jent, ik heb er hier al 2 foto's van staan, een paar pagina's terug. Ook van kruidvat, maar de gewone van 7 euro per stuk geloof ik. Ik heb er geen liggen, en zou pas morgen overdag kunnen testen als ik die ga halen, dus niet met ochtendurine. Alhoewel deze ook niet met ochtendurine was.
@ Klussertje, ik ben denk ik toch niet zwanger dus dan maakt het immers niets uit? @ Springmuis, miss ook wel hogere temp door blaasontsteking? Zou dat kunnen?.. Hoe voel jij je verder? Ik heb een koppijn! AH! Straks word ik gewoon ook nog ziek.. Bleh..
Ja sorry wies, ik kwam ze idd tegen en toch lijkt er wel iets van een streepje te zijn op beide foto's en idd als je een paar dagen overtijd bent maakt het niet uit op welk tijdstip je een test doet maar ik zou ehct zo'n duopack van kruidvat halen. Succes meid het is je gegund. xxx joyce
@myprecious: heb het even voor je opgezocht dus ik denk het wel hoe ik me voel? ik heb ongipijn...dus denk dat ik gewoon ongi word ofzo..
Nou mijn test heeft wel geluisterd er staat nl. een indrooglijntje/voorgedruktlijntje op hahah @ Springmuis Dus daarom is me temp 0.1 hoger. Achja laat mij ook maar gewoon ongie worden. En als jij nou echt geen ei hebt gehad en je wordt ook ongie gaan we samen met goede moed verder of ni meid
@ Wies, ik had een indrooglijntje/voorgedrukt lijntje maar niet met zo'n heldere kleur als jou testen dus ik heb goede hoop voor jou!
Ha! Even niet geweest op dit forum en wat een nieuwe berichten weer. Helaas nog geen positieve uitslagen, hoop dat die nog komen. Hier nu 21dpo en temperatuur onveranderd op 37,1 (istie eigenlijk al zo'n dag of 20, tussen 37 en 37,2). Morgen komt m'n man thuis en dan testen! Ik meld me zodra ik de uitslag heb. Duim voor me... x
Dat hoop ik ook Jent! Trouwens, jij hebt ook veel meegemaakt zie ik. Miskraam en buitenbaarmoederlijke zwangerschap en dan nu zwanger? Super voor je, erg blij zeker? Soms ook best spannend zeker?
Huuw watte? dus ben je dan wel zwanger? Zooooooooooow hier gaat het ook goed me man die sprayt een beetje parfum en ik word ineens stik misselijk vandaag gelukkig niet veel last maar de lucht van die parfum ruik ik nooit zo hevig
Fuck, weer negatief. Geef het op voor deze maand en trap die banner de deur uit. Sorry voor dit ongezellige bericht, maar ben er ff helemaal klaar mee. Heb ontzettend zitten janken net boven mn rottest.
@ Klussertje, nee niet positief.. Maar als ie negatief is ga je de test in een ander licht bekijken. En toen zag ik een voorgedrukt of indroog streepje... @ Maar, echt rot .. Snap dat je hebt zitten janken.. Je zit nu op dag 40? Ik hoop dat je snel je ongie krijgt als je echt niet zwanger bent.. Dan kun je ook weer verder. Knuff
Hoi meiden, @ Springmuis, het schiet niet op met je kaartje hè?! @ Ingiemoppie, balen dat het toch heeft doorgezet, maar je temp van vandaag zei eigenlijk genoeg. Succes met verder afvallen (al hartstikke knap tot nu toe!), ik hoop dat je snel terecht kan bij de gyn. Of dat het niet nodig is natuurlijk! @ Maar, dus je bent nu zo'n beetje aan het testen?! Spannend zeg! Ik duim heel hard voor je! Ik zie dat je al getest hebt, wat klote zeg! Toch negatief, wat rot! Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt! @ MyPrecious, dus toch waarschijnlijk een blaasontsteking, vervelend! Alhoewel een kippensoepje wel lekker is Fijn dat je temp omhoog is, succes met de laatste daagjes wachten! Nu lees ik dat je getest hebt! Jammer dat hij negatief was! @ Watervlinder, fijn dat je temp nog steeds hoog is! En morgen is het al zover! Ik hoop dat je man en jij morgen helemaal uit jullie dak kunnen gaan. Alvast héél veel succes! @ Catje, je temp hoeft helemaal niet minimaal 0,5 hoger te zijn! Het kán natuurlijk wel, maar het hoeft niet. Kijk maar eens bij de kaartjes van zwangere vrouwen! Je hebt nog steeds alle kans hoor! @ Wies, jeetje wat lastig! Ik heb echt met je te doen! Deze onzekerheid is helemaal niets! Het enige wat ik van die kruidvat-testen weet, is dat ze niet zoveel HCG nodig hebben, in ieder geval minder dan die van Clear Blue. Dus dat die test negatief was, hoeft nog niet alles te zeggen. En die test van gisteren vind ik heel moeilijk. Op de eerste leek wel een lijntje te zien, maar ik weet niet of het een echt streepje was. Dus sorry, ik kan je ook niet verder helpen! Ik kan alleen maar hopen dat je snel duidelijkheid hebt! Mocht je niet zwanger zijn, dan maar ongi zodat je wel vrijdag met die pillen! @ all, toch nog even mijn kaartje plaatsen. Ik denk dat mijn temp van morgen een hele belangrijke wordt! Dus ik hoop natuurlijk dat hij niet verder daalt, dan kan het nog beide kanten op.