Temperatuurkaartjes 3-1-2008

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    ze willen geen bloed nemen kost te duur
    zij zegt als er 2 zeggen je bent zwanger en 1 niet ben je zwanger ja makkelijk praten voor hun maar ik ben erg onzeker nu

heb 2 keer gevraagt voor bloed test en ze zeggen elke keer nee de assistent van de gyneacoloog

stel je heb blaasontsteking ik merk niet dat ik die heb maar goed test je dan ook positief?

2. tijgertje23

tijgertje23 Fanatiek lid

28 okt 2006
    2.378
    0
    36
    Vrouw
    Huis mama 24/7
    Haaksbergen
    Nou meiden

We zijn net terug van het ziekenhuis
    Heb de iui achter de rug
    Mijn manneke zijn zaad was erg positief
    Had 72 miljoen zaadjes waarvan 86% super beweeglijk is

Dus we klussen nog een paar dagen en
    dan ga ik weer op de wachtbank zitten

Liefs Tijgertje23

3. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Nee, Bengeltje, JE BENT ECHT ZWANGER! ClearBlue heeft juist meer HCG nodig dan MatCare. Als daar staat zwanger, dan ben je zwanger! En bij MatCare geldt: een lijntje is een lijntje, vaag of duidelijk. Het geldt alleen voor de ovulatietests dat de testlijn even dik moet zijn als de controlelijn. Bij zwangerschapstesten van MatCare geldt: een lichte lijn is ook zwanger.
    Een zwangerschapstest is een eenvoudig JA/NEE ding. Hij is aan of uit, zwanger of niet zwanger. Je kunt niet een beetje zwanger zijn. Het lijntje kan wat vager worden als je meer drinkt en wat duidelijker als je weinig drinkt of met ochtendurine test. Ik snap dat je bang bent, maar probeer toch te ontspannen. Niet steeds blijven testen, hoor!

4. Symoen

Symoen Bekend lid

12 apr 2007
    968
    0
    0
    mama
    Bengeltje CB is echt goed,als die zegt zwanger dan is het zo.Dus meid genieten!

Aquilegia,dat is wel heel erg dat Sterre,die chromosoon afwijking had en met 23 weken is geboren.Ik hoop voor je dat je je deze maand bij de zwangeren mag voegen!We geven de moed niet op!

tijgertje,spannend meid op de wachtbank.Als je mannetje zoveel zaadjes heeft en ze waren ook nog superbeweegelijk misschien is het dan deze maand wel raak.Ik hoop het voor je.

groeten Simone

5. Symoen

Symoen Bekend lid

12 apr 2007
    968
    0
    0
    mama
    o ja nog effe een rare vraag,sorry.
    Ik heb al een paar dagen van die velletjes op mijn tepels,alsof ze aan het vervellen zijn of uitgedroogd en ze jeuken.Heeft iemand van jullie dit ook wel eens?

Verder doen mijn (.)(.) gek pijn.Normaal doen ze gewoon zeer na de eisprong tot aan de ongi.En nu doen ze ook echt mega zeer als ik loop,ren,traploop,enz enz.Alsof je van die mega vollen waterbommen hebt.Hoe zou dat kunnen?

groeten Simone

6. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    kom net bij de dokter vandaan toch daar laten testen en die geef een heel vaag lijntje zij vind hem niet positief zij vind hem negatief en ik heb een blaas ontsteking .

wat moet ik nu ? ik moet na 3 uur terug bellen kijken wat de huisarts van dat dunne lijntje vind ze wilen geen bloed prikken omdat zwanger zwanger is maar daar gaf die dus een super vaag lijntje en zij zeg ik vind hem negatief

snap het niet meer echt niet

7. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Ik snap het ook niet meer, Bengeltje. Een streep is een streep, heb ik altijd geleerd. Waarom denkt die dokter daar anders over? Waarom prikken ze nou toch geen bloed, als het zo twijfelachtig is? En die digitale was toch positief :(: Die wordt dat echt niet zomaar, hoor.

Dat van die blaasontsteking is een fabeltje. Daar wordt zo'n test niet posi van. Het is wel belangrijk dat die blaastonsteking wordt bestreden. :) Blaasontsteking is niet goed in de zwangerschap.

8. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    nee dat zij ze ook een test word niet positief door blaas ontsteking maar je kan het lijntje wel zien maar zij vind hem te vaag voor een zwangerschap zij zeg hij is negatief nu laat ze hem aan de huisarts zien en moet ik na 3 uur terug bellen maar ik mag dus geen bloed laten prikken heb het al 2 keer bij de assistent van de gyneacoloog gevraag kost te duur volgens mij heb ze nix overlegt met me gyneacoloog en krijg die niet aan de lijn.
    ook de huisarts vond het dus neit nodig 2 testen die zeggen zwanger is het zo totdat ik dus de test bij de dokter deed die vaaaag lijntje gadf nu gaat ze die hem laten zien als hij terug is .

maar ben erg bang nu

9. mamastarlight

mamastarlight Niet meer actief

sterkte bengel, ik snap het ook niet hoor

10. Niet meer actief

Nou Bengeltje wat een onzin zeg.
    en hoe kan ze hem negatief vinden, er komt toch alleen lijn als je zwanger bent.
    Of als je een cyste zou hebben (toch?).
    Als ze het niet zo goed weten moeten ze gewoon je bloed afnemen.
    Jeetje zeg, nu blijf je in onzekerheid.
    Probeer eens een gewone CB?
    Of heb je nog digitale over?
    Succes Bengeltje, dikke knuffel voor jou!

Weer een zwangere erbij gefeliciteerd Shirbeuk, wat goed zeg:D.

Mijn temp was vandaag 36,8..
    2 dagen daarvoor ook maar die tel ik niet mee, omdat ik toch heeeel wat uren minder heb geslapen.
    Morgen mag ik Persona elke dag gaan gebruiken ben zeer benieuwd.

@ Alle niet zwangere onze tijd komt ook wel dat we zwanger worden.
    Ik heb er alle vertrouwen in dat we allemaal een mooie baby in onze armpjes mogen houden !

11. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    ja daarom snap ik het niet heb wel blaas ontsteking maar goed daardoor mag hij niet positief testen zij ze dat betsaat niet
    en de digitale zij dus ook zwanger na wacht wel agf heb nog wel 2 digitale maar wil mezelf gewoon niet nog gekker maken dan ik nu op dit moment ben heel dubbel dit allemaal

ja zij vond hem niet positief genoeg je zag vaag lijntje dit was dan neit met ochtend urine maar heb tussen ochtendurine en deze maar 1 kopje thee gehad

12. Niet meer actief

Was je urine wel geel/donker?
    Ben zeer benieuwd wat de dokter zal gaan zeggen!

13. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    ja dat dus gewoon wel

denk toch dat die zegt negatief bloedtest doen ze niet is te duur werd me gezegt ja erg he :S :cry: :cry:

14. Niet meer actief

Vind het echt onzin.
    Een lijntje komt er niet zomaar hoor!

Hoeveel dagen ben je overtijd?
    Want zie dat je niet super regelmatig bent.

15. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    nu 3 dagen overtijd
    maar de digitale van clearblue zij zwanger en een andere test ook die bij de dokter geeft vaag lijtje zij zegt negatief

16. Niet meer actief

Als de dokter straks weer zegt hij is negatief.
    Doe dan morgen ochtend of later in de avond als je niet te veel gedronken hebt nog zo een digitale test.
    Geeft die weer zwanger aan doe van dezelfde urine een matcare testje.
    Geeft dat ook licht posi aan zou ik er toch maar van uit gaan dat je zwanger bent.
    En toch maar blijven aandringen bij de dokter dat je een bloed test wilt.
    Des noods ook je vriend laten bellen, en anders een second opinion nemen, want ze kunnen je niet zo behandelen hoor.

17. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    nee zo vind ik okok dat e me niet zo kunnen behandelen

anders verklaren zij dan maar eens dat ik 2 positieve testen heb gekregen en dat kunnen ze niet

18. Niet meer actief

Ze sporen daar gewoon niet!

19. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Bengeltje, naar die onzekerheid.
    Laat je niet gek maken.
    Vind het ook niet betrouwbaar dat de huisarts een test gaat beoordelen die er al een tijdje ligt.
    Er staat toch altijd duidelijk in de handleiding dat je deze niet meer na een uur of zo mag aflezen toch?

CB is erg betrouwbaar en als je niet zwanger zou zijn komt er niet toch zwanger op te staan.

Wacht anders even tot zondag en doe dan nog een test, dan heb je vast wat meer hcg opgebouwd.

Sterkte meis.

20. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    ja toch het wachten is gewoon zo erg
    dat is zo klote ben nu ook alleen tot 6 uur ofzo en ja het is zo frustrerend nee idd de huisarts kijkt of hij hem dus ook positief vind ja ik snap het ook niet meer hoor echt niet

Deel Deze Pagina