Volgens mij kan dat alleen met iDeal. Ik krijg het altijd binnen 2 dagen binnen ofzo, is gewoon een envelop dus geen pakketjes,gaat zo door de brievenbus!
Online bankieren? Weet niet bij welke bank je zit,maar als jij online kan inloggen dan kan je ook betalen met iDeal
Shit.. We konden dat aanvragen... Papieren en alles in huis gehad en toen besloten om het niet te doen wat ben ik dom... http://www.matcare.nl kan je wel op faktuur doen, zijn die goed?
@mosa: Nou zeg dan heeft mijn geblaas niet geholpen! hij moet gewoon morgen omhoog schieten hoor @myprecious: Jij geen ei? ik dacht dat het nu zo goed ging? ik temp trouwens vanaf 26 augustus om precies te zijn cyclus overslaan...tsja ik weet het niet hoor, dan zou ik ook geen ongipijn hebben moeten gehad, is nu wel weer weg, ik weet het echt niet meer..snap er de ballen van, er is geen pijl meer op te trekken.. lees zo weer even, ga even mn hondjes uitlaten moet ook gebeuren hihihii liefs springmuis
@ Springmuis, heb in het midden van me cyclus ook ongie pijn.. Dat hoeft niet veel te zeggen.. Ik begrijp hoe je je voelt! Klotezooitje. Hoeveel hondjes heb je? Ik heb 3 pups . Uh en nee denk niet dat ik een eitje heb gehad.. Dan zou ik wel een echte ongie gehad hebben denk je ook niet..? Heb jij ook weleens ovu testen gebruikt?
@myprecious: ooh...nou dan weet ik het echt niet meer haha vind het ook zo raar dat mijn borsten niet pijn doen weet het echt niet Ik heb trouwens 2 hondjes, 1 van 6 die hebben we nu 2 jaar en een pupje van uhm ff tellen...7 maanden ow wat leuk 3 pups nog wel! wat voor hondjes? maarruh..ik dacht trouwens dat je temp een ei aangaf? of haal ik allemaal kaartjes door elkaar? en maybe was dit je echte ongi niet? ik heb trouwens wel ovu testen gebruikt maar vond het eigenlijk best duur...had trouwens niet die dunne dipstickjes maar die dingen die lijken op een zwangerschapstest.. liefs springmuis
@ MyPrecious, misschien zijn ovutesten inderdaad wel een goed idee! Hopelijk krijg je dan iets meer inzicht in je cyclus en over het wel of geen ei hebben. Zo is het ook niks! Ik heb zelf nooit ovutesten gebruikt, dus ik zou niet weten welke goed zijn. @ Sterre, fijn dat je eisprong alweer geweest is, nu maar weer afwachten en inderdaad hopen op een goede deal! @ Springmuis, je hebt gewoon niet hard genoeg geblazen voor mij
@mosa: Nou dan proberen we het op nieuw..*pfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff* even naar adem happen en weer verder * PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF* zo nu moet het toch lukken!
@ Springmuis, hihi aan jouw hulp kan het nu in ieder geval niet meer liggen Nu maar afwachten of het geholpen heeft!
Dank je! Iedereen trouwens hartelijk dank voor de felicitaties. Leuk om te horen, je kunt het verder nog tegen niemand vertellen. Jullie weten het bijv. eerder dan m'n ouders Zeehondje, kindje was al 1,5 jaar welkom. Eerst niet zo bewust mee bezig geweest, later kwamen we erachter dat ik lichte vorm van PCO heb. Dit is mijn derde ronde clomid en eerste effectieve eisprong. En gelijk raak, ongelooflijk. Zie ook wel dat wij door God hierin gezegend worden (ik ben zelf gelovig). Ik merk aan iedereen hier dat je zwangerschap erg gegund wordt. De hartelijke felicitaties spreken boekdelen. Vind ik leuk om te merken, hoop dan ook zo dat jullie binnenkort zo'n mooie uitslag zullen hebben. Blijf hopen, dat het echt niet lukt, komt bijna nooit voor. God bless you all (om maar met de woorden van Obama te spreken)!
Heey watervlinder! Wat goed zeg dat het bij de eerste effectieve eisprong al zo'n mooi resultaat heeft gegeven! en wat fijn dat je voelt dat god je hierin gezegend heeft! ben zelf niet gelovig maar ik vind het wel mooi zoals je dat zo zegt! ik wil je heel veel geluk en plezier wensen met het mooie wondertje in je buik! liefs springmuis
@ Watervlinder, Yes, we can (ook Obama) En natuurlijk gunnen we je het allemaal! Heerlijk toch voor jullie! Eerst al die spannende dagen wachten tot je man terug was. Maar ik denk dat het goede nieuws alles goed maakt voor jullie hè?! Ga er maar lekker van genieten, ik hoop dat je een voorspoedige zwangerschap zult hebben!
Springmuis/Mosa, Lief die berichten! Ik geniet met volle teugen van dit ogenblik. Zitten van alles te kijken op internet (ontwikkeling van week tot week). Het is bizar om te zien hoe hard een embryo groeit. Nu 2mm groot (een kleine rijstkorrel), groeit exponentieel. Over 2 weken al de vorm van een mensje! Meiden, ik kom nog regelmatig buurten hoe het jullie zal vergaan. x
@watervlinder: Ja leuk he om dat allemaal te zien heb het ook wel eens opgezocht, helemaal doorgelezen van week tot week geniet er maar lekker van meis! het is je gegund! en kom zeker nog maar even buurten hier, want ben toch wel nieuwschierig hoe het straks met je gaat enzo en natuurlijk als de kleine er straks is zit me alleen net te bedenken dat wij hier dan allemaal niet meer zitten maar ergens in een mama topic liefs springmuis
@ Springmuis, Ja me temp gaf ei aan, maar dan zou ik toch normaal ongesteld moeten worden met normaal hoeveelheid bloed.. Ik heb nu geen bloed meer?... Rot lichaam van mij met de kuren.. Bah! Ja die normale ovu testen zijn duur idd, ik ga dipsticks bestellen . Leuk zeg, 2 van mij zijn net een jaar de ander 8 maanden. Heb 2 kruising hondjes en 1 chihuahua. Jij? @ Mosa, Ja idd dan weet ik zeker of dat het geen ei is . Of misschien een mini ei.. Ik vraag me af of de HA me al zou helpen.. Durf niet te bellen namelijk. Ben 20 en 4 maanden gestopt met de pil, gaat hij me wel serieus nemen.. M'n vriendinnen lijken nog meiden van 16 met pubergedrag en ik wil een kind.. Kan wel janken nu even.... Kan het dan nooit 's normaal gaan terwijl je er zoveel voor wil doen en niks helpt ..
@myprecious: Wat leuk! ik heb ook een chihuahua pup haha en nog een kruising en mijn vriendinnen leken 2 jaar geleden ook allemaal nog flink te puberen en ik had een kinderwens, nu zijn ze allemaal moeder en ik nog niet zullen we samen even janken dan?
@ MyPrecious, het kan toch ook nog dat de ongi nog moet doorzetten? Bij mij is het de eerste dag ook niet zoveel, de tweede dag is het meer. En dipsticks werken volgens mij ook prima hoor! Als je er zo mee zit, dan zou je natuurlijk altijd kunnen bellen naar je ha. Aan de andere kant, het leek er deze keer wel op dat er iets gebeurde in je lichaam, dus je zou het eventueel nog één cyclus aan kunnen kijken. Misschien dat je het ergste ontpillen nu hebt gehad en dat het nu allemaal op gang gaat komen. Mocht het dan weer zo'n vage cyclus zijn, dan kun je altijd de ha nog bellen. Het lijkt mij als je weer zo'n rare cyclus hebt en zo lang bloedverlies, dat hij je wel verder helpt hoor! Sterkte in ieder geval!