Temperatuurkaartjes 3-1-2008

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

@ Springmuis, Ik snap je wel. Ik vind het zelf ook raar zeker na dat kruis van FF maar goed, ik geloof niet dat ik een eitje heb gehad. Ik ga nu elke dag op me bmm letten en ik heb tenminste nu wel slijm. Dus er zijn wel werkzaamheden bezig nu :). Moet gewoon maar blijven hopen. En hopelijk merk ik een ei aan bmm stand en hopelijk goed vruchtbaar slijm.
    Ik hoop ook voor jou dat je ei er aan zit te komen meis. Je lichaam is tenminste wel aan het werk aan je temp te zien he ;) die staat niet stil zoals de mijne.

Zal ons bedje gaan opzoeken want de kerel licht alweer plat hoor :). Antibiotica voor blaasontsteking innemen, Etos Zwanger worden pil innemen en duimen maar weer :D.
    Nog 13 dagen tot ei! <- Hopelijk komt het uit hé

2. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    @myprecious: Gelukkig maar ;) ik hoop voor je dat je deze maand een vet overduidelijke ei hebt hoor! moet gewoon!
    en mijn ei..ja ik heb nog even naar mijn kaartje zitten loeren, en bedacht mij ineens dat misschien dag 30 een ei is geweest aangezien hij daarna in tegenstelling tot de rest van de maand mijn temp redelijk "stabiel" blijft.
    we zien het wel toch..ook wij worden gauw zwanger ;) dat weet ik zeker :D
    ik duim voor je lieverd! Slaap lekker
    ik ga ook even met mijn kereltje tv kijken ( die van mij slaapt ALTIJD! en nu is ie nog wakker dus ff gebruik van maken :) (hij word wel wakker om te klussen gelukkig :) ))

Liefs springmuis

3. MyPrecious

Kwam toch nog ff spieken hier. Ik had voor mezelf gependeld. November weer geen ei. December ei, zwanger dec/jan

Springmuis, klusze ;)

4. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    haha ik ook even spieken :) was nog even wie ben ikken :)
    hoe moet je pendelen dan? snap er de ballen van :)
    en jij ook klusze he :p

5. MyPrecious

Ik hoef pas te klussen in dec als ik me pendel mag geloven. Gewoon met naald en draad doe ik het. Hopelijk komt die uit.

Bij mijn vriend en mij gaf het wel zelfde aan qua aantal kinderen en geslacht, 3 kinderen 2 meisjes 1 jongen. Een collega had mijn vriend gependeld (met collega zijn ketting) en mijn vriend had mij gependeld met de naald toen. Bij z'n collega bewoog de ketting niet, maar hij kan ook geen kinderen meer krijgen.

Probeer het maar 's! Eerst vragen wat ja en wat nee is. En dan je vraag. Je moet er wel in geloven anders werkt et volgens mij niet :p. Dan blijft die ook stil hangen.

6. MyPrecious

Me NOD is ook nog waarschijnlijk 31-12-08 of 01-01-09 héél apart. Zou wel mooie datum zijn om 1 jan posi te testen zeg... Bij oud & nieuw. Zwijmeeelll. Ga nu echt naar bed.... Xxx

7. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    zooo ik ben er weer even 8) :)
    ja dat zou opzich wel gaaf zijn toch op 1 jan! maarja laten we maar hopen dat het eerder is, dat is veel gaver ;)

en dat pendelen..oei klinkt zo eng haha
    zal het eens proberen, morgen ofzo :)

zo en nu ga ik aan de klus en dan slapen :evil: :)

slaap lekkerrrrr

8. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Zo,

ik kom mij binnenkort hier ook weer melden!
    Ben net weer begonnen met temperaturen. Ik vind het wel fijn om te weten wanneer eisprong is (geweest) en wanneer ik precies mijn NOD heb.
    Laatste cyclus was idioot kort zonder de Etos pillen,
    dus die sla ik nog een maandje over.
    We zien wel weer hoe het allemaal gaat, rustig an....dat wel!

9. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Goedemorgen,

@pookie:
    Succes weer deze roden op zoek naar je ei!

@Springmuis:
    Een kind uit mijn klas heeft eens voor mij gependeld, kwam uit een jongen, een meisje en dan nog een jongen.
    Mijn man en ik willen eigenlijk maar graag 1 kind.... :)
    Dus een drieling? :):)
    Hoe is de pendel bij jou uitgekomen?

@All,
    Hier weer het zaagtandmodel in het tempen.
    Kom op omhoog nu!

Fijne dag allemaal!

10. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    ik ben even de weg kwijt vandaag.

zie het ook even niet meer zitten. ben super moe en emotioneel :(: vandaag.
    Temperatuur is lager, had gisteren propjes slijm (niet rekbaar), wel een positieve ovutest :(: . tijdens het klussen gisteravond wilde ik maar niet 'nat' worden :(:

ik weet het niet meer hoor :cry:

11. Klussertje80

Klussertje80 Niet meer actief

Goede morgen lieve meiden. Ik ben er ook weer deze ochtend weer het zelfde getempt als gistere. Wat me nu op valt is het volgende: gistere avond als gewoonlijk me tanden gepoetst deze morgen toen ik wakker werd had ik een vieze nare metaal smaak in me mond nou poets ik me tanden om die smaak weg te krijgen. maar het blijft een beetje zitten. Wie weet wat dit is of heeft het ook wel eens gehad.

@ MP Ik heb PTSS post traumatische stress syndroom maar dat heeft geen invloed op je cyclus of wat dan ook.

@ alle andere ik hoop voor de wachtende een positest binnen kort voor de tempers ik hoop voor jullie snel een stijgende lijn en voor de genen met een omlaag gaande temp lijn Pffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff zo en om hoog met die lijn!

@ wendy schaam je niet dat je geen engels kent ik ken het ook niet ik deed maar wat invullen woorden die ik niet snapte zocht ik op en wist zo de betekenis. en nou kan ik ook gewoon me lijstje bij houden

12. Klussertje80

@ Djaar dat is idd wel raar ik weet uit me vorge zwangerschaps periode dat ik dus ook niet "nat"en toegangkelijk werd. heb dat toen ook aan de gyno gevraagt en die zegt dat dat er gewoon mee te maken heeft dat je lichaam aan het veranderen is. maar dat was wel in een al wat later stadium van me zwangerschap. Dus waar het bij jou aan kan liggen geen idee. Miss omdat je te veel willend bent :(:

13. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    Kan best mogelijk zijn hoor. Maar we haden het er wel even over (vriend en ik) en kwamen tot de conclusie dat het de vorige periode na de eisprong (die wel duidelijk was) ook gebeurde. Wellicht dat het gisteren ook wel een 'moetje' van mij was omdat we dan het kluspatroon van om de dag aanhouden.

en mijn lieve schat doet gewoon nog super zijn best ook, terwijl we allebei super moe waren.

14. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    @klussertje; jouw temperatuur is overigens super!

15. Tessa8

Tessa8 Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.457
    0
    0
    Hoi meiden,

Ik zit ff met een vraagje...
    Ik heb namelijk een varrierende lf.. Vanaf de 2e ronde gerekend:
    11, 13, 12, 12......

En nu heb ik dus ineens een onwijs lage temp.. terwijl hij eerst altijd eerst wat zakte.. En nu ineen keer omlaag.
    Had vanmorgen bij het afvegen wat roze/licht bruin, dus ik was natuurlijk al naar door die lage temp en dacht dat ik wel ongi zou gaan worden.
    Nu heb ik niks bij het afvegen (ben ondertussen al 3x gaan broekloeren)

Als ik nu ongi word dan heb ik een lf van 10. Lijkt mij erg vreemd als hij met zo veel dagen varrieert kan dat wel?

Sorry voor het lange verhaal maar weet ff niet zo goed wat ik moet :(

Hier mijn kaartje:

16. Klussertje80

als ik me dan ook super voelde maar dat is helaas niet zo. ik voel me echt een slappe doek ben zo misselijk en moe en die vieze smaak blijft maar in me mond hangen zodanig dat ik me ontbeitje niet eens meer lekker vind en dat eet ik altijd in de morgen :(

17. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    @Tessa8; misschien de bekende innestelingsdip ? (zou kunnen op 10 dagen geloof ik)

18. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    volgens mij zijn dat toch positieve signalen als je zwanger bent ;)
    ik heb het vermoeden dat jij binnenkort op roze mag gaan :)

19. Klussertje80

@ tessa hij knetterd idd ineens erg hard omlaag ik zal hem wel ff terug blaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaasen pffffffffffffffffffffffffffffpfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffpffffffffffffffffffffffffffffffffpffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff zo ik hoop dat dat voldoende is meer lucht heb ik niet

20. Klussertje80

heb vannacht maar een paar uurtjes geslapen iedere keer als ik op me buik terecht kwam dan vloog ik omhoog omdat ik plassen moest uit eindelijk maar iets voor me buik gelegt dat ik niet kon door rollen naar me buik. word ik weer misselijk en heb echt moeten spuugen vannacht dat vond ik echt zo vervelend. Mijn man moet er s'morgens om 5 uur uit maar die heeft ook haast geen oog dicht gedaan :oops: Maar ja hij zei wel van ik weet nu opzeker dat je niets verzind en dat je wel werkelijk misselijk bent jeetje jij kan ook niet stilliggen snachts :oops: :oops:

Deel Deze Pagina