@Marb: haha ik ben niet echt snoopy fan maar hij zit daar zo schattig haha word helemaal vrolijk als ik hem voorbij zie komen
dank jullie wel voor jullie woorden! Als je er een beetje van bovenaf op kijkt zie je een hele lichte schaduw. Tenminste, die zie ik,haha. Ik hoop jullie ook, en zo niet, ook zeggen, want er is ook gewoon een grote kans dat ik mijzelf weer gek maak. de test is van kruidvat. Ik denk dat ik als ik morgen niet ongi word, woensdagochtend weer test. Maar eerst morgen weer eens afwachten. komt ie;
hier nog 1tje in ander licht hoe langer ik er nu zelf nog naar kijk hoe slechter ik de schaduw weer zie. volgens mij zit het echt in mijn hoofd...
Jeetje lastig! Op de tweede foto zie ik niets, maar op de eerste lijkt er wel iets te zitten. Maar of het een streepje of een schaduw is, dat kan ik niet zeggen. Ik hoop het natuurlijk heel erg voor je, maar kan er op basis van deze foto's niet zoveel zinnigs over zeggen. Hopelijk blijft de ongi weg en is het woensdag duidelijker!
Ik blijf me raar voelen. Heb de hele dag al rechts onder in mijn rug een soort van zenuwpijn en links in mijn buik pijn. Ook ongi krampjes en minimaal bruinverlies. Maar het lijkt me gewoon nog te vroeg voor een ongi. Hopen dat mijn temp morgen niet extreem zakt. Fijne avond allemaal! En wies, spannend!
@Mosa: Ik heb even naar je kaartje gekeken van vorige maand, maar je zou ook kunnen zeggen van een eisprong op dag 18....... @Wies: Spannende test heb jij..... Bij de eerste foto zie ik wel wat... is heel vaag... maar toch.... Ik duim voor je. Hopelijk is je volgende test veeeel duidelijker! Ik ga nu lekker slapen. Weltrusten allemaal!
Symptomen die op zwangerschap kunnen duiden: z1 Uitblijven van menstruatie z2 Vermoeidheid z3 Vaak plassen z4 Last van buik of darmen z5 Borsten voelen anders z6 Pijn in baarmoeder, kramp z7 Vochtiger, vloei wit sinds 19:00 z8 Misselijk, extra honger z9 Emotioneel
@ Wies, Sterkte met je schoonvader.. Waar heeft hij kanker als ik vragen mag..? En is het goed te behandelen? Hoop dat het goed komt. Rotziekte is het. Blaasontstekinggevoel een symptoom? Heb je dan wel of geen blaasontsteking... Ik zit nu op het randje met het gevoel... Zonet was het even paar minuten over maar nu begint het weer .. Doet geen zeer, ik kan ook wel veel verdragen, maar zit wel op het randje zeg maar.. Irritant .. HEY MEIS. Ik zie op beide een streep! En de kleur is blauw! goed nieuws zeg ben heeeel benieuwd of die morgen duidelijker is. Ik hoop het zo voor je! Zou echt zo bijzonder zijn. Het is je zo gegunt!
MyPrecious Duimt voor een dikke streep op de zwangerschapstest voor Wies [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< Meiden duim ff mee [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o<
@ Catje, spannend hoor! hopen op een mooie hoge temp morgen! @ Hanna, ik hoop dat mijn eisprong ook later was de vorige keer, des te eerder heb ik duidelijkheid. We zullen zien! @ Klussertje, ik bedoel het absoluut niet lullig maar probeer een beetje met beide benen op de grond te blijven. Stel dat je wel ongi zou worden, dan is de teleurstelling een stuk groter. Ik hoop natuurlijk dat je zwanger bent, maar de meeste kwaaltjes krijg je volgens mij na 6 weken zwangerschap en in ieder geval na je nod. Als je de meeste van die klachtjes uit dat lijstje bekijkt, dan zijn dat klachtjes waar iedereen weleens last van heeft. Ik in ieder geval wel, en dat was ook al zo toen ik nog aan de pil was. Dus ik bedoel er niets mee, maar probeer de komende dagen nog even rustig af te wachten! ik ga ook naar bed, morgen weer vroeg op om te werken, weltrusten!
Natuurlijk doe ik mee! [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o<
Ik zit hier de hele tijd te wiebelen ik heb geen eens een potje waar ik me plas in kan doen... Hoe kan ik dan me urine bij de HA brengen ..