Hoi meiden, @ Wies, hoe is het nu bij jou? @ Watervlinder, ben je nog steeds van plan om te wachten tot je man terug is? Wanneer komt hij terug? @ Britt, fijn dat je eisprong geweest is! En mooi duidelijk ook! @ MyPrecious, ik vind het zo leuk voor je dat je een eisprong hebt gehad! En we lopen gelijk op, ik zit ook op 11 dpo. @ Tessa, mooi kaartje heb je hoor! Nog een weekje geduld hebben! @ Springmuis, hopelijk is je temp verder gestegen! @ Klussertje, ik denk ook dat je eisprong wel op dag 13 was! En als je ruim twee uur eerder getempt hebt, bij die open rondjes, dan denk ik dat ze niet betrouwbaar zijn. Bij mij scheelt dat namelijk best veel. Veel plezier bij de sound of music! @ Melisa, alvast gefeliciteerd met jullie trouwdag! Misschien had je nu het dipje voor je eisprong en gaan jullie op jullie trouwdag een heel mooi kindje maken! @ Merels, blijft mooi je kaartje! @ Marsab, hoezo ben je een nieuwe cyclus begonnen afgelopen week? Ben je ongi geweest dan? @ Catje, mooi kaartje hoor! @ all, ik ging vannacht om 4 uur naar bed, dat is ongeveer 4 uur later dan normaal dus ik heb ook 4 uur later getempt. Normaal temp ik om 6.15 uur, maar anders zou ik nog maar twee uur geslapen hebben op die tijd. Of het betrouwbaar is weet ik niet, maar ik heb hem toch maar ingevuld.
klussertje, ik hoop wel dat ie dag 13 is geweest, hoe ie nu staat is niet goed, daarvoor heb je mooi geklust! Maar ik denk ook dag 13 hoor! catje, mooie dip heb je zeg! mijn kaartje is nog hetzelfde, ik heb wel 50 minuten later getempt, vandaar het open rondje. Voel me verder niet anders, alleen ligt gevoelige borsten. Ik denk datmijn temp morgen gaat zakken, zo niet, doe ik morgen weer een testje.
Hey dames Zie hier wel weer wat mooie en spannende kaartjes... Springmuis...zie dat jouw ei ook lang op zich lat wachten? Mypresious...eindelijk een eitje en nu afwachten wow spannend! Mosa..nog 3 daagjes De rest zag er ook allemaal wel goed uit,dus verwacht deze rondes echt een keer wel veel roze! Ik moet morgen om 8.30 mijn eerste inwendige echo doen bij fert. Ook spannend vind ik zelf want moet volgende week weg voor mijn werk voor een week...dus hoop niet dat mijn eitjes zo gegroeit zijn dat ik volgende week weer teug moet komen(dus deze keer mag mijn eitje wel iets later komen ) Nou klus ze allemaal nog en op naar de dikke strepen! Liefs Lily
Lily, ja hij laat lang op zich wachten Wil jou even heel veel succes wensen voor morgen! liefs springmuis
hallo allemaal, wat een geklets hier zeg. ik ga zo even onder het genot van een bakkie thee alles even bijlezen. Wilde alleen even het volgende aan jullie mededelen; had gisteravond een positieve ovutest (dus vriend verleid tot klusje) en vanmorgen was mijn temp 36,4 (wel iets korter geslapen maar toch 5 uurtjes/normaal temp ik na 8 uurtjes) Ik weet het een kortere nacht geeft een andere temp maar ik heb vaker kortere nachten en dan zakt mijn temp niet zo ver. In combi met positieve (kruidvat) ovutest heb ik goede moed. Nu maar hopen op een hogere temp. de komende dagen. en niet te vergeten hopen dat we goed geklust hebben. (dinsdag avond, donderdag ochtend, zaterdag nacht) Probeer vanavond ook nog, maar twifel even of dat er nog van komt en nu ga ik even lezen...
o ja; als mijn vermoeden klopt zou mijn cyclus zich nu verkort hebben tot 31 dagen JOEPIE ! Als de temp zich flink hoog gaat houden dan durf ik later deze week mijn banner wel aan te passen. Voor nu laat ik het maar zo.
@ Wies, spannend kaartje hoor! Hopelijk blijft hij morgen zo hoog! Ik ga héél hard voor je duimen dat je morgen positief test! @ Springmuis, jammer dat hij gedaald is! Ik kan echt niets van je kaartje maken! @ Lily, spannend morgen! Heel veel succes in ieder geval en ik help meehopen dat je eitje nog even wacht! @ Djaar, als je gisteren een positieve ovulatietest had, heb je kans dat vandaag (of morgen) je eisprong is. Dan klopt het dat je vandaag een mooie lage temp hebt en dan zal hij morgen gaan stijgen. En met het klussen zit het dan wel goed hoor! Als het lukt misschien vanavond ook nog, maar anders is het ook goed hoor! Fijn dat je een kortere cyclus hebt, is een stuk fijner hè?!
Ik hoop het ook maar ik vermoed haast van wel. want als ik gewoon die 2 openbolletjes weghaald dan krijg ik een mooie dikke kruis op dag 13. omdat ik ruim 2 uur eerder tempte beschouw ik deze eigenlijk als niet getempt. Vanavond gaat wel lukken hoor hij is zoooooo geweldig de sound. @ all me man en ik zijn maar heeeeel kort gaan zwemmen omdat ik dus bij de eerste beste plons al weer stik misselijk werd heb maar verder rustig baantjes getrokken. en ff lekker in de *branding van het golf slag bad gelegen*
Hoi meiden, Ik ben weer terug van het weekendje weg en heb het erg naar mijn zin gehad. Lekker gekletst, gewinkeld en Sex and the City gekeken Nu ook weer heerlijk om thuis te zijn! Wat hebben jullie veel gekletst zeg. Duurde lang om alles bij te lezen, maar ik ben weer helemaal op de hoogte @Merels: Einde zigzag zie ik, maar wel lekker hoog! @Tijgertje: Voor jullie gata het nu ook al opschieten. Succes met wachten he! @Britt: Mooi kruis zo op dag 18. Toch een wat kortere cyclus nu! @Melisa: Misschien dat als je morgen een hogere temp hebt FF wel een kruis geeft. Ga je nog wat leuks doen om je trouwdag te vieren? @Catje86: Mooi dipje zit er in je kaartje! @Marsab: Balen zeg, geen duidelijkheid in je kaart. Hopelijk komt dit snel. Zi is het maar niks! @Mosa: Zou toch mooi zijn als dze temp een goede temp was. Lekker omhoog! @Wies, Mooi kaartje hoor tot nu toe. Houden zo he ! Hopelijk nog niet ongi morgen en een mooie positieve test. Ik duim voor je! @Springmuis: Jouw temp gaat wel erg op en neer. Hopelijk vind je je ei snel nu. @Lily: Succes met de echo morgen. @Djaar: Fijn, een positieve ovutest! En daarbij misschien een kortere cycus, dat zou helemaal lekker zijn. Ben benieuwd naar je temp morgen. @All: Ik heb dit weekend maar een keer kunnen tempen. Vanmorgen was ik te laat wakker. Lekker uitgeslapen, dat is ook wel eens fijn! Groetjes, Hanna
Ja ik nu wel, ik heb nu 3 maanden FF voor 12,95 euro. Dat is er iig afgeschreven laatst. Ik vind het wel fijn dat je dan die overlay kan maken, en gebruik ook wel de andere extra's. En jij?
nu (nog) niet...had de 1e maand die gratis gebeuren..nu niet meer maar nu keek ik even..en toen dacht ik sja...10 dollar voor 30 dagen vind ik nogal wat..en 25 voor 90 en dan vind ik 45 voor 1 jaar niet veel maarja stel ik word deze maand zwanger dan is het weggegooid geld...dus ik twijfel heel erg
Ik heb ook die 1 maand gratis, en hoop dat ik dan nu zwanger ben. Anders ga ik denk ik voor die 90 dagen. Gelukkig staat de dollar laag @all fijne zondag nog!
Hahaha, ja precies, met die lage dollar heb ik het gewoon gewaagd Scheelt ook weer inderdaad! Ik heb ook gewacht totdat ik weer ongi was met het betalen van de 3 maanden.
dus ik moet de volgende keer gaan betalen? daar heb ik geen geld voor het geld is naamlijk al gereserveerd voor de Sound of Music en natuurlijk voor een beebje. maar je kan ff toch ook gratis blijfen doen?