageer morgen even verder. Groetjes en slaap lekker voor laten op de avond! Britt
@MyPrecious: Ben ook erg benieuwd. Had gehoopt op vandaag een hogere temp, maar ga er eigenlijk vanuit dat ie morgen wel hoger zal zijn. Het kan natuurlijk dat ie pas overmorgen hoger is, maar dat klopt dan weer niet met de neg. ovu test van vandaag. We zullen zien. @Britt1: Slaap lekker alvast! Liefs
hallo allemaal, even vlug een reactie, zie dat er veel mensen in spanning zitten of omdat ei is geweest of omdat het de vraag is of ei nou is geweest of niet. @ Klussertje, merels en Mosa: spannend hoor met jullie kaartjes @ Hanna: rare dip, kan ik niet veel van maken. Maar hoe was je heksenfeestje? @My precious: volgens mij gaat het wel goed met je lijf, er is in elk geval wat gaande. Ik denk ook dat ei al geweest is. @ Maar: jij hebt ook veel spanning zo, duim voor iets positiefs [-o< @ Nieuwe meiden, Brit en Bright welkom hier @ all weinig tijd door drukte op werk enzo, van het weekend weer wat meer tijd om te reageren op iedereen. Succes op de wachtbank of met de jacht op ei!
ik heb voor t eerst van mn leven geen last van mn ongi. Ideaal. Normaal ben ik de dag ervoor heel hangerig, en eerste en 2e dag ongi erge krampen. Nu niets, buiten mn lage tem p ineens ook totaal onverwacht. Maar t wordt al weer minder dus als t goed is ben ik er morgenavond alweer vanaf
Ik kan overigens niet tempen dit weekend, pas op dag 7 van mn cyclus weer is mn kaartje dan nog betrouwbaar? Zag een hele mooie dip bij mp maar is dat niet je ei? spannend. En ergens nog een hele rare tempdaling, niet met een open raam geslapen? Vriendlief en ik willen een weekje weg in januari, laatste kans dat we met zn 2 zijn, hopelijk. Aangezien de zomer niet gaat lukken, misschien zit ik dan met een dikke buik maar hoe dan ook van t vakantiegeld komt een nieuwe auto (babykamer knappen we nl. voor kerst al op en babyspullen krijgen we van de buren en mn schoonvader) Maar ik ben echt heel erg, want ik zit nu al uit te rekenen wanneer ik vruchtbaar ben in januari zodat we vol aan de klus kunnen op vakantie. Stom he? In de 1e week, op vrijdag 5 januari, 6 januari zou ik mn ei hebben (ga er maar vanuit dat mn cyclus regelmatig blijft maar tot nu toe vrijwel elke maand 28 dagen op de vroege miskraam en de vermoedelijke miskraam na) Maar we hebben een midweek in zeeland gevonden voor 130, en een hele week kost ons al bijna 500,- dus t weekend zitten we sowieso thuis.. Maar hopen dat ik in 2008 nog zwanger raak hihi
ooh 5 januari is maandag trouwens.. ben ik nog niet mee geholpen haha. Mischien een weekendje maar das moeilijk zo na oud en nieuw
goedenavond allemaal! hannah: super dat je een verwijsbrief hebt gekregen. Gefeliciteerd met je verjaardag trouwens nog! Je hebt trouwens wel een super lage temp. Mijn normale lichaamstemp is al laag, maar niet zo laag als jouw temp vandaag. Denk dat er iets niet in orde was met je meter..... Morgen nog een keer checken. klussertje: het kan zijn dat FF dan met deze laatste temp gegevens opnieuw heeft gerekend en vaststelt, dat je eisprong misschien is veranderd. Omdat het de eerste tempronde is, is FF ook aan het leren mosa: ik blaas hem omhoog hoor..... blaaahaaaaaaaaaaaassspffffffffffff wannabemommie: hij schommelt idd wel erg. Maar gezien je lange cyclus kan je eisprong nog steeds in aantocht zijn hoor.. merels: temp blijft mooi hoog bij jou. houden zo !! britt: héy... een posi ovutest... dat betekent dat je temp binnen nu en 2 dagen zou moeten stijgen!!!! hup aan de klus dus!!! naiobi: sooooo da's een dip geweest.... hopelijk een hele goeie !! sammie: hey welcome back. succes met deze ronde en ik duim dat je cyste nu werkelijk weg is. wies: are you flying to the sky??? hoge temp zeg... mooi.. houden zo! melisa: hahaha, je lijkt wel zwevend op weg naar je ei te zijn... mooie temp vorm (lijn)... djaar: yep;..... dat slijm is een teken van vruchtbare dagen, dus lekker door blijven klussen totdat je een duidelijke tempverhoging hebt.. maar29: hey dat klinkt goed. duimen draaien hier!! loe: wil je je kaarjte nog een keer plaatsen. Ik kon hem niet zien. myprecious: je gaat toch geen griep krijgen toch???? bright: welkom en heel veel scces meisje: succes met het uitzoeken van een weekendje....
haha ik bedoel midweek natuurlijk.... sorry! en het geeft niet als je het weekend niet tempt. Zolang je voor de rest nog genoeg tempdagen over hebt voor je eisprong, want dan kan FF beter rekenen.
lees trouwens net bij het googlen op 2 eisprongen iets heel grappigs op een ander forum... iemand heeft van de dokter een trucje gekregen.. * pak urine opvang bakje, vul deze met een laag urine, gooi hier een theelepeltje suiker is, indien het suiker blijft drijven ben je zwanger, dit komt mede door het ZW HCG hormoon, deze laat de suikerkorrels drijven.* Dit meisje heeft het bij 3 ZW gedaan en het bleek te werken of het echt werkt weet ik natuurlijk niet haha maar anders is het wel een goedkope oplossing al het werkt
Goedemorgen meiden, Gisteren zo druk gehad dat ik geen tijd meer heb gehad om wat te posten. @Mosa: Ja, inderdaad, gisteren een temp om het koud van te krijgen. Maar dat had ik helemaal niet Even een inzinking denk ik. Het sprookjesfeest was geweldig.Ze De kinderen hebben ervan genoten. leuke verkleedkleren hadden ze aan. de ouders hadden echt hun best gedaan. Ik geef les aan groep 3,4 en 5. Met mijn stem gaat het weer iets beter. Ik kan weer een beetje praten, maar aan het eind van de middag is het wel op nog steeds. Fijn dat je temp is gestegen. Ik hoop dat dat voor vandaag ook weer het geval is. @Maar: Ik heb 2 thermometers, een voor het geval dat. Die heb ik gisteren ook nog even gebruikt omdat ik het echt niet wilde geloven. maar deze thermometer gaf ook zo'n lage temp aan, dus ja.... toen heb ik hem maar ingevoerd. Misschien sta ik op winterslaapstand hahahaha Voor jou dus nog afwachten. Pfff, succes met wachten nu! @wannebemommie: Je hebt een beetje een zaageffect-kaartje. Volgens mij maakt dat niet zoveel uit hoor. Als je je eisprong hebt zal hij wel omhoog gaan. Nog even blijven volhouden! @Britt: Fijn een positieve ovutest! En wat een duidelijke zeg! @Naiobi: Wow wat een mooie dip zeg! En nu hoog houden die temp *blaaaaaaaaaaassssss* @Sammie88: Leuk dat je weer post hier. Ik hoop voor je dat de cyste weg is en dat niks een zwangerschap meer in de weg staat! @Wies: Fijn dat je temp weer wat omhoog is gegaan. Hopelijk blijft het nu een beetje klimmen. @melisa: Nog even wachten op je ei. Hopelijk vind je hem snel! @klussertje: dat zou goed nieuws zijn, innestelingsbloed..... *duimduimduidm* @Djaar: Fijn dat je temp aan het stijgen is. Hopelijk is dit je ei. Zou wel lekker zijn, een kortere cyclus! @Springmuis: Matig dat je temp nu weer naar beneden is gegaan. Ben benieuwd wat het vandaag is. @Myprecious: Leuk kaartje heb jij! Zou een innestelingsdip kunnen zijn he! Wordt spannend..... @Bright: Welkom hier en veel succes met tempen en natuurlijk met zwanger worden. @Meisje: Fijn dat je geen last hebt gehad van je ongi. Succes in deze ronde! @all: Zo een dagje niet hier en zoveel bij te lezen. Nu ben ik heel nieuwsgierig dus het maar laten gaan... nee dat kan ik niet. Daar is het hier te leuk voor. Nou mijn temp is weer gestegen hoor, van het totale lowpoint alias winetrslaapstand hahahaha Geen idee hoe dat kwam... gek lijf. Dit weekend ga ik een weekendje weg met vriendinnen. Weet niet of het tempen lukt en ook niet of ik internet zal hebben. Ik check nog wel hier in de pauze en ook zondagavond weer natuurlijk. Fijne dag allemaal! Groetjes, Hanna