Hey meiden, Daar ben ik weer! Ben helaas 2 januari toch ongi geworden en nu op voor februari! Hier mijn kaartje, nog niet echt interressant natuurlijk maar goed! Liefs shirley
Ik had net maar even een testje gedaan omdat mijn temp zo hoog is. Maar gewoon negatief, dus denk toch dat er weer een rare cyclus aan komt.
ik heb een vraagje ik heb ff gekeken op de site voor zo tempetuur kaartje maar ik kom er niet helemaal uit hoe ik het moet doen omdat een engels site is kan er misschien iemand voor mij zo kaartje downloaden voor me als vast heel erg bedankt gr sandra
Yoehoeeeeeee Me 1ste ovutest positief Dus vandaag weer aan de klus hi hi Hoe vinden jullie m Liefs Tijgertje23
als je een maand die tempetuur kaartje bij houd en van 14 dag en je tempetuur is iets hoger en dan heb je toch een eisprong? en dan moet je tocht die dag klussen
tijgetje, ik vind 'm echt een beauty! klussen en morgen ook! maar als ie nu al posi is dan heb je je ei ook eerder. queensan, kan voor iedereen verschillend zijn! het beste is om dan rond je vruchtbare dagen om de dag te klussen.
Ja we gaan ook vanaaf klussen en morgen heb ik me iui weer ik test vanaaf om half 7 nog een keer Liefs Tijgertje23
Ja we gaan nu ons echt ons best doen Me manneke was heel blij hij zij nou vanaaf er aan hi hi Liefs Tijgertje23
Hoi meiden, Wat een drukte ineens hier vandaag Mijn temp wil maar niet hard omhoog gaan: Maar ja, kruis staat er... dus het zal wel.
Tijgertje, gefeliciteerd met je ei IkDus, nog gefeliciteerd met je verjaardag! queensan, je eisprong is al geweest als je temperatuur omhoog gaat... je moet ervoor dus geklust hebben.
tijgertje,succes morgen!En klus ze vanavond! Ikdus,nog proficiat met je verjaardag! Mieke,dat is balen dat je net vandaag je temp niet goed weet,onmdat je 2x getempt hebt. groeten Simone
Dames, goede avond! Hier nog en keertje mijn kaartje: [/url][/img] Wat vinden jullie ervan? Wanneer kan ik testen als ik niet ongi wordt? ( ik had vorige maand een luteale fase van 10 dagen....)
Kelly, spannend hoor. Ik zou het misschien nog even 2 dagen uitstellen... Het kan zijn dat je LF dit keer net wat langer is, maar het kan natuurlijk ook heel goed zijn dat je gewoon echt zwanger bent. Spannend!
Dank je wel Mieke8! Ben erg benieuwd zelf maar ga er maar gewoon vanuit dat ik ongesteld wordt........dan kan het niet tegenvallen! ( heb wel op dag 6 na eisprong heel erg steken in mijn buik gehad, en vanaf ie tijd een vaag ongi gevoel, pijnlijke borsten en een opgeblazen buik...)
Goedemorgen meiden Nou heb om half 6 een ovutest gedaan van sensi test en deze is ook positief en heb straks ron 10 uur me iui Hier is me kaartje Liefs Tijgertje23