Temperatuurkaartjes 3-1-2008

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Klussertje80

Klussertje80 Niet meer actief

Maak je nou niet onnodig gestresseter dan je al bend dat is ook invloed baar op je temp. je gaat gewoon rustig afwachten *moet ik ook* over ±3 dagen weet je meer

2. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

@ Springmuis, oh miss ligt het aan mijn domme manier van denken :oops: :oops:

@ Klussertje, Ik moet ook niet zo gaan rond lezen :p. Ach we zien wel hoe het loopt. Heb vanavond alweer genoeg afleiding dus zit het morge als 'k wakker word met me temp wel weer goed :p.

3. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    is niet dom denken ;) jij ziet het gewoon vaker voorkomen ;)

4. MyPrecious

Miss ook wel uit bangigheid dat zulke dingen mij opvallen. Weetje, ik denk wel dat jij een eisprong gehad moet hebben.. Want je temp is hoger dan je coverline temp van vorige ronde. En meestal is die coverline vaak hetzelfde toch?

5. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    ik heb echt werkelijk geen idee, heb nog 0 verstand van tempkaartjes enzo..mijn coverline liep vorige keer op 36.6 nu zie ik over mijn kaartje van deze maand dat over de hele maand er uitstekers zijn die erbovenuit komen..maar heb er dus geen verstand van..waar denk jij dat mijn ei is geweest dan?

en ja die bangigheid herken ik wel hoor, niet zozeer op jouw manier, maar over het algemeen wel bang om dierbaren te verliezen..

liefs en knuffels

6. MyPrecious

Wat was je temp dag 24? Of heb je toen niet gemeten? Ik denk dag 24 of 25. En coverline zou ik op 36.5 zetten dan.

Mijn temp schiet ook boven mijn coverline uit hoor, kijk maar.

Misschien zijn meer het met mij eens?

7. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    uhm...wat was er toen ook alweer?..
    owja ik had slechte nacht na 3 uur getempt en toen weer verder gaan slapen en veelste lang en toen weer getempt en toen wist ik niet welke ik nou zou moeten aanhouden omdat bij de 1e te kort had geslapen en bij de 2e te lang...
    zal even opzoeken wat mijn temp toen was...

ja inderdaad, bij jou precies hetzelfde..hm...nou ik hoop wel dat ik mijn ei heb gehad...

*ben even mijn temp opzoeken*

8. MyPrecious

Okay is goed, ben benieuwd! Ff de rest van me eten opeten :p, heb alleen geen honger.

9. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    mijn temp was na 3 uur slapen 36.3 en na 9 en half uur 36.9

10. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    ben even koken :D lekker kipfiletjes met gebakken aardappels en sperciebonen mmmmm

eet smakelijk..

11. MyPrecious

En als je die 36.3 invult krijg je dan een kruis?

Klinkt heerlijk btw :D, eet smakelijk zometeen!

12. Klussertje80

O hallo meiden ik ben weer terug heb net lekker gegeten krijg ineens een onweis misselijk gevoel alsof er alles uit moest komen. blegh

13. MyPrecious

Ieuww daar is niks aan he.

14. Klussertje80

nee idd maar voorals nog hou ik in me achterhoofd dat het voor een goed doel is

15. MyPrecious

Jaaa zeker. Als je een kleintje in je zou dragen dan zou je er alles voor overhebben :D

16. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    ik ga het eventjes uitproberen...krijg geen kruis met 36.3

eten was trouwens heerlijk :D
    heb trouwens beetje ongipijn :( :(

17. MyPrecious

Ik ga de pc uit doen meiden, zit er de hele dag al tussendoor veel teveel achter :) . Word nog verslaafd als ik dat al niet was :) hihi.

Fijne avond meiden. Lees morgen weer bij!

18. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    jij ook fijne avond!

edit: als ik morgen en overmorgen 37.0 heb dan heb ik gister mijn ei gehad...i hope so

19. MyPrecious

@ Springmuis, ik heb ook een gek gevoel wat lijkt op ongie pijn.. En last van me darmen. Maaaaaaar sommigen hebben ook ongie gevoel als ze zwanger zijn hé. Dus kun je nog van niets uitgaan. Ik wil morgen geen rood zien!

20. MyPrecious

Hé valsspeler niet met je kaartje knoeien :p hihii, wat doet die als je de laagste temp op dag 24 zet?

Deel Deze Pagina