@ Ingiemoppie, dat ziet er niet goed uit! Wat balen zeg, waarom kan het nu niet gewoon raak zijn! Sterkte en een knuffel! @ Tessa, je hebt weer een erg stabiel kaartje zo te zien. Hij lijkt wel erg op je vorige kaartje, dus nu is het te hopen dat hij morgen of overmorgen niet daalt! Ik zal voor je duimen!
@ Csillag, mooi kaartje, maar weet je hoelang je lf is (van eisprong tot nod)? Meestal daalt je temp pas wanneer je ongi gaat worden, dus het kan nog alle kanten op. Ook vraag ik me af of je eisprong niet een dag later was?
Wat een mooie kaartjes weer vandaag zeg! uh..had alles terug gelezen maar weet even niet meer wat ik nou wilde zeggen..ben zo terug
zo volgens mij heb ik iedereen terug gevonden.. @klussertje: Mooie stijging heb je meis! @Afrola: Ja we zorgen er wel voor dat we allemaal op roze staan goed? maar dan moet jij ook op roze gaan @wies: heb je getest met de digitale? hoorde dat je daar meer hcg voor nodig had, hoop dat je gauw een dikke vette positieve hebt meis! @djaar: Klinkt als een ei! klusserdeklusserdeklus! @marb: Daar is ze weer met haar leuke banner hihihi * is er eentje helemaal idolaat hier zeg* @merels: Mooi kaartje! @ingiemoppie: Springmuis blaaaaaaaast je temp weer omhoog *Pffffffffuuu* @tessa Mooi kaartje! liefs springmuis
hihi, ben dan benieuwd.... hihi...... hoe is het met je zwangerschap? Eind van de week weer echo hé? spannend!
ik ben van BMI 50 nu naar BMI 42... moet dus nog wat kwijt, maar dan gaan ze ook eindelijk actie ondernemen (pffffffffffffffffffffff).... Hoeveel zou je dan nog kwijt moeten klussertje? Misschien hoef je voor die BMI van 35 niet alteveel meer kwijt?
tessa: ha je gaat lekker constant op zeg.... mooi... catje: dat klinkt wel heeeel spannend hoor! csillag: je temp is mooi hoog. Je zit op 12DPO.. normaliter zou je dan weer een testje kunnen wagen. Als je temp de komende dagen hoog blijft, zou ik toch eens met de ha praten. misschien dat hij een bloedtest of zo kan doen? springmuis en alle anderen: heel lief van jullie geblaas... maar 't is weer een verdere ronde geworden. Nr. 36 nu. Ongi heeft denderend entree gemaakt.... ach.... je wordt er onderhand wel een beetje moedeloos van.....
Ik zou ongeveer nog 10/15 kg kwijt moeten. maar dat red ik niet door me schildklier die te langzaam werkt. Althans ik haal het wel maar dan ben ik zo'n 3 jaar verder. qua kleding merk ik wel dat ik aan het afvallen ben. ik heb ongeveer een half jaar geleden een broek maat 54 gekocht die hangt nu te wachten in de kast tot ik zwanger ben nu een maand of 2 geleden een broek gekocht maatje 50. Die zakt nu al van me kont af dus het weekend heb ik een broek maatje 48 gekocht en die zit als gegoten.
bha ingrid ik vind dat zo niet leuk ik had het je zo gegund al klets ik hier net een week of zo mee. zoiets gun je niemand bha bha bha en nog een keertje bha
HEEY... super! wel lastig met zo'n schildklier zeg... Maar je merkt het aan je kleding wel goed zeg! geweldig!
Ik ga vanavond de stoute schoenen aantrekken (denk ik!) Ben lekker alleen thuis (vriendlief moet trainen) en dan hoop ik dat ik 'm kan verblijden als ie thuis komt! Zal rond een uur of 8 ff komen vertellen hoe de uitslag is...
@ maar oke dan probeer ik nog online te zijn*gistere avond lag ik ook al om 20:00 te bed maar ben er na nog uitgegaan. en had hier een korte update neer gezet. heb sinds gistere avond 19:00 last van een druppel gevoel alof ik lek ben vanondere. wat er uitkomt is enkel en alleen wat waterig slijm *sorry voor de details*
Ik breek even in hoor. Had je nog niet getest in die 11 dagen overtijd? Ik hoop met je mee, dat je posi-test. Succes vanavond! Groetjes Breekt weer uit.