Temperatuurkaartjes 3-1-2008

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Klussertje80

Klussertje80 Niet meer actief

dit is nu me nieuwe temp lijst. moet nu alleen heel hard gaan fietsen heb over 10 min afspraak ha.

2. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    Hellendoorn :)
    Goedemorgen hoe is het hier met de tempjes?

3. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    klussertje, mooi, je gaat omhoog! hou zo vol!
    hanna; fijn dat het een geslaagd feestje was. Waar ga je heel van het weekend? Blijf je in nederland of ga je wat verder weg? veel plezier in ieder geval!
    Mijn temp is hetzelfde gebleven. De steken en krampen zijn minder, niet helemaal weg, maar zo goed als. Weet ook niet wat dat geweest is dan.

4. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    @wies je temp houd je wel bezig zo he...
    Ik spreek temp van wies toe blijf eens stabiel!

5. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Goedemorgen,

Ik heb het heel zwaar, gisteren vroeg naar bed gegaan, maar ik kon vanochtend helemaal niet mijn bed uitkomen. ik ben zo moe, waar dat nou weer vandaan komt weet ik ook niet.

@ Meisje, lekker toch, dat je geen last hebt van je ongi!

@ Ingiemoppie, mooi duidelijk kaartje heb je!

@ Springmuis, die manier van testen of je zwanger bent heb ik ook weleens gelezen, maar toen hebben ze het op een forum getest en daar bleek niets van te kloppen. Zou wel makkelijk zijn als het wel zou kunnen!
    Hopelijk heb je vandaag een hele mooie hoge temp!

@ Hanna, fijn dat het sprookjesfeest geweldig was! Dus je geeft les aan 3 groepen, betekent dat dat je in een heel klein plaatsje woont dan? Wel een leuke leeftijd lijkt me!
    Leuk dat je een weekendje weggaat! Geniet er maar lekker van!

@ Klussertje, succes bij de ha!

@ Naiobi, wat een mooi kaartje heb jij! Spannend hoor!

@ Wies, spannend zeg! Ik vind wel dat je een supermooi kaartje hebt, dus ik hoop dat het deze keer echt iets betekent!

@ All, ik vind mijn kaartje niet echt mooi, maar hij is wel een stuk stabieler dan mijn vorige kaartjes en dus ziet hij er heel anders uit. Nu maar hopen dat dat goed is!

Fijne dag allemaal!

6. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    @mosa over 9 dagen is je NOD?

7. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Zo, eerst mijn kaartje en dan ga ik even terug lezen...

Mijn ei komt er nu denk ik snel aan. temp is mooi gezakt en ik heb pijn in mijn onderbuik. Borsten voelen iets zwaar aan. Ei, kom maar op!

8. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    @ingie: Gelukkig al weer aan het aftellen naar NOD. Spannend hoor.

@klussertje: mooi kaartje hoor. Succes bij de HA.

@Wies: wanneer ga je testen? Je hebt een mooi kaartje hoor!

@mosa: wat raar dat FF wel een kruis geeft maar niet gaat aftellen? Je kaartje geeft ook niet echt duidelijkheid he...

9. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    @ Naiobi, die 9dpo betekent 9 days past ovulation. Dus ik zt op de 9e dag na mijn eisprong.

@ Melisa, mooi dipje hoor! Laat nu inderdaad je ei maar komen!
    Volgens mij telt ff alleen af als je een vip-abonnement hebt, aftellen doet hij bij mij namelijk nooit. Mijn kaartje is inderdaad niet echt duidelijk, maar ik denk wel dat mijn eisprong toen geweest is. Maar voor de zekerheid klussen we nog wel door ;)

10. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    @mosa aaaah thanks vroeg me al af wat het precies was .. dpo .. dus nog 5 dagen?

11. Bright

Bright Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    In het zuidelijkste puntje van Grunn ;)
    Hey dames,

Ga vanmiddag even lezen, moet nu weg. Even snel zeggen dat mijn temp veranderd is (zie link naar FF).

Spannend!

Liefs

12. Klussertje80

nou hier weer terug van de ha daar weer niet goed nieuws gehad. ik heb al een poos last als het s'morgens koud is dat ik heel erg kortademig ben en een drukkend gevoel heb op me borst. nou blijk ik dus copd te hebben * lichte brongitus* dus meteen medicatie gehad. ikke wel gevraagt of dat samen kan met zwangerschap en gelukkig kan het samen gaan. maar zij wilde meteen meer weten dus ikke alles verteld zegt ze heel droog oke nou dan wil ik je dan en dan weer terug zien. nou ja we wachten wel af waarom ik dan terug moet komen dat zei ze niet :(
    Mijn temp is idd lekker omhoog aan het gaan maar ik blijf nog wel een stippel kruis houden.

13. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    goedemorgen allemaal;

even een update;

gister en eergister heb ik dus wat slijm gespot en vanmorgen volgens mij ook weer heel licht. Kan echter niet duidelijk bepalen of dit cerixslijm is of dat dit meekomt bij/na de grote boodschap :oops:

Maar goed ik heb gisterenavond een ovutest gedaan en daar was nog geen licht streepje te zien (moet wel zeggen dat ik een uurtje voor de test veel cola-light gedronken had (4 glazen) tijdens een receptie. Waat dus niet of dit invloed heeft gehad op de test.

Vanmorgen was mijn temp hetzelfde als gisteren echter heb ik hem wel 15 min eerder opgenomen en was mijn nacht duidelijk langer als die van gisteren.

Al met al erg onduidelijk. FF geeft een ei aan voor 5 dagen geleden ofzo als ik voor morgen 37.0 ingeef maar doe ik 36.9 dan gebeurd er niks (blijf er dus bij dat ik dat ook niet helemaal als waarheid zie, wel als indicator maar zo is het ook bedoeld vermoed ik ;) )

nu nog de laatste werkdag van mijn week door zien te komen en vanavond een diner bij kaarslicht met vriend en vrienden :D en dan snel naar huis voor het joepie het is weekend ritueel :) :D :)

14. Tessa8

Tessa8 Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.457
    0
    0
    Hoi Meiden

Hoe gaat het hier?
    Ik zie een aantal mooie kaartjes erbij :)
    Al zwangeren erbij?

Ik zit nu alweer op 4 dpo.. ben hier wat minder geweest en moet zeggen dat ik een stuk 'rustiger' ben geworden met zwanger worden.
    Nu hopen dat het heeft geholpen :)

Hier is mijn kaartje:

15. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    @tessa ziet er ook goed uit wordt steeds hoger je temp :)

16. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    @ Naiobi, officieel moet ik inderdaad nog 5 dagen, maar de vorige keer werd ik op dag 17 na mijn eisprong ongi, dus ik wacht in ieder geval tot dan met testen (als ik het volhou ;) )

@ Britght, je eisprong zal al wel geweest zijn! Mooi zo!

@ Klussertje, dat zal wel schrikken geweest zijn dat je bronchitus hebt! Maar is het wel te verhelpen met medicatie of is het chronisch?

@ Djaar, maar even afwachten wat je temp morgen dan doet! Veel plezier in ieder geval vanavond!

@ Tessa, leuk dat je er weer bent! Ik weet niet meer precies wanneer je hier voor het laatst was, maar Jent, Dib en Marb zijn in ieder geval zwanger! Anoniempjuh ook, maar volgens mij ken je die niet?
    Je kaartje is in ieder geval mooi, nu hopen dat het Smeppen geholpen heeft!

17. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Klussertje:
    lekker de temp weer wat omhoog!

@Wies:
    Het wordt een weekendje Hellevoetsluis, dat is vlak bij waar ik woon.
    Nou ja wel gezellig, meiden onder elkaar :)
    Je kaartje ziet er nog steeds mooi uit.

@Mosa:
    waarom vind je je kaartje niet mooi? Hij blijft toch goed boven de lijn en is nu stabiel hoog.
    Ik werk op een Montessorischool en in dat systeem is het gebruikelijk dat er verschillende leeftijdsgroepen bij eklaar in de klas zitten.
    Ik heb een middenbouwgroep, 3, 4 en 5. Verder zijn er onderbouwgroepen 1 en 2 bij elkaar en bovenbouwgroepen, groep6,7 en 8.
    Dit is inderdaad een leuke leeftijd om les aan te geven.
    Ze zijn nog zo puur en enthousiast op deze leeftijd!

@klussertje:
    Hopelijk helpt de medicatie goed voor je!

@Tessa:
    Mooi kaartje!

18. Britt1

Britt1 Fanatiek lid

20 jun 2006
    2.046
    0
    0
    Flevoland
    Hanna@ is het Montessori onderwijs?

Mosa@ ik vind het wel een mooi kaartje.
    Bright@ ik had ook 36.8 vanochtend op dag 19 haaha.

Tessa@mooi kaartje horr en gezellig dat je er weer bent!

Melisa@ je ei zal inderdaad nu wel gaan komen.

All@ min ovutest was vanochtend nog wel donker, maar niet meer zoals gisteren. Weet niet of klussen dan nog zin heeft? Temp was gestegen tot 36.8 niet een enorme stijging dus (0,22)

19. Klussertje80

@ mosa jha het is momenteel te verhelpen met een vernevelaar * een pompje dan moet ik sprayen en rustig doorademen* het is gelukkig nog niet chronische

@ hanna jha de 2 dagen dat ie wat lager was komt dus simpel weg door het vroegere tempen en ik hoop ook wel dat de medicatie goed gaat helpen.

zo en nu eerst wat eten voor ik van me graatje ga

20. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Hey meid, jij ook hier haha..Je kaartje ziet er mooi uit, ik ga voor je duimen! Had ik al ergens geschreven maar mij ei is verlaat...1 dag dus geen nood aan de man en ook gunstig met het weekend voor de deur...klussen!

Liefs!

Deel Deze Pagina