Temperatuurkaartjes 3-1-2008

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    @ Watervlinder, jeetje, dus je hebt al wel veel meegemaakt! Dan kan ik me heel goed voorstellen dat je samen met je man wilt testen, maar wel moeilijk om te wachten! Ik ga woensdag in ieder geval hard voor je duimen!
    En ik weet niet hoe het met de zaadjes van mijn vriend is, we hebben nog nooit onderzoeken gehad. Ik hoop natuurlijk ook dat het niet nodig is! Ik heb in het begin last gehad van ontpillen en betwijfel of ik de eerste 2 keer wel een eisprong heb gehad, dus voor mijn gevoel is dit de 3e echte ronde.

2. Watervlinder

1 nov 2008
    89
    0
    0
    Laten we voor elkaar duimen, dan komt het goed!

Heb wel een soort van gevoel: ik ben zwanger. Niet dat ik allerlei kwaaltjes heb (alleen vrijdag ineens hele rare opgezwollen borsten), maar het feit dat 19 dagen geleden m'n eisprong was en dat m'n temp zo stabiel blijft. Ongi word ik volgens mij echt niet meer, dat voel ik op de een of andere manier wel aankomen. Heel raar.

Zou het dan toch.....? Het beheerst me nu redelijk moet ik zeggen :(

3. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Duim, duim duim!
    Ik kan me voorstellen dat het je beheerst, maar zometeen gewoon lekker gaan slapen. Morgen is het alweer maandag.
    Ik ben er doordeweeks minder mee bezig, omdat ik dan druk ben op mijn werk. Alhoewel ik wel af en toe hier even kom kijken, vooral als iemand zou gaan testen.

4. Klussertje80

Klussertje80 Niet meer actief

@ all hier is ik weer. springmuis ik heb je toe gevoegd hoor :) de voorstelling was weer helemaal geweldig. en ben weer met een van de acteurd op de foto gegaan :) :) Tijdens de voorstelling had ik een hevig rommelende buik en misselijke vlagen. nog maar 8 dagen wachten.

5. Klussertje80

volgens de online test Je hebt 71% kans dat je zwanger bent. de test is positief

6. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    nog geen ongi of voortekenen hier, maar dat zegt weinig. ben wel benieuwd naar mijn temp morgen.
    Die test is idd niet echt betrouwbaar. Elk symptoom geeft je weer 3% kans meer. Heb je goed geklust dan krijg je al 65% geloof ik. Daar moet je maar niet van uit gaan.

7. Klussertje80

zo ff me schemaatje als ik de 2 te vroeg getempte bolletjes weg heb gehaald.en dan klopt ie weer wel

@ wies ik hoop voor jou dat er gewoon helemaal geen ongi meer komt :D

8. Catje86

Catje86 Bekend lid

1 sep 2008
    602
    0
    0
    Precies, echt onzin! Ik heb 80%.

Ahja ben ook benieuwd hoe mijn temp gaat worden komende week. Moet gewoon nog een week wachten tot mijn nod,of liever niet natuurlijk.
    Maar een maand heeft nog nooit zo lang geduurd.

Slaap lekker!

9. Klussertje80

@ catje we lopen gelijk op jij 1 dag eerder als mij :D jij al iets van sympthomen?

10. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Goedemorgen allemaal,

Alles goed met iedereen?
    Voor sommigen gaat het nu wel spannend worden he!
    Hier is mijn temp 36,0 dus goed op het oude niveau na de dip.

Fijne dag!

Groetjes, hanna

11. Klussertje80

Goede morgen allemaal. hier is me temp iets gestegen :) ik ben er wel content mee.

@ hanna mooi dat je temp na een dipje weer op het oude terug is gekomen

12. Maar29

Maar29 Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.837
    0
    0
    Goedemorgen mama's 2 be!

Hier is weer behoorlijk wat afgekletst en heb geprobeerd alles ff bij te lezen.

Voor sommige is het een spannende week zeg.

Watervlinder@ WANNEER GA JE TESTEN!!!???
    Vind het heeeeel spannend voor je. 20 dagen dpo, dat belooft veel goeds!

Hanna@ hoest verder met jou? Hou je het nog een beetje vol?

Hier nog steeds nix. Ga niet meer ongi worden,dat voel ik gewoon, maar of ik die 2 dagen bruin met die druppel rood nu toch als ongi moet gaan rekenen.... Ik heb het hele weekend tegen die test aan lopen hikken, maar durf gewoon niet te testen. Ben zoooo bang dat ie weer negatief is!

13. Klussertje80

@ Maar ga gewoon testen je bent 10 dagen over tijd. en als die weer negatief is kan je altijd de HA opbellen met die vraag of dat bruine zooi en die 1ne druppel bloed als ongi moet beschouwen. Ik zelf denk dat dat je innesteling is geweest want bruine zooi is altijd oud!
    wat vind je van mijn kaartje? ziet er toch wel goed uit he
    En maar ben jij die maar die ook pendeld? zo ja zou jij mij ook kunnen pendelen?

14. Maar29

Maar29 Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.837
    0
    0
    Gaat de goeie kant op meis! :thumup: Ben benieuwd!

Ik heb de dokter vorige week gebeld en hij vond het idd wel heel erg weinig. Dacht misschien ook aan een innesteling en moest over een week nog maar eens testen en als ik tussentijds ging bloeden,dan moest ik gelijk langskomen. Hoe bedoel je vaag?!
    Vandaag moet ik sowieso werken tot 23.00 uur vanaaf :confused: , dus misschien morgenochtend maar ff een testje wagen... :( Of overmorgen... ;)

Eigenlijk pendel ik niet meer (werd er gek van) maar stuur me maar ff een pb met je naam,achternaam en geb.dat.

XXX

15. Klussertje80

zo heb je een pb gestuurd. En idd wat je huisarts zegt is idd best vaag. nou ja gewoon afwachten zou ik zeggen. miss wachten tot je 14 dagen over tijd bent en dag 15 testen. dat had ik bij me laatste keer ook werd de test pas positief toen ik ruim 2 weken over tijd was.

16. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    goedemorgen allemaal,

een nieuwe werkweek is weer begonnen.

Gisteren heb ik gezellig alles hier bijgelezen maar ben niet in staat geweest om voor ieder persoonlijk iets te noteren.

Een update van mij;

temperatuur is niet veranderd :( dus net als gisteren 36,4. Heb dus vanmorgen nog maar een ovutest gedaan en deze was nog duidelijker positief dan zaterdagavond :(:

Gelukkig hebben we gisteravond nog even geklust (to be on the save side)

Sinds vanmorgen voel ik wel wat lichte steekjes links ter hoogte van mijn heup.

Ik weet het ook niet meer nu. Vandaag komt mijn mannetje niet thuis dus morgen pas weer kluskans.

nu moet ik helaas aan het werk maar ga wel proberen mee te lezen voor de rest van de dag

17. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    klussertje, gaat goed zo! en je kruis staat zo beter idd! ;)
    maar; als je test heb je wat duidelijkheid mss, en anders nog een sd e dokter bellen. ik zal duimen dat ie positief wordt. je bnt al een eindje overtijd dus zou moeten kunnen!
    Hier nog steeds geen ongi, wel voor mijn doen heel gevoelige boobs! De temp is niet heel hoog, dus ben nog steeds bang dat ik ongi ga worden en dat ie dus morgen zakt. Wel stabiel, dat is mooi, maar goed,geloof er niet echt meer in. Ik heb geen testen meer liggen, dus heb mijn ochtendurine bewaard in een plastic bekertje met een folietje eromheen. Kan ik daar straks nog mee testen, of is dat niet betrouwbaar meer dan?

18. Klussertje80

je ochtend urine mag niet ouder zijn dan 1 uur. wat je ook kan doen is tussen de 4 en 6 uur niet meer plassen en zo minmogelijk drinken en dan testen

19. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    is het dan net zo geconcentreerd als ochtendurine?

20. Maar29

Maar29 Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.837
    0
    0
    Thx voor het duimen, Wies.
    Ga er morgenochtend denk ik een testje tegenaan gooien, want dit is ook niks.

Heb ook eigenlijk geen symptomen, dus ben bang voor de 2e teleurstelling deze maand...

Deel Deze Pagina