Temperatuurkaartjes 3-1-2008

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maar29

Maar29 Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.837
    0
    0
    Volgens mij maakt dat niet zoveel uit.
    Ochtendurine is natuurlijk altijd het beste, dus anders toch ff wachten tot morgenochtend?!

2. Klussertje80

Klussertje80 Niet meer actief

het schijnt dat dan allerlij bezinkingen weg zijn en dus idd net zo geconcentreerd als ochtend urine

3. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    straks toch maar eens erop wagen dan, alhoewel ik nu al wel lichte krampjes ga krijgen....

4. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Klussertje:
    Fijn dat je temp omhoog was. Mooi kaartje wordt het nu :)

@maar:
    Tuurlijk hou ik het nog vol.
    Wel fijn dat we naar het ziekenhuis gaan.
    het geeft een gerust gevoel dat we er nu echt alles aan gaan doen om te kijken waarom het nu zolang duurt allemaal.
    Jij DPO10, pfffffff, als ik jou was zou ik gewoon testen hoor.
    Nu zit je ook in de onzekerheid..... maar ja dit voelt voor iedereen anders dat weet ik.

@Djaar:
    Matig dat je temp zo laag blijft.
    Wel goed dat je ovutest donkerder wordt. Dan komt je ei er vast snel aan!

@Wies:
    spannend voor jou zeg. Blijft een mooi kaartje.
    Succes met testen... ik ben heeeeel benieuwd! :)

5. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    @hanna1974;

Ja het is allemaal zo lastig. Dan denk je dat het volgens het boekje gaat en dan is het toch weer net even anders.
    Maar goed we gaan gewoon door.
    Overigens zijn die gekke steekjes nu wel opgehouden. Zou mijn ei dan vanochtend gesprongen zijn ?

Ik ga eens even spelen met FF, kijken wat er te halen valt hihi...

6. Klussertje80

meiden een vraagje verklaren jullie mij voor gek als ik vertel dat ik bij me laatste zwangerschap net na de 3 maanden al een babykamer en alle toe behoren heb aan geschaft?

7. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    helemaal niet.
    Bij mij is er nog geen zwangerschap en moet me soms wel van het idee afhalen om nu al spulletjes te gaan kopen of bekijken :oops:

Ik geloof dat ik bij drie maanden toch al voorzichtig ga beginnen hoor. Lijkt me zo gezellig dat shoppen en dagdromen.

Maar inmiddels ken ik je verhaal en is het toch allemaal wat anders dan op het eerste gezicht geloof ik.

Hoe gaat het trouwens met je deze dagen :(:

8. Klussertje80

@ djaar hoe het met me gaat geweldig sinds 4 dagen begin ik de ochtenden wat misselijk en dan na wat eten gaat het goed maar ben ik zo 3 uur verder dan ben ik weer net zogoed misselijk. me (.)(.) beginnen gevoeliger te worden merkte ik net.

Ik heb naamlijk toen ik 3 maanden en 1 week was een komplete baby uitzet kunnen kopen dus babykamer box kinderwagen maxicosi en tot 1 jaar kleertjes. en dat voor 250€ nu zijn die kleertjes voor een jongen en het grappige is dat dus Maar29 net voor mij gependelt heeft dat het een jongen zou worden.

9. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    Helaas is misselijk niet leuk maar in deze situatie zou je er bijna blij mee zijn.
    Ik geloof dat ik de pot zo omhelzen als ik volgende week dagelijks om onverklaarbare redenen moet overgeven :) :oops:

Ik zag dat je nog wat spannende dagen voor de boeg hebt. Ik hoop dat het snel een positieve test gaat worden met een super einde :)

Ik lees met je mee :)

10. Watervlinder

1 nov 2008
    89
    0
    0
    Ha dames,

Hier ben ik weer. Inmiddels 20dpo, temp onveranderd (al vele dagen lang....) op 37,1. Geen enkel symptoom verder....

@maar: ik ga woensdag testen (of donderdag), aangezien m'n mannetje woensdagmiddag thuiskomt. Dan is je urine niet helemaal geschikt toch? Dus wellicht donderdagochtend. Ben dan inmiddels 23 dpo :D

11. Klussertje80

nou in de tijd dat jij dit berichtje geschreven had was ik bezig met de wc pot knuffelen.

@ watervlinder. hoop voor je op een positive test. en al dagen achtereen 37.1 netjes hoor. hoop dat die niet ineens instort

12. Maar29

Maar29 Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.837
    0
    0
    Volgens mij maakt het dan niet meer uit of je 's morgens, 's middags of 's avonds test...! haha

Spannund!

13. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    Hellendoorn :)
    @klussertje ziet er goed uit meis!

@watervlinder tijdstip maakt dan echt niet meer uit hoor.. dan heb je al genoeg hcg aangemaakt...

14. Catje86

Catje86 Bekend lid

1 sep 2008
    602
    0
    0
    Niet echt,maar merk wel dat deze cyclus anders is dan mijn vorige. Heb nu ineens wel elke dag afscheiding(normaal nooit tussen ei en nod), vroeg wakkeer veel hoofdpijn, veel dorst en mijn borsten zijn een stuk voller en gevoeliger. Ahja, het is nog vroeg. Heb nog een week om er genoeg symptomen bij te krijgen!
    Temp is in ieder geval weer iets gestegen!

15. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Goedemiddag meiden!

Hier mijn kaartje, weinig aan te zien maar toch ;)

Hij is wel veel meer stabieler na de Provera.

16. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    @Klussertje: Gezellig :D heb gister gelijk msn gedownload want dat had ik helemaal niet meer :) moet je nagaan hoe vaak ik er op zat hahaha maar nu ga ik het niet vergeten!
    ennneee ik verklaar je niet voor gek hoor! ik denk dat ik precies hetzelfde had gedaan!

@all: Mijn temp is weer omhoog :D [​IMG]

liefs springmuis

17. Watervlinder

1 nov 2008
    89
    0
    0
    Weten jullie dat zeker van die HCG? Hoorde namelijk dat er wel vrouwen zijn die pas positief testen als ze 3 weken overtijd zijn. En van HCG word je toch misselijk? Ben ik nog totaal niet :(

18. Klussertje80

watervlinder: het kan zijn dat je misselijk bent hoeft niet. ik ken een stel meiden 9 maanden zwanger maar nooit misselijk geweest ik daar integen ben nu 3 weken en 1 dag waarschijnlijk en heb vandaag de wcpot 2x geknuffeld. dus dat is voor een ieder verschillend. en bij de ene gaat de hcg aan maak sneller als bij de andere. ik weet dat ik een langsame ben en weet dat ik na me nod nog zeker 2 weken moet wachten maar een vriendin van mij teste 3 dagen voor nod al positief

19. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    Hellendoorn :)
    @watervlinder niet iedereen wordt er misselijk van.. niet iedereen wordt misselijk tijdens zwangerschap... Had ik de vorige keer namelijk ook niet. En waarom ga je er vanuit dat jij hetzelfde bent als die andere vrouwen :) Gewoon testen meis any time of the day aangezien je al zoveel dagen voorbij je NOD bent.

20. Britt1

Britt1 Fanatiek lid

20 jun 2006
    2.046
    0
    0
    Flevoland
    Ik ben pas bij 6 weken 2 dagen misselijk geweest. Nooit overgegeven. Na 22DPO kun je elk moment van de dag testen, dan zie je het streepje zo!
    Succes! Wel spannend....

All@ hier niet veel bijzonders. Wat later getempt. Lag pas om 3 uur op bed vannacht, dus ook even wat uitgeslapen (nou ja,,,uurtje later dan anders)
    Vanavond weer werken, dus morgen ook weer wat later denk ik.

Groetjes
    Britt

Deel Deze Pagina