Maak je nou niet onnodig gestresseter dan je al bend dat is ook invloed baar op je temp. je gaat gewoon rustig afwachten *moet ik ook* over ±3 dagen weet je meer
@ Springmuis, oh miss ligt het aan mijn domme manier van denken @ Klussertje, Ik moet ook niet zo gaan rond lezen . Ach we zien wel hoe het loopt. Heb vanavond alweer genoeg afleiding dus zit het morge als 'k wakker word met me temp wel weer goed .
Miss ook wel uit bangigheid dat zulke dingen mij opvallen. Weetje, ik denk wel dat jij een eisprong gehad moet hebben.. Want je temp is hoger dan je coverline temp van vorige ronde. En meestal is die coverline vaak hetzelfde toch?
ik heb echt werkelijk geen idee, heb nog 0 verstand van tempkaartjes enzo..mijn coverline liep vorige keer op 36.6 nu zie ik over mijn kaartje van deze maand dat over de hele maand er uitstekers zijn die erbovenuit komen..maar heb er dus geen verstand van..waar denk jij dat mijn ei is geweest dan? en ja die bangigheid herken ik wel hoor, niet zozeer op jouw manier, maar over het algemeen wel bang om dierbaren te verliezen.. liefs en knuffels
Wat was je temp dag 24? Of heb je toen niet gemeten? Ik denk dag 24 of 25. En coverline zou ik op 36.5 zetten dan. Mijn temp schiet ook boven mijn coverline uit hoor, kijk maar. Misschien zijn meer het met mij eens?
uhm...wat was er toen ook alweer?.. owja ik had slechte nacht na 3 uur getempt en toen weer verder gaan slapen en veelste lang en toen weer getempt en toen wist ik niet welke ik nou zou moeten aanhouden omdat bij de 1e te kort had geslapen en bij de 2e te lang... zal even opzoeken wat mijn temp toen was... ja inderdaad, bij jou precies hetzelfde..hm...nou ik hoop wel dat ik mijn ei heb gehad... *ben even mijn temp opzoeken*
O hallo meiden ik ben weer terug heb net lekker gegeten krijg ineens een onweis misselijk gevoel alsof er alles uit moest komen. blegh
ik ga het eventjes uitproberen...krijg geen kruis met 36.3 eten was trouwens heerlijk heb trouwens beetje ongipijn
Ik ga de pc uit doen meiden, zit er de hele dag al tussendoor veel teveel achter . Word nog verslaafd als ik dat al niet was hihi. Fijne avond meiden. Lees morgen weer bij!
jij ook fijne avond! edit: als ik morgen en overmorgen 37.0 heb dan heb ik gister mijn ei gehad...i hope so
@ Springmuis, ik heb ook een gek gevoel wat lijkt op ongie pijn.. En last van me darmen. Maaaaaaar sommigen hebben ook ongie gevoel als ze zwanger zijn hé. Dus kun je nog van niets uitgaan. Ik wil morgen geen rood zien!