Temperatuurkaartjes 3-1-2008

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

@ Britt, jou kruis klopt ook wel volgens mij :D. Nee na die 2 sliertjes niks meer.. Ik had tampon test gedaan en geen roze te bekennen meer. Maar ik denk dat ik toch ongie wordt.

@ Merels, je temp is nog wel mooi ;).

@ Mosa, zou het zoveel invloed op de temp hebben als je later gaat slapen? Ik ging ook pas een uur of 4/half 5 slapen.. En gewoon getempt 7:50 zoals altijd..

@ Springmuis, we zakken beide. Hoe voel jij je? Ik verwacht wel een ongie...

@ Djaar, lijkt wel op een eisprong.. Je temp is mooi laag. Ben benieuwd.

Ik betaal niet voor FF. Ik ben ook niet van plan om nu te gaan betalen hoewel het eerst wel verleidelijk was. Wat heb je nou aan de verdere opties, het is even leuk en voor de onzekerheid ook. Maar ach. Me vriend zei zo: waarom zou je ervoor gaan betalen!? Ik zei zo: ze zijn wel slim, inspelen op te onzekerheid van vrouwen ;).

Nou ik denk dat mijn ongie eraan komt!! Ik had zonet op Baby Brabbel een online test gevonden. Heb ik gedaan en staat: Je hebt 69% kans dat je zwanger bent. Maar ik geloof er niet in. Me temp is alweer naar me normale temp. En de temp voor de 1 na laatste dag in me cyclus. Morgen ongie temp en morgen avond word ik ongie. Wedden?? Me bmm wordt alweer wat dikker en staat niet dicht meer.

2. MyPrecious

Wie doet um ook?

3. MyPrecious

Als ik erbij zet dat ik misselijk ben wordt het: Je hebt 72% kans dat je zwanger bent. Heb soms vlagen van misselijkheid. Donderdag dacht ik dat ik moest kotsen alleen viel het gelukkig mee. Zat bij mam in de auto :). Erg

4. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    IK GA HEM DOEN!

reageer zo ff op je berichtje..ben eerst even nieuwschierig :) :p

5. MyPrecious

Wahahaha ja is goed meis ;)

6. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    uitslag:
    Je hebt 74% kans dat je zwanger bent.

de test is positief

:) :) :)

owja en reactie op je berichtje ;)
    ik voel me eigenlijk beetje gewoon...mn ongi gevoel van gister is zo goed als weg..maar jij moet niet ongi worden hoor :evil:

7. MyPrecious

Ach als ik wel ongie wordt dan wil ik wel normaal ongie worden. Dan ben ik er wel blij mee. En dan hopelijk een goeie eisprong en me temp hoger dan nu.

Me darmen zijn al dagen bezig, irri. Normaal kan ik 1x per week naar de wc en voel ik me darmen nooit. Dat is wel gek.

8. MyPrecious

Heb jij ook dingen die je anders niet heb?

9. MyPrecious

Weet er ook iemand wat 'Increased Appetite' betekend?

10. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    nou ik voel eigenlijk helemaal niets wat ik normaal wel heb, maarja ik denk dat dat komt omdat ik nog geen ei heb gehad..
    enige is dat ik wat vaker moet plassen, maarja misschien drink ik wel meer :eek:
    verder voel ik me prima, geen buikpijn op dit moment, mn borsten voel ik niet. maar toch wil ik als ik niet zwanger ben toch maar gauw even mijn ongi krijgen, vind dit behoorlijk irritant :(

11. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    dat is toch meer eetlust?

12. MyPrecious

Oh okay dat dacht ik al, maar wist het niet zeker.

Hey ik had nog wat gevonden op FF.

How much does my temperature have to rise to indicate ovulation?

In most cases, you are able to see a biphasic pattern on your chart after ovulation has taken place. That is, you will have lower pre-ovulation temperatures and higher post-ovulation temperatures. Your temperature may rise slowly in increments, or quickly, or it may even rise and fall slightly over several days. The rise in temperature is usually about 0.4 degrees Fahrenheit or 0.2 degrees Celsius, but the rise may be as slight as 0.2 degrees Fahrenheit or 0.1 degrees Celsius or even less in some cases. Great variability is possible.

More important than the value of the rise, is the overall pattern of the chart. Fertility Friend helps you determine ovulation based on the pattern of the chart and all fertility signs. Because there are no standard rules that can apply to everyone, Fertility Friend has been tuned and trained to recognize a wide range of ovulation patterns on your chart, based on all your signs.

13. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0

dat klinkt me bekend in de oren :)

14. MyPrecious

Ja, maar wat ik bedoel.. The rise in temperature is usually 0.2 degrees Celsius, but the rise may be as slight as 0.1 degrees Celsius or even less in some cases.

Ik vind dat je boven je gemiddelde temp zit. Dus je kàn wel een eisprong gehad hebben zou je dan toch zeggen? Wat vind jij?

15. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    hm......
    ik weet het echt niet, als het echt zo is zoals het er staat, dan kan ik het alleen maar hopen denk ik! ;)
    ben iniedergeval weer even opgebeurd :)
    maar testen..nee dat durf ik niet :oops:

16. MyPrecious

Ik durf ook niet te testen. Als we beide ongie worden dan is die BB test ook niet te vertrouwen ;).

17. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    haha maar we worden toch niet ongi? [-( :p

18. MyPrecious

Wahah :D ik hoop dat jij zoiezo een posi test hebt ;) . Want echt ik zou al blij zijn als ik normaal ongie wordt want dan heb ik zoiezo meer kans al dat ik had denk ik met dat ontpil gedoe :p. Ik denk echt dat ik ongie ga worden :oops:

19. MyPrecious

Maar zou het invloed hebben als je om half 5 gaat slapen en om normale tijd (zoals altijd 7:50) tempt?

20. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    ja dat ontpillen ik had er trouwens voor ik hier kwam nog nooit van gehoord :)
    NIET ongi worden hoor!

Deel Deze Pagina