Jawel, maar de 24ste kreeg ik 's avonds laat bruinverlies en dacht dat m'n ongi begon, maar het was zondagmorgen al weer over. Toen op maandag getest maar nega. Toen de volgende dag de HA gebeld en die dacht dat het waarschijnlijk een innesteling is geweest. Moest nog ff een weekje wachten en dan weer testen. Ben alleen zo bang voor weer een nega-test!
nee Maar hij gaat niet negatief worden want ik heb alle testen in het hele land aan gesproken dat ze voor me klusmaatjes allemaal positief moeten worden oke die van wies heeft niet geluisterd en bij ingrid was het nog niet binnen gekomen maar verder voor iedereen inclusief ik zelf test de komende periode positief...... Hoop ik toch
Ik vraag me een heleboel dingen af...wordt niet echtwijzer van dit plaatje.. zien jullie hoe lang het is? 7 nov is mijn nod maar ik test pas op 11e... En bedankt voor het plaatsen van mijn plaate.. ongelofelijk , hoe heb je dat gedaan? xxxx
@ Wies, ik hoop echt dat je niet ongie gaat worden.. @ Merels, nee nog niet getest. Ik wacht af misschien was me ei op dag 17 en dan word ik later ongie. Hoe gaat het met jou? @ Ingiemoppie, ik zie dat je ongie bent .. Echt balen.. @ Tessa, spannend kaartje! Hoop dat het een goed teken is dat je temp zo regelmatig is. . Nou ik heb volgens de assistente van dokter waarschijnlijk een blaasontsteking. Ik heb er niet veel last van, het is gewoon aanwezig en ik wil niet dat het erger wordt.. Zat wel bloed en stukjes eiwit in me urine.. Net kippensoep in een potje Ohja me kaartje: Laatste menstruatie: 8 oktober 2008 Cyclusduur: 28 Meest vruchtbare dag: 21 oktober 2008 Eisprong dag: 22 oktober 2008 Innesteldag: 27 oktober 2008 Positieve thuistest mogelijk 5 november 2008 Dus dan zou ik morge ongie worden als ik het zo bereken?
Hallo allemaal, Ik geef het op deze ronde. Kreeg in een ander topic te horen dat de temp na je ei 0,5-0,6 moet stijgen en daar ongeveer moet blijven wil je zwanger zijn. Daar gaat al mijn hoop,haha. Bleh :thumbdown:
volgens mij als ie boven je kruis blijft (wat klinkt dat ranzig...) is het goed! Dacht ik tenminste hoor....
Haha, dat klinkt idd ranzig! MyPrecious, ja ik weet het ook niet. Ik heb nog 6 dagen. Wachten,wachten wachten!
Volgens mij hoeft ie maar 0.2 boven je basale temp. Zo noem je dat toch? Maar dat had ik gelezen op FF...
csillag, mooi kaartje hoor springmuis, ik heb met de gewone van cb getest, met het + of - niet de digitale, weet niet of dat uitmaakt? myprecious, heb je wel gezegd dat je eventueel zwanger kán zijn, voordat je aan de antibiotica begint? Ik weet niet of je medicijnen gehad hebt, maar ik dacht er even aan. En idd, bij mij zieet de urine er ook zo uit bij een blaasontsteking. Hopelijk blijf je er niet teveel last van houden, en is het natuurlijk ook gewoon een zw.kwaaltje! klusser, ik hoop ook nog positief te testen hoor! Hou jij het zolang vol niet te testen? knap hoor! ingiemoppie; balen meid, dikke knuff! Hier nog steeds niets, maar al wel op en af wat krampjes, en af en toe wat duizelig. Ik vraag me nog steeds af of die test van gisteren niet beinvloedt is geweest door het openbreken, of het lang wachten. Maar de schaduw is echt blauwig,dus kan geen indrooglijntje zijn toch? verder hoor ik weleens dat kruidvat vals positief geeft. Daar zakt mijn moed dan weer van in de schoenen. wat denken jullie van die test van gister? had de cb anders al positief moeten zijn vandaag? Ik word gek van die onzekerheid. En ik zou zo balen als ik al ongi moet worden dat het dan niet voor vrijdag is. Ik mag dan op zijn laatst beginnen met de pil anders halen we de ivf voor de winterstop niet, en dan wordt het doorgeschoven, dat kan ik echt niet meer hebben nu. maar goed, eerst maar even wachten óf ie wel komt.
@myprecious: Yeaaah je temp gaat weer omhoog @wies: oow dat weet ik eigenlijk niet, ving het alleen steeds van de digi op...maar misschien geldt het ook voor de +- versie! en als het lijntje blauw was gister kan het geen indrooglijn zijn volgens mij zijn die altijd wit! ik blijf duimen voor je meis!
@ Wies, CB heeft meer hcg nodig.. En vals positief kan volgens mij echt niet hoor. Indrooglijntje hoor je weleens over. Haal anders nog 1 van kruidvat, die streep zou al duidelijker moeten zijn als eerder. Oh ik heb medicijnen ja, heb niets gezegd over zwanger worden.. Er staat in de bijsluiter: Zwangerschap In overleg met uw arts kan dit geneesmiddel, voor zover bekend, zonder gevaar voor de vrucht tijdens de zwangerschap gebruikt worden. Vlak voor of tijdens de bevalling moet het niet meer worden gegeven. Dus neem aan dat het gewoon kan.
Grappig van de medicijnen kan ik zwangerschaps symptomen krijgen hahah, buikpijn, misselijk, geen honger hebben etc stom he.
wat spannend wies kun je geen foto maken van je test en ik zou gewoon kruidvat testen halen en ze tegelijk doen kosten toch maar 5 euro ik hoop het zo voor je. xxx joyce