Temperatuurkaartjes 3-1-2008

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Klussertje80

Klussertje80 Niet meer actief

Micha tempen doe je eigenlijk vanaf de eerste dag van je menstruatie. dan hou je gewoon bij wat je per dag je temp is. een tip is om zoveel mogelijk op het zelfde tijdstip te tempen en te tempen voor je bent opgestaan.

2. Maar29

Maar29 Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.837
    0
    0
    Tuurlijk niet. Zo moet je niet gaan denken hoor!

Heppie een foto van je testje?! Kan ik een beetje mee stressen.... hihi

3. Klussertje80

heb wel een foto gemaakt maar daar is het streepje niet op te zien.
    maar ik verwacht zelf dat de volgende test veeeeeeeeeel duidelijker zal zijn

4. Britt1

Britt1 Fanatiek lid

20 jun 2006
    2.046
    0
    0
    Flevoland
    Ik ben er ook nog! Heb alleen weinig tijd om te reageren. Dus lees wel mee.

Probeer snel even te reageren op iedereen.

Ingiemoppie@ balen meis. Hoop dat jullie snel goed nieuws hebben.

Watervlinder@ gefeliciteerd joh, kon ook bijna niet anders toch! Echt super.

Zag dat er veel tempdalers bij waren. Hoop dat jullie morgen weer stijgen.

Verders hier alles goed! Temp is nog hoog maar ja, echt weten doe ik het pas over 8 dagen. Dus wacht maar gewoon af.

5. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    GEFELICITEERD!
    Ik reageer de laatste tijd niet zoveel, lees wel stiekem mee hoor (wilde eigenlijk een maandje 'rust', maar ik kan het niet laten om hier mee te lezen). Maar op een zwangere MOET ik wel reageren, super.
    En dan nog wel zo kort pas op het forum, ben je wel al langer bezig om zwanger te worden? Nou geniet er iig van...

6. Klussertje80

zie je nou wel dat ik zwangerschaps dementie heb :p :p

ik was britt helemaal vergeten :oops: :oops: sorry meis.

zeehondje jou ken ik niet maar ook voor jou hoop ik dat er snel wat is of ben je al zover?

7. Maar29

Maar29 Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.837
    0
    0
    Ik hou zo van die kaartjes!

Britt & Klussertje,ik ben onwijs jaloers...

Ga heel hard voor jullie duimen en ben benieuwd wat jullie morgenochtend weer doen met je temp!

8. Britt1

Britt1 Fanatiek lid

20 jun 2006
    2.046
    0
    0
    Flevoland
    Maar@ wat een vervelende toestand zo met het overtijd zijn en het niet weten of je die enkele "druppels" moet meerekenen.

Denk dat je er verstandig aan hebt gedaan om het als een nieuwe cyclus te beschouwen. En idd ben je nu snel weer aan je ei toe. Hihi, voordat ik van de wacht bamk af ben, zit jij er alweer op.

Heel veel succes!

9. Klussertje80

op mij hoef je niet jaloers te zijn hoor.

10. Maar29

Maar29 Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.837
    0
    0
    Waarom niet? je hebt een prachtig kaartje!

Britt, bedankt voor de oppepper!
    Ik probeer weer met frisse moed verder te gaan... Klinkt in elk geval wel goed, toch? ha ha.

XXX

11. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    @ Klussertje, er kunnen er nog veel voor roze gaan hoor! Morgen gaan alle tempen namelijk gewoon weer omhoog ;)

@ Britt, mooi kaartje hoor! En heel anders dan de vorige keer, hopelijk is dat goed!

@ Zeehondje, heel veel succes deze ronde, ik hoop dat het snel toch een keer raak is!

@ Wies, hoe is het met jou? Ik weet nu niet meer of ik wil dat je ongi wordt of niet. Laat ik het zo zeggen, of zwanger of snel een ongi!

12. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Mosa! hoe is het met jou meis?

13. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

NOU ik ben heeeeeeeeeel licht ongie geworden. Paar druppen en met afvegen rood bloed. Dus denk niet dat ik een eisprong heb gehad :'( ik had het nog zo gehoopt. Wat word je hier onzeker van.

Ik lees straks bij, zal eerst ff eten.. Wou het ff van me af schrijven.

14. Catje86

Catje86 Bekend lid

1 sep 2008
    602
    0
    0
    Wat balen zeg. Misschien een domme vraag hoor,maar ik dacht altijd dat je alleen ongesteld werd als je een eisprong heb gehad? Maar dat is dus blijkbaar niet zo. Kan me voorstellen dat je daar onzeker van wordt.

Ik heb weer bruine afscheiding, en tja ik word gewoon ongesteld. Dus of ik heb mijn eisprong eerder gehad of mijn lf is gewoon kort. Bah, dit was de 6e ronde. Hebben wel echt goed geklust dan, elke keer voor de eisprong en toch niet raak. Ahja,mag niet klagen maar toch is zwanger worden niet zo makkelijk als dat het lijkt.

15. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    @ Springmuis, mijn temp was vanochtend lager (zie linkje), dus hoop heb ik niet meer. Ik verwacht morgen een nog lagere temp en dat ik dan ongi word. Ik kan me namelijk niet voorstellen dat hij morgen weer hoger zou zijn.

@ MyPrecious, balen meid! Is moeilijk te zeggen, maar er je kaartje zag er toch wat anders uit dan de vorige keer. Dus ik denk dat er wel wat gebeurd is hoor! Maar ik kan me voorstellen dat je duidelijkheid wilt! Hopelijk heb je nu maar een paar dagen bloedverlies en krijg je een duidelijkere cyclus! Knuffel!

@ Catje, volgens mij als je geen eisprong hebt, wordt je evengoed wel ongi maar vaak heel onregelmatig. Maar dat weet ik niet zeker, ik weet wel dat je wel gewoon ongi kunt worden.
    Balen dat je ongi gaat worden! Je temp was vandaag ook wel laag. Misschien kun je deze cyclus al vanaf het begin tempen? Dan heb je wel meer zekerheid over wanneer je eisprong precies geweest is.
    En trouwens, een lf van 10 dagen kan hoor!
    Zwanger worden is helaas zeker niet zo makkelijk als het lijkt! Maar ja, gelukkig komt het de meeste keren wel goed.
    Heel veel succes in de nieuwe ronde in ieder geval!

16. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Britt:
    Mooi kaartje hoor. Hopelijk blijft ie zo :)

@MyPrecious:
    Balen zeg dat je nu ongi bent geworden.
    Hopelijk brengt de volgende ronde je meer geluk!

@Catje:
    Ook ongesteld aan het worden?
    Matige boel hoor!

17. MyPrecious

@ Mosa, Dankje meis.. Ja me kaartje zag er idd wel anders uit. Béétje meer verschillende temps.. Maar ja, ik stress um zo wel een beetje hoor. Straks is er gewoon iets mis met me :( .. Maar ik ga ovu testen bestellen binnenkort. Lijkt me toch een beter idee. En van 1 kant wil ik stoppen met tempen, maar aan de andere kant... Stel dat ik naar dokter ga en ik word doorgestuurd, vragen ze om temp schema's.... Balen dat jou temp naar beneden gaat :(

@ Hanna, welke ovu testen gebruik jij? Good luck met de ovu testen :).

@ Watervlinder, dat kòn ook niet anders :D :D GEFELICITEERD!

@ Springmuis, zou je dan een complete cyclus overslaan? Sinds wanneer temp jij trouwens?

@ Klussertje, ik hoop dat dat bloed met een zwangerschap te maken heeft dan! Had je nou een licht posi test? Heb "de helft" niet gelezen

@ Catje, nou ik heb geen maandverband onder, vind ik te duur voor minimaal bloed verlies. Heb wc papier er in. En het lekt niet eens door. Ik doe geen tampon meer in, dat deed zeer (blaasonsteking). Dus dan snap je wel dat het amper ongie is.. Maar wel rood bloed. Jammer genoeg is met een eisprong zwanger worden ook geen eitje! Zou wel mooi zijn..

.

Ik zou graag voor meer duidelijkheid Ovu testen willen kopen.. Alleen vraag ik me af welke goed zijn. En welke goedkoopste zijn? M'n vriend had testen in de kruidvat zien liggen, zijn die ook goed? En weet iemand hoe duur die zijn? Zou graag wat info willen als iemand info & ervaringen erover heeft!

18. Catje86

Catje86 Bekend lid

1 sep 2008
    602
    0
    0
    De ovutesten van sensitest vind ik wel goed, en niet duur. Die van de kruidvat schijnen niet betrouwbaar te zijn, geven lang positief aan. Die van sensitest kan je ook zo online bestellen,dus lekker makkelijk.

Ik heb alleen een inlegkruisje in en er zit een klein beetje lichtbruin in. Zal morgen wel in alle heftigheid losbarsten ;)

19. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    @Watervlinder: GEFELICITEERD! Geniet ervan!

@ aan degene die ongie zijn geworden: kl*te.

Ik heb mijn ei wss weer gevonden. Heb ovu-testjes gedaan en 1e dag nega, dag 2&3 posi en dag 4 (gister) nega en temp vanmorgen omhoog. Hoop dat mijn temp hoog/hoger blijft dan heb ik em zeker te pakken (mij ei dan :D ) Daarna hopen dat er een deal is gesloten met een zwemmer.

Liefs!

20. MyPrecious

Hoe kan je daar betalen? Ook achteraf op faktuur?
    Anders ben ik bang dat ik ze straks te laat ga krijgen als ik vooruit moet betalen.. Heb altijd pech als het om pakketjes gaat krijg ik ze vaak later dan gepland! Jou temp is wel laag idd :( hopelijk volgende ronde dan wel goed nieuws voor jou!

Deel Deze Pagina