Heey all. Weer terug van het shoppen heb een nieuwe winterjas nieuwe broek en een nieuwe trui gekocht men weer een hoop geld armer maar wel een stel nuttige dingen rijker Gistere had mosa*dacht ik* me aan geraden om nog maar ff te klussen gistere avond had ik daar geen puf meer voor. maar vanochtend had ik nog steeds het cremeige slijm*draadjes* dus dan de ochtend maar ff geklust nou maar hopen dat er goed nieuws uit voord vloeit. ik ga nu in huis aan het werk dus spreek jullie morgen of miss vanavond wel weer ff xxxx ikke
Hallo! Toch nog even een vraag (het laat me niet meer los... ): kan het zijn dat ondanks het wegblijven van de menstruatie en het al 18 dagen lang hoog zijn (na ovulatie) van mijn temperatuur ik niet zwanger ben? Met andere woorden: hebben jullie wel eens gehoord dat het afsterven van het baarmoederslijmvlies niet goed gaat omdat een bepaald hormoon mist waardoor je niet menstrueert maar wel hebt geovuleerd? Ik kom hierover op internet niets tegen, maar dat schiet nu weer door m'n hoofd Sorry voor de vele vragen....
@ Springmuis, jeej nog een hogere temp bij jou supertjes. @ Watervlinder, dat lijkt me gek hoor. Zelfs ik verloor nog bloed zonder dat ik een eisprong had . Dus met eisprong zul je wel ongie worden aan 't eind van je cyclus hoor. Als je je echt zo'n zorgen maakt zou ik gewoon gaan testen.. Dan hoef je je niet zo druk te maken meis! Ik heb mijn vriend om testen gestuurd wahaha. Als ik ni ongie wordt ga ik denk ik donderdag testen ofzo.. Of zaterdag.. Maar dan heb ik alvast wat tesen in huis ookal kan het nog maanden duren hihih.
Jaa goed he ben helemaal blij haha dan ben ik niet weer helemaal terug bij min 10 graden maar ik wil ook testen hoor, ondanks dat ik toch nog niet zwanger ben haha!
ik wil ook gaan testen maar ja ik heb nog een kleine 2 weken te wachten das gewoon niet eerlijk. ik will ook!
Testen is wel verslavend als 'k nega zou testen dan zou ik het liefst een dag later weer gaan testen denk ik haha
Ik heb het zooooooo koud. Krijg het niet warm... Had zonet roze slijm sliertjes in de wc bij het plassen trouwens, aankomende ongie dan?
hahah ruilen? ik een ei en dan mag jij nu testen == nee want dan zou ik dus geen ei hebben gehad en ben ik ook niet zwanger
oeie de verwarming wat hoger zetten? of miss een goed teken dat je zwanger bent mij ha die zei dat dat ook een sympthoom kan zijn. ik heb er zelf ook last van naamlijk
Wahaha nou ik vind het niet leuk he. Symptomen? Het zou zo mooi zijn, maar ik geloof er nu echt niet in hoor weet niet waarom.. Verwarming staat alweer wat hoger maar het ligt 'm echt aan mij. Ik kwam uit de hal (waar het wat kouder is) weer in de kamer, en ik dacht wat is het hier lekker warm. Alleen heb ik het ijskoud. Zo gek....
Vaak he als iemand zwanger is of net bevallen is zie je dat een familie lid op sterven ligt.. Valt jullie dat ook weleens op? Vroeg het me gewoon af , ik ben altijd bang dat wanneer ik zwanger ben 1 van m'n familie ineens er niet meer is..