Gezien de positieve ovulatietest: misschien een fallback rise. Als het goed, is, gaat hij morgen weer fors omhoog dan. Ovulatie in dat geval op dag 13.
Ik weet het niet, maar ik denk dat ze met zijn 2en tegelijk springen. Dus dat de LH-piek gewoon even sterk is en de ovulatietest evenlang positief blijft. Heel soms hoor je dat het tweede ei 24 uur na het eerste springt... Steenbokje, zijn die ovulatietests echt alle 3 postief, dus is de testlijn even dik of dikker dan de controlelijn? Want 3 positieve ovulatietests op rij zijn niet gebruikelijk. Wanneer test je en met wat voor merk/soort test?
Zico: ik duim voor je dat het hcg flink gestegen is. Hopelijk voel je je dan meer gerustgesteld. Mieke: ik had gisteren ook even een flink dipje, hoor. Mijn vriend heeft er wel onder geleden toen hij 's avonds laat van zijn werk thuis kwam. Ik heb nog 2 maanden om mama te worden van een gezond en levend kindje voor mijn 34ste verjaardag. Zucht, ik moet het maar positief bekijken. We kunnen in ieder geval zwanger worden. Donderdag a.s. ga ik weer naar de (nieuwe) huisarts. Die gaat eerst mijn inmiddels opgestuurde dossier lezen. Dan worden we waarschijnlijk doorverwezen naar een klinisch geneticus om te kijken of ik ook dezelfde ziekte heb als mijn zus. Alle zwangeren: geniet ervan!
Aquilegia: wel fijn misschien even een frisse blik van een nieuwe huisarts. En die leeftijd he... ik ook hoor, in maart word ik alweer 36 jaar. Zou het in dit jaar toch ook wel rond willen hebben, hihi. Nu weet ik wel dat het dan evengoed nog prima kan, mijn zus was tenslotte 39 toen ze beviel van mijn nichtje. Maar ja als je nog een 2e wilt... en de tijd vliegt om!
Ik heb dat gevoel ook al terwijl ik pas bijna 27 ben, maar ja ik ben begon toen ik net nog 25 was.Dus ja maar we zien het wel meiden wij zullen toch ook nog wel aan de beurt komen. xxx Joyce
Oef ja, dat zijn ook mijn gedachten, Mieke! Dat 1e zusje/broertje van Sterre zal er nog wel komen, maar ik wil waarschijnlijk daarna nóg een kindje! Ja, die leeftijd jaagt mij angst aan. Ik ben pas 33, dus nog niet zo oud. Maar als ik dan naar de statistieken kijk, wordt ik daar niet blij van. Meer kans op Down syndroom, minder kans op zwangerschap. Ik wil niemand bang maken en inderdaad: zoveel wat "oudere" vrouwen krijgen (kerngezonde) kinderen... toch blijft die angst bij mezelf er wel. Als ik zwanger wordt en een gezond kind mag krijgen, heb ik ook zoiets van: laat die voorbehoedsmiddelen daarna nog maar even zitten. Ik ga het zeker niet meteen weer "proberen" maar ik ga ook geen moeite doen om een zwangerschap, die zich misschien toevallig aandient, te voorkomen. Zo groot lijken mijn kansen nu ook weer niet te zijn...
Aquilegia zo denk ik ook wel eens,ook al ben ik nog maar 30.Dat komt ook omdat het nu zolang duurt bij ons.Maar je hoort wel heel vaak dat het zodra je een keer zwanger bent geweest,veel sneller lukt! Misschien is dat wel fijn een nieuwe huisarts,ik hoop voor jullie dat jullie gelijk worden doorgestuurd! groeten Simone
hey meiden, omdat ik er niet helemaal in thuis was heb ik de testen van de afgelopen 3 dagen als positief bestempeld. de eerste was een lichter streepje. de tweede was even dik en de laatste inderdaad weerw at lichter. ik moet dit dus inderdaad nog even aanpassen. en nee mieke ik verwacht ook nietd at die vandaag nog positief is. hoop het niet zelfs dan is eht mij tenminste duidelijk. gek gedoe allemaal hahaha
Leeftijd is zeker niet alles, een kinderwens is een kindewens al ben je 20, 30 of 40... Maar ik wou dat ik eerder was begonnen, als ik alles geweten had wat ik nu weet. Ik ben natuurlijk wel zwanger geweest van Sterre, die ging dood bij 23 weken zwangerschap (aan trisomi 18, een chromosoomafwijking). Daarna verwachtte ik inderdaad dat het de 2e keer sneller zou gaan. Ook omdat de VK aangaf dat ik vlak na een zwangerschap vruchtbaarder zou zijn. Dat bleek later een bakerpraatje te zijn. We hebben toen 6 cycli flink geklust voor de volgende zwangerschap (werd een mk) en nu ben ik al in de 4e ronde voor een volgende zwangerschap. Of het echt sneller gaat als je eerder zwanger bent geweest, vraag ik me daarom wel af. Misschien wel als je een levend kindje hebt, dat de spanning er dan af is. Mijn huisarts heeft wel gezegd dat doorverwijzing naar een klinisch geneticus haar het meest logisch leek. Maar ze wilde eerst zelf mijn dossier doornemen. Dus we zullen inderdaad wel doorgestuurd worden. Gelukkig, want mijn vriend maakt zich veel zorgen of er iets mis is.
blijven klussen , niet opgeven. Wij hebben dat ook gedaan en je ziet het resultaat Aquilegia je moed niet opgeven he meid, ik reserveer een plaatske voor u
Zeker, Zico, wat dat betreft ben jij een voorbeeld voor ons allemaal. Jij hebt er ook lang op moeten wachten!
Ik denk ook niet dat ik weer terug ga aan de anticonceptie. We zien wel, misschien houden we het maar bij 1 kindje, maar misschien verander je naderhand wel van gedachte. En aangezien we soms echt moeite moeten doen voor de sex hier, kan het idd maar beter spontaan gebeuren. Lijkt me een prettigere gedachte dan weer maanden tempen etc. Niet dat ik dat nu erg vervelend vind om te doen, maar het is soms wel erg confronterend allemaal. Maar niet getreurd, op het 35+ topic zijn er een hoop meiden zwanger geraakt en ook best snel.
ik heb 17 maanden getempt. maand was ik gestopt en ja daar had je het een korte cyclus wist niet waarop en waaraf. Van een kaartje kan je veel uitmaken hoe het met je cyclus is gesteld. Je moed niet opgeven. Ik was nu in 17 de maand en ronde beland
Maar er blijken toch ook veel meiden juist na een mk wel snel weer zwanger geraakt te zijn. Het is gewoon erg persoonlijk blijkt. En tja bij Zico is het gewoonweg denk ik door de clomid een tandje versneld.
hoi ik wilde even vragen ik ben erg onzeker ik heb gister een test gedaan en die gaf 2 streepjes aan dus ik smiddags een digitale test gekocht en die gaf zwanger weer. nu doe ik vandaag zo goedkope test van matcare 3 voor 4,99 en die geeft zo vaag lijntje dat als ik in de bij sluiter kijkt dan zegt die dat die negatief is. wat moet ik hier nu van denken ben erg onzeker want had gister dus ook zo matcare gedaan ook vaag lijntje dus als ik de bij sluiter lees is dat negatief maar de digitaal en de andere geeft positief en woord zwanger aan. welke moet ik nu geloven en welke niet help mij van me onzekerheid af groetjes
bengeltje als clearbleu al positief zegt hoef je geen zorgen te maken. Je bent gewoon zwanger, laat vlud bloed nemen dan wordt dit bevestigd met 100% zekerheid