[/quote] Ik geloof er eerlijk gezegd niet meer in. Vind 3 teleurstellingen in 1 ronde wel genoeg! Ik ga gewoon weer tempen (dacht ik vanmorgen toen ik al naast m'n bed stond... lekker handig, ha ha) en dan maar kijken of we daar iets uit op kunnen maken. @ Csillag, wat is dit nu? OMHOOG MET DAT DING! * blaas,blaas,blaas* @ Djaar, ik denk dat je je eitje toen hebt gehad. Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik geen fan ben van die oordingen...!
Goedemorgen allemaal, Even een snelle update voordat ik weg ga (naar lissabon, congres, voor 1 week). Ik wens alle testers (watervlinder, tijgertje) veel succes vandaag, hoop zo op rose voor jullie Een dikke elektronische knuffel voor Maar en Ingiemoppie en Wies die helaaas weer door gaan naar de volgende ronde Ik blaas heel hard naar alle tempjes die plotseling zijn gedaald * blaaaaaaaaasssssssssssss ppppppppppppffffffffffffffffffffffffffffffffffffff* Heel veel succes allemaal de komende dagen, hoop zo wat rose te kunnen zien als ik terug kom. Helaas moet ik middenin mijn vruchtbare periode (voel dat ik op weg ben naar mijn ei) een kluspauze houden. Mijn vent komt gelukkig zaterdag, dus dan bespring ik hem gelijk, maar heb toch het gevoel dat de kansen deze ronde iets kleiner zijn. Ieg gisteravond nog erg gezellig gemaakt.... Knuffels Afrola
@catje: Nog niet de moed opgeven hoor, je hebt echt een prachtig kaartje. Je temp hoeft maar 0.2 omhoog te gaan om een eisprong te hebben... @Wies: vals positief kan niet, maar als je de test te laat afleest kan er een lijntje komen die je niet mag lezen als zwanger. Heb je de test na een half uur afgelezen? Dan is het geen test meer waar je vanuit kan gaan dat die correct is. @Maar: heel veel sterkte meis! @Djaar: niet met het oor tempen hoor, gewoon rectaal. In het oor is niet betrouwbaar. @Watervlinder: En getest? @Tijgertje: Kom je vandaag even bij ons langs met je test uitslag? Ik ben zooooo benieuwd!
En dan hier mijn kaartje. Volgens mij is het ei de weg kwijt of zo, want ik blijf maar schommelen met mijn temp. BMM is nu wel mooi open...
Goedemorgen, Is het nationale tempdaaldag ofzo?! Mijne is ook al gedaald, dus alle hoop die ik nog had is nu ook weg. Morgen zal ik wel ongi worden. Hing er vannacht iets in de lucht om alle tempen te laten dalen ofzo? @ Wies, wat jammer nou! Maar ik ben bang na die stabiele temp dat dit niet goeds betekent. Of het moet komen door het slapen met open mond, maar ik weet niet of dat een grote invloed kan hebben. Mocht je wel ongi worden, laat het dan ook maar doorzetten! En dat je tegen IVF opziet, kan natuurlijk iedereen begrijpen. Het is niet niks natuurlijk! Sterkte! @ Springmuis, gelukkig is het nog goed gekomen met Obama @ Merels, balen meid! Hopelijk stijgt hij morgen weer, maar ik ben er bang voor! @ Maar, misschien goed om na die negatieve test maar gewoon uit te gaan van een nieuwe ronde! En mocht je wel zwanger zijn, dan kom je er vanzelf wel een keer achter! @ Csillag, dat is een flinke daling! Ik ben bang dat het slecht nieuws is! @ Djaar, toch nog een lichtpuntje vandaag! Ik denk dat het wel kan kloppen dat je eisprong op maandag was, vooral door de ovulatietesten. Nog even de komende dagen afwachten zodat je het zeker weet! Maar dan heb je in ieder geval een betere cyclus! @ Tijgertje, mooi hoor! Als het je lukt, zou ik nog even wachten tot na het weekend met testen! @ Afrola, heel veel plezier en succes in Lissabon! Pffffffff..ik blaas je ei naar het weekend toe! @ Melisa, vervelend kaartje! Hopelijk komt je eisprong snel! Het leek er even op met die daling, maar ik denk dat hij nog moet komen. @ Watervlinder, ben je het nu aan het vieren? (hoop ik tenminste!) @ Tijgertje, duim duim duim! @ All, mijn kaartje ziet er ook erg slecht uit!
@Maar: balen zeg zo'n cyclus.... hopelijk brnegt het tempen weer wat meer zekerheid! @Wies, ik heb zo voor je geduimd.... jammer van die lage temp zeg! @Mosa, Matig zeg die daling.... Zier er niet goed uit Ik heb vandaag een lagere temp en begin vandaag ook weer met ovutesten, want we komen weer in de buurt van het ei
@Mosa1982; Ook jouw kaartje ziet er inderdaad niet al te best uit. Laten we nog even blijven hopen. @afrola: veel plezier in Lissabon en bij het klussen bij terugkomst. @all; voor wat betreft het tempen met een oorthermometer. Ik weet het misschien niet de beste manier, maar de reslutaten zijn over het algemeen wel consequent. Voor mij was het de enige manier. Mijn vriend vind dat eigenlijk al te ver gaan. temp dus altijd even snel voordat hij wakker word. Ik hecht meer waarde aan het geheel, de temp+ovutesten+slijm. Alles bij elkaar bepaalt voor mij wanneer er wat aan de hand is. Maar zoals bekend zit ik pas in mijn 2e ronde en is het allemaal alleen al handig om mijn lichaam en de signalen te ontdekken. Ik hoop zo op positieve berichten vandaag
@hanna1974; op naar het ei en klussen maar........ Ik had ook al het gevoel dat we niet de beste dag hebben vandaag. Wellicht verrast er ons nog iemand
Ik begrijp wat je bedoeld! Mijn vriend vindt het ook allemaal een beetje overdone. Hij heeft ook zoiets van het komt allemaal wel goed, maar voor de meeste vrouwen is het net ff iets anders.
erg zijn we toch. Mijn vriend moest er niets van hebben. Sinds gisteren zijn we echt aan het praten hierover en laat ik hem ook alles zien (behalve het forum ) Hij werkte de laatste dagen wel mee aan het klussen op commando (ondanks dat hij een beetje ziekjes en super moe is, realiseerd hij zich nu wel dat het niet allemaal wel vanzelf gaat als je er een maand aan denkt) Hij is zo lief voor me de laatste week
ik heb vanochtend gezegt dat ik me kon weerhouden en dat is niet helemaal waar. Ik had nog een test liggen en die zo morgen over de datum zijn. dus die heb ik vanochtend gebruikt 4 dagen voor de Nod van 26 dagen cyclus. en na ongeveer 7,5 minuut was er al een licht streepje zicht baar. ik ga nu rustig de 10 dagen afwachten *ben dan voorbij de Nod van 31 dagen* en hopen dat ie dan echt knal roze is het streepje. Maar ik weet ook heeel goed dat er nu nog vanalles kan gebeuren. dus ik juig nog niet maar voel me wel een stuk zekerder
@all: m'n man is thuis en test hebben we gedaan. Ik ben nog steeds sprakeloos: IK BEN ZWANGER! Binnen 30 seconden stond het al op de test, niet te geloven. We gaan helemaal uit ons dak hier....... Ik meld me later nog. Hoop dat jullie binnenkort ook allemaal op ROZE gaan...
Hello Everybody! @Mosa: YES Obama Pfieuw! \/ Aaah ik weet helemaal niet meer naar wie ik allemaal wilde schrijven heb ook getest vandaag, wilde eerst niet want ik heb nog steeds ongi krampje dus even urine opgevangen even bm slijm bekeken en die was wit dus test gedaan maar die is nega was natuurlijk wel te verwachten zo zonder ei!
Watervlinder, kom ook eigenlijk niet meer missen! Van harte gefeliciteerd!!! Eindelijk goed nieuws vandaag! Geniet er maar lekker van!