@ springmuis. bha wat vervelend dat je temp weer gezakt is. de mijne daar integen gaat nu wel erg rap omhoog. maar ik hoop voor je dat je ongi toch weg blijft hoor springmuis
@klussertje: ja dat hoop ik ook! voel nog helemaal niets dus het komt de volgende 2 a 3 dagen sowieso nog niet..anders zou ik echt pijn in mn rug,buik en zijkanten van mn borsten hebben en dat heb ik allemaal nog niet...
deze ochtend heb ik 37.2 getempt. verwacht morgen weer wat hoger of gelijk. Maar hoeveel dagen moet ie hoog zijn wil je van een zwangerschap kunnen uitgaan?
Als je temp op je NOD en de dagen erna nog hoog is/ blijft, heb je grote kans dat je zwanger bent. Als hij rond je NOD zakt, word je waarschijnlijk ongesteld...
kloten meid, ik weet hoe je je voelt! Je lichaam belazerd je, zo'n gevoel heb je dan. Je weet gewoon niet waar ja aan toe bent! :x
Ik duim heel hard voor je dat het raak mag zijn ik voel bij mij ook nog niet echt iets wat op een ongi moet gaan duiden normaal heb ik zo een week voor me ongi dat ik erg dunne ontlasting heb *sorry* maar dat heb ik nu niet waar ik wel wat last van heb is dat ik een constand honger gevoel heb en een beetje misselijk ben.
@Klusssertje: ik duim ook voor jou hoor! @marsab: nee dat is inderdaad het vervelendste, je weet niet waar je aan toen bent enzo..grrr!
@ Hanna, ik wist helemaal niet dat op een montessorischool meerdere leeftijdsgroepen bij elkaar zitten @ Britt, je eisprong komt pas ná de LH-piek, dus het zou ook nog kunnen dat hij bijv. morgen pas komt. Ik zou proberen nog wel even door te gaan met klussen! @ Klussertje, gelukkig dat je bronchitus (nog) niet chronisch is, hopelijk helpt de vernevelaar snel! Als je zwanger zou zijn dan blijft je temp de hele zwangerschap hoog. Dus als hij na je nod nog hoog is, heb je een goede kans. Het lastige is alleen dat sommige meiden een hoge temp hebben en wel gewoon ongi worden. Dan daalt hij pas een paar dagen later. Dus een hoge temp hoeft niet alles te zeggen. Het uitblijven van de ongi zegt dan meer. Daarbij komt ook nog dat de luteale fase (tussen eisprong en nod) kan verschillen. Deze is gemiddeld tussen de 11 en 18 dagen. Mijne was de vorige keer bijv. 17 dagen, dus dan zegt een hoge temp op dag 14 al helemaal niets. Het blijft afwachten, maar op je nod zou je kunnen testen. @ Springmuis, hoe kan dat nou weer, dat hadden we niet afgesproken Ik snap echt helemaal niets van je kaartje en ik zie er nu helaas ook geen eisprong in. Ik weet even niet meer precies of je hiervoor ook al tempte? Volgens mij is het namelijk zo dat niet bij iedereen aan de temp een eisprong af te leiden is. Maar had je tijdens je bla-bla cyclussen ook weleens langere cyclussen dan 34 dagen? @ Marsab, ik vind het ook zo vervelend voor jou! Het schiet gewoon echt niet op met je kaartje. ik hoop echt dat je snel een beetje duidelijkheid krijgt! @ all, vinden jullie aan mijn kaartje (in link) wel duidelijk te zien dat mijn eisprong op dag 13 was. In het begin van mijn cyclus was mijn temp namelijk ook best hoog. Ik had wel vruchtbaar slijm rond die dag en dat heb ik later niet meer gehad.
@mosa: ik zal even mijn andere tempkaartje plaatsen op FF (van vorige maand) Edit: hij staat erop tijdens mij bla bla bla cyclussen had ik nooit boven de 34 dagen, wel korter...moet even van de week dat kaartje opzoeken waar ze allemaal op staan..
Wat ik nu mee maak vat ik al helemaal niet meer. op 26 oktober kreeg ik in de middag wat krampen in me buik en verloor wit geelig draadjesslijm. Nu ga ik net naar de wc en ik verloor weer van dat wit gelig draadjesslijm maar nu ook meer dan de 26ste? Ik snap er nu niets meer van. en dan zou ik toch vandaag kunnen hebben?
@ Springmuis, ik heb even gekeken, maar de vorige keer had je dus wel een duidelijke eisprong. Je kaartje van nu is toch heel anders dan de vorige keer, maar ik kan er niets van maken. Toch maar even zien wat je temp de komende dagen doet, hoe vervelend dan ook! @ Klussertje, aan je kaartje te zien lijkt het er toch sterk op dat je pas al je eisprong gehad hebt. Nu lijkt me niet, maar ik weet wel zo dat je meerdere keren per cyclus vruchtbaar slijm kunt hebben. Ik weet niet hoe jullie dat niet doen, maar ik zou voor de zekerheid je naam nog maar even eer aan doen
Hoi meiden, Kom nog even melden dat ik op 25 november naar het ziekenhuis mag. Ben benieuwd hoor! Zondagavond kan ik pas weer posten. Temp ze allemaal Groetjes, Hanna
@ Hanna, fijn dat je een afspraak hebt in het ziekenhuis! @ Klussertje, ja, voor de zekerheid gewoon doorgaan met klussen. Misschien deden jullie dat al, maar dat weet ik natuurlijk niet Zo, en nu ga ik echt de badkamer schoonmaken
@ mosa nee we deden het niet echt omdat zowel me man als ik er moe waren de afgelopen dagen. maar ja het is nu vrijdag morgen niet vroeg op dus wie weet vanavond
Zo, badkamer schoon, heb wel weer even pauze verdiend @ Springmuis, ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt meid! @ Klussertje, ik denk dat je eisprong al wel geweest is hoor, maar vanavond klussen zou inderdaad geen kwaad kunnen