Temperatuurkaartjes 3-1-2008

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Catje86

Catje86 Bekend lid

1 sep 2008
    602
    0
    0
    Hmm, hier net bruinverlies na het vrijen :oops:

Misschien toch al mijn nod dan, wel vreemd. Heb dit nooit eerder gehad eigenlijk,misschien iets geraakt van binnen ofzo.

En wat is het weer gezellig donker weer he?!

2. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    catje, mss je innesteling wel. of als je zwanger bent is je bmm wat gevoeliger en kan het makkelijker bloeden dan anders.
    Ik heb net weer negatief getest met de kruidvattest. Ik heb nog wel een cb liggen (geen digitale) maar die werkt juist pas bij veel hcg toch?
    Wel balen, had het stiekem toch wel gehoopt zo voor de ivf.

3. Klussertje80

Klussertje80 Niet meer actief

@ wies maak je geen zorgen je bent 1 dag vorbij je nod. miss maakt je lichaam wel langsaam hcg aan en test je over 3 dagen pas positief

@catje bruin verlies kan nooit geen kwaad zegt mijn gyno altijd bruin is oud zolang het geen helder rood word

4. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    goedemiddag !

Ja hoor weer bijna een werkdag gehad. Wat duren ze soms toch lang.

Nadat ik vanmorgen wat steekjes in mijn zij had heb ik nu helemaal geen 'kwaaltjes' meer.

Als ik straks thuis ben ga ik voor de zekerheid nog een ovutest doen (heb er nog wat op voorraad) en ben benieuwd wat daar uitkomt.
    Positief of niet het mannetje is niet thuis vannacht dus klussen kan morgen pas weer :cry:

Volgens mij was hij stiekem blij om niet thuis te zijn (kan ie even rusten).

Ik heb even bij ff geprobeerd, maar als mijn temp nu 3 dagen hoger gaat zijn dan 36,8 dan geeft hij het ei op vandaag en was het kluspatroon wel goed dacht ik)

5. Ingiemoppie

Ingiemoppie Niet meer actief

goedemiddag dames...

hannah: zooo, dat ziet er behoorlijk gelijk uit aan vorige maand. Toppie, hoop alleen dat deze roze eindigt hoor! (met vette plusstreep)

klussertje: keurig kaartje... temp nog ietsiehoger blazen? pffffffffffff pfffffffff

maar29: tja, er tegen aan lopen hikken is natuurlijk ook een mogelijkheid. Testen geeft je eventueel de doorslag... wél of níet... maar ja... altijd lastig. duim voor je.. zou je een laat ei gehad kunnen hebben? En dat die druppel bloed een innestling was? want dan zou je over een paar dagen misschien wel postief kunnen testen?

djaar: spannend hoor die nog vettere positieve ovutest... gelukkig hebben jullie nog even geklust... duim voor jullie

wies: spannend zeg! de duimen draaien weer

watervlinder: spannend hoor.... duimen maar

catje: ziet er goed uit zeg.. houden zo!

sammie: sjee heb jij altijd zo'n lange ongi? 8 dagen ..? wow! veel succes in deze ronde trouwens.

springmuis: gek kaartje zeg... kan er helemaal geen wijs meer uit... :rolleyes:

naiobi: bij jou ook al zo spannend.. ik hoop veel roze testjes te zien hoor!

britt: jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa jij hebt een kruis zie ik! eitje dus geweest! toppie.. duimen nu dus!

mosa: hoe staat het bij jou?

@all: hoe staat het bij de rest? Ik heb ineens een verlaging (tot onder mijn gemiddelde)... mmmhhh.... nog paar daagjes wachten maar. Verder voel ik niets bijzonders.... afwachten dus...

liefs, ingrid

6. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    krijg al ongikrampen, chips!

7. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    @ingiemoppie; Wellicht een wat latere innestelingsdip? Ik heb nog weinig ervaring maar ik geloof dat dat zo tussen de 5 en 10 dagen na je ei kan gebeuren.

8. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    Nee, nee niet doen.

Gewoon rustig ademhalen die zak chips leeg eten en over twee dagen positief testen aub :) :)

9. Klussertje80

hihihi hij hoeft van mij niet nog hoger hoor ik schrok hier deze ochtend al van *wist niet dat me temp zo hoog kon stijgen in normale situaties* heb 1x 39,5 °c gehad maar toen was ik ook hevig ziek

10. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    @klussertje80;

je temp gaat de goede kant op. Als ik je nog wat omhoog kan blazen dan doe ik dat bij deze ook.

Alle beetjes helpen.

11. Klussertje80

@ wies dat zijn geen ongi krampen maar innestelings krampen ;) althans dat hoop ik voor je

12. Klussertje80

@ djaar en ingiemiepie niet te hard blaze zometeen ga ik denken dat ik koorts heb

13. Maar29

Maar29 Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.837
    0
    0
    Ingrid@ looking good! Morgen weer omhoog knallen met dat ding! \:D/

Ik ga donderdag denk ik testen. Zit vandaag op 23DPO en als het een innesteling zou zijn, zou ik wel zo'n beetje kunnen testen... IEEHHH :confused: vind het zo spannend!

14. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    @ingiemoppie: ik dus ook al niet :)

15. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

Ik blijf er toch bijna zeker van dat jij toch een eisprong hebt gehad... Wat denkt de rest hier?

@ Wies, ahh nee geen ongie krampen meiss :(

@ Ingiemoppie, hmm spannend Hopelijk een innestellingsdipje.. Het ZOU nog kunnen.

.

Nou meiden. Vanavond moet ik ongie worden.. Of mijn waarschijnlijke ei was toch later en wordt ik over 2 dagen ongie ;). Ik heb nog geen ongie krampen wat ik vorige 2 rondes wel had. Maar alles kan nog. Verder is me temp nog steeds laag dus dat ik gisteren maar 3 uurtjes geslapen had maakte niets uit voor mijn temp. Ik heb het steeds koud! En gek gevoel in me buik, volgens mij me darmen.. En m'n tepels voelen gek aan, nooit gehad. Hopelijk toch een eisprong gehad waardoor ik nu ineens zoveel dingen anders voel.

16. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    Hellendoorn :)
    Spannend MyPrecious ! Hoop dat je het over 3 dagen nog niet bent !

17. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    Hellendoorn :)
    @ingiemoppie ** hup omhoog met je temp **
    En dan volgende week zelf roze testen ;)

18. MyPrecious

Ik denk toch dat ik ongie ga worden of dat het op zich laat wachten doordat ik er nu zoveel over nadenkt :( .. Maar heb steeds zo'n gek gevoel in me buik en kan het niet plaatsen. Irri is dat.. Jou kaartje ziet er erg mooi uit met die mooie dip! Heb je 80% kans ;).

19. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    @Naiobi: Mooi kaartje idd!

@Myprecious: misschien is dat het zwanger zijn gevoel wel! :D

20. MyPrecious

Haha kan ook zijn dat ik ongie ga worden :p.

Symptomen die op zwangerschap kunnen duiden:
    z1 Uitblijven van menstruatie
    z2 Vermoeidheid
    z3 Vaak plassen
    z4 Last van buik of darmen
    z5 Borsten voelen anders
    z6 Pijn in baarmoeder, kramp
    z7 Vochtiger, vloei wit
    z8 Misselijk, extra honger
    z9 Emotioneel

Hebben jullie ergens last van?

Ik: