Ik ben mijn ei kwijt snif...heb vorige week de hele week het gevoel gehad dat ik in mijn ei-tijd zat en heb al 2 dagen flinke krampen in mijn onderbuik maar nog geen temp die omhoog gaat. Baal er flink van. Heb ovu-testjes gedaan en die zijn wel positief denk ik...test-streep is net zo donker als C-streep en gister was ie zelfs ietsje donkerder...snap er niks van. Baal ook best wel. Wie weet ben ik wel zwaar aan het ontpillen na een fijne eerste cyclus
ben weer terug eten lukte me nu niet en ventje ligt te pitten op de bank. alleen boven zitten is ook niet funny
@Sammie: Mooie stabiele lijn heb je nu zeg!. Nog nog even lekker omhoog @Springmuis: Fijn weer een hogere temp. Benieuwd wat het morgen weer is! @Catje: Misschien je NOD inderdaad, maar dan zou je wel een korte LF hebben. Misschien oudbloed of een innesteling zoals ook al gezegd werd. @Djaar: En hoe was je ovutest? @Ingiemoppie: Matig zeg zo'n lage temp tussendoor *blaast de temp snel weer omhoog* @Springmuis: Mooie avater @Sterre: Balen zeg, ei kwijt. Misschien toch inderdaad ontpillen. Hopelijk heb je je ei snel gevonden!
geen ongikrampen meer, en ik zie ineens een héél vaag lijntje op de test staan, ik heb hem uit elkaar gehaald. Mmmm,maar of ie er dus al vanmiddag stond weet ik niet. Morgen maar weer afwachten. dan kijk ik gelijk even naar de rest, moet nu snel gaan. xxx
@ Hanna, laatste keer is zo'n 1,5 jaar geleden.. Maar ik voel het wel vaker "opkomen" en dan ga ik ff veel drinken en houdt dat gevoel weer op.. Maar nu heb ik steeds drang om te plassen .. @ Wies, Wauw, dat is heel erg spannend! Oh ik duim zo voor je! Welke test had je gebruikt? Morgen weer? Hoop op een dikkere streep. Een streep komt er niet zomaar! [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o<
Hoi meiden, Nou ik zal meer eerst eens door de vele pagina's heenworstelen om te reageren Ik zal bij het begin beginnen. @ Hanna, vreemde dip een paar dagen geleden hoor! Maar gelukkig is je temp nu weer op z'n normale niveau. Als ik het goed zag, was het de vorige keer in de 7e ronde raak, dan is het je wel heel erg gegund om nu weer in de 7e ronde zwanger te worden (en dan natuurlijk met een goede afloop!) @ Klussertje, mooi kaartje maar hopelijk stijgt je temp nog iets meer! @ Maar, het blijft vreemd bij jou. Ik hoop voor je dat je toch zwanger bent! Succes met testen, ik duim voor je! @ Djaar, je hebt best kans dat je eisprong dan vandaag was hoor! Misschien duurt jouw lh-piek gewoon wat langer? En als jullie gisteren nog geklust hebben, dan zit het wel goed hoor! Ook al zou je eisprong pas morgen zijn. @ Wies, balen van die nega test! Ik lees nu dat je een heel vaag lijntje ziet. Ik weet niet of dat nu nog betrouwbaar is, maar dat maakt het nu wel heel spannend! Ik weet niet wanneer je weer wilt gaan testen, maar ik zal heel hard duimen dat de ongi wegblijft en dat je snel een positieve test hebt! @ Watervlinder, ik ben héél benieuwd naar je testresultaat! Hou je het wachten nog een beetje vol? @ Naiobi, ziet er goed uit! Ik heb goede hoop dat het raak is bij jou, maar toch blijft het afwachten. Maar het schiet al op voor je! @ Sammie, fijn dat je temp wat stabieler is! En nu op naar een mooie cyclus! @ Springmuis, ik heb nog steeds twijfels over wel of geen eisprong, maar ik hoop het wel voor je! @ Britt, een mooi duidelijk kaartje! Nu maar weer afwachten. @ Catje, spannend, kan inderdaad een innestelingsbloeding geweest zijn! @ Ingrid, zo'n sterke daling lijkt op een innesteling. Aan je oude kaartjes te zien, heb je die eigenlijk nog niet zo gehad, dus misschien een goed teken?! Dat zou wat zijn hè?! Het is je in ieder geval ontzettend gegund! Voor de zekerheid ga ik hard blazen zodat hij morgen weer flink stijgt *BLAAS* @ MyPrecious, mmm, weet even niet zo goed wat ik over je kaartje moet zeggen, sorry! Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt in ieder geval! @ Merels, mooiere kaartjes dan die van jou zijn er bijna niet! Er mist alleen nog een dipje (maar daar kon je de vorige keer ook niet van op aan), maar verder is hij perfect! Spannend hoor, ik hoop dat je deze ronde meer geluk hebt dan de vorige keer! @ Sterre, soms duurt het even voor je temp stijgt na een eisprong. Maar misschien moet hij nog wel komen? Op welke dag zit je nu? En ontpillen kan inderdaad ook na een mooie eerste ronde komen, maar dat hoeft niet hoor! @ All, mijn temp is vanochtend gestegen. Ik weet dat het nog niets zegt, morgen kan hij ook zo weer wat lager zijn, maar ik vind het nu wel een beetje spannend worden!
@ Mosa, jou temp is idd spannend. Ik snap ook niks meer van me kaartje al is die wel verschillend als je naar me vorige cyclus kijkt. Begint wel iets te veranderen.
@mosa voor jou is het ook spannend zeg ! maar jah ik lig nu ook al een vanaf zaterdag onder winter dekbed misschien houd dat mijn temp wel hoog ...
@ MyPrecious, je kaartje is inderdaad anders, dus ik denk ook wel dat er het één of ander gaande is in je lichaam. Gelukkig maar! Het blijft alleen even afwachten wát er gaande is! @ Naiobi, volgens mij maakt het dekbed niet zo veel uit hoor! Wij slapen sinds een paar dagen onder een winterdekbed en mijn temp was toen niet veranderd.
@Mosa: Jouw kaartje ziet er goed uit joh. Hoelang is je LF normaal gesproken? Wanneer is je NOD? Spannend... ik duim voor je! Ik ben inderdaad de vorige keer na 7 rondes zwanger geworden. Misschien is dat wel mijn geluksgetal? We gaan het zien..... Maar eerst maar eens een mooi ei opzoeken!
@ Mosa: je kaartje wordt nu zeker spannend. Hopen dat ie morgen weer hoog is @ Wies: AAAAAAAAAAAAH! Ik hoop zo ontzettend voor je dat het raak is! *duimt duimen eraf*
@ Hanna, de vorige keer was mijn lf 17 dagen, maar toen was mijn kaartje onduidelijker. Misschien was mijn eisprong toen ook wel later. In mij ff-link staat mijn vorige kaartje, voor als je wilt kijken. @ Marb, ik hoop ook dat hij morgen weer zo hoog is. Maar met mijn meestal schommelende tempen moet ik het altijd maar weer afwachten. Hoe gaat het nu met jou? Nog steeds weinig kwaaltjes?
Nou, ben benieuwd Mwah... de kwaaltjes komen wel zo langzamerhand Irritantste kwaal: he-le-maal geen honger. De hele dag niet. Ik moet mezelf echt dwingen om af en toe iets te eten. Vooral warm eten gaat er gewoon niet in. Ik knaag dus heel wat wortels en paprika's weg zodat ik iig iets van groente binnen krijg... Verder wel moe en last van m'n borsten, maar die zijn te handelen
@myprecious: Auw ik hoop niet dat je blaasontsteking hebt! @mosa: ik hoop het ook ja! en jouw kaartje is ook spannend zeg! ik duim voor je! @Wies: Jaaaaa ik duim voor je meis! @Marb: ik vind jouw banner zo lief
@ Marb, een paar kwaaltjes hebben is ook niet zo erg toch? Zolang het hier dan maar bij blijft! Maar jezelf dwingen wat te eten is natuurlijk ook niet prettig! Maar wortels en paprika is natuurlijk altijd goed. En ik neem aan dat je ook wel wat extra vitamines slikt? Gelukkig ben je niet misselijk (zegt iemand met een misselijkheid/overgeeffobie ) Dat zou bij mij nog wat worden
mosa;mooi kaartje zeg!ziet er goed uit! myprecious; blaasontstekinggevoel is ook een symptoom, ik wil je niet nog gekker maken hoor... Ik heb een rare dag achter de rug. Mijn schoonvader heeft 2 weken geleden gehoord dat ie kanker heeft. hij zou komende woensdag beginnen met de chemo, moest ie vandaag ineens accuut geopereerd worden, kreeg ie een noodstoma. Dus kom net van het zh vandaan. Het is gelukkig allemaal goed gegaan. Wordt zoiezo een zware tijd voor heel het gezin. Maar weer even on-topic, het is niet echt een streep maar een schaduw zeg maar. Ik zal eens kijken of ik er nog een foto van kan maken.
Jeetje Wies, wat heftig van je schoonvader! En dat het een zware tijd wordt, geloof ik meteen. Hopelijk krijgen jullie snel een lichtpuntje! Sterkte ermee! Als je er wel een foto van kan maken, dan graag! Dan kunnen wij even meekijken en oordelen!
@ Springmuis: Ik ook Ben snoopy-fan! @ Mosa: nee, het valt idd wel mee. Kan tenminste gewoon functioneren @ Wies: Heftig van je schoonvader... Sterkte! ben benieuwd naar de foto! Wanneer ga je weer testen?