@Djaar, Zou je denken? Op dag 11 kan dat toch niet meer? @Klussertje, thnx! Ik hoop dat het helpt en dat mijn temp morgen weer mag stijgen!
maar als je een latere bevruchting hebt is het niet vreemd dat je ook een latere innesteldag hebt heb zelf mee gemaakt ik meende op een dag me eisprong gehad te hebben dus was ik gaan tellen maar er kwam maar niets geen ongi maar ook geen bekenden zwangerschaps misselijkheid. dus het na laten kijken bij de gyno ik zou toen al op 6 weken zitten dus dan is er inprincipe wat te zien maar op de echo was niet meer te zin dan een klein "blaasje"in me baarmoeder wand 2 weken later moest ik terug komen en toen zat er wel een mooi vruchtje helaas heeft het na 9,5 week als nog losgelaten maar toch.
@tessa, Wat een daling van je temp zeg. Mijn LF is ook wisselend, soms 10, 11, 12, 13, dus je bent niet te enige. Volgens mij hoeft dat niks uit te maken hoor, zolang het maar niet te kort is, anders kan het eitje niet innestelen. Te weinig tijd dan.
Tessa@ Ik heb ook altijd 13/14 dagen lf gehad. Begin sept had ik opeens 10 dagen. Heb ook geen idee hoe dit zo plots kwam. Maar denk gewoon zelf dat het normaal is dat het af en toe varieerd. Gr. Britt
Oke dus het varrieren maakt niet zo veel uit... Nu hopen dat ik maar niet ongi word en dat mijn temp morgen weer omhoog gaat. Maar ik ga er maar gewoon van uit dat ik ongi word....
@ hanna je temp weer wat omlaag deze ochtend hij blijft maar up and down gaan das ook niet echt lekker. hoop dat ie vanaf morgen up and up and up gaat * blaast heeeeeeel hard pfffffffffffffffffffffffffffffff*
@ britt die van jou moet niet nog verder gaan zakken hoor zal heb wat wind van ondere gaan geven zodat ie omhoog gaat pffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff vandaag weer genoeg long oefeningen gehad al dat geblaas
Goedemorgen, @ Wendy, welkom hier! Succes met tempen, ik hoop dat het je inzicht geeft in je cyclus! @ MyPrecious, ik denk dat elke huisarts anders is wat betreft jou helpen. De één zal het te vroeg vinden, terwijl de ander meteen wat voorschrijft. En borderline en PTSS (ik ben zelf psycholoog) kunnen geen invloed hebben op wel of geen eisprong hebben hoor, wees daar maar niet bang voor! Ik denk dat je voor jezelf de afweging moet maken van wel of niet naar de ha gaan, als het jou zoveel onzekerheid geeft, dan is het, in ieder geval voor je eigen gevoel, misschien goed om het toch te bespreken met hem. Maar aan de andere kant, het leek er deze cyclus wel op dat er iets veranderde, dus misschien kun je het nog één cyclus aankijken? @ Pookie, welkom terug! Succes deze ronde! @ Hanna, je eitje zit er al weer aan te komen, dus succes met klussen! @ Djaar, misschien komt je eisprong er nog wel aan, vandaag of morgen? Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt, want hier wordt je zo onzeker van! @ Klussertje, mooi stabiel kaartje! Vervelend dat je vannacht zo misselijk was! @ Tessa, mmm...ziet er helaas niet zo goed uit voor je Een innesteling lijkt me eerlijk gezegd aardig aan de late kant, dus ik ben bang dat je ongi gaat worden. Maar ik hoop natuurlijk dat het een innesteling is! @ Britt, mooi kaartje hoor! En zó anders dan de vorige keer! Lief dat je naar me vraagt! @ All, mijn temp is weer iets gestegen! Ik vind het zo eng worden nu! Misschien dat ik morgenochtend ga testen (als hij dan niet gedaald is!), en anders zondag. Wat vinden jullie nu van mijn kaartje?
@Mosa; Ja ik word er super onzeker van en dus ook aardig depri vandaag. Maar jouw kaartje ziet er goed uit geloof ik. Ik ben erg benieuwd wanneer je gaat testen en wat het resultaat is. Ik hoop zo voor je dat het positief is. Je hebt altijd van die opbeurende woorden voor iedereen dus je verdient het (net zoveel als iedereen hier)
@ mosa je hebt geluk heb weer ff wat lucht dus blaas jou lijntje ook maar omhoog pppfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff zo genoeg mijn temp blijft idd mooi stabiel en hoop dat het ook zoblijft. maar wat houd eigenlijk dpo in? want ik zit nu op 10 of 11 dpo maar weet absolute niet wat het inhuod
@ Djaar, je hebt een pb terug @ Klussertje, dank je voor het blazen, maar ik was hier al best blij mee En DPO betekent Days Past Ovulation, dus het aantal dagen na je eisprong. Dus jij zit nu op 10/11 dagen na je eisprong. De meeste vrouwen worden rond de 14 dagen na hun eisprong ongi, maar sommige eerder en andere later.
@Mosa, Ja helaas ben ook bang voor ongi.. Even afwachten dus maar weer Jou kaartje ziet er mooi uit! Zit misschien wel kans in!
@ Tessa, balen is dat hè?! Ziet je kaartje er heel goed uit, is hij ineens zo stom gedaald! Maar even afwachten of het doorzet. Weet je dat ik niet eens echt durf te testen, uit angst voor een nega test Niet dat die onzekerheid van nu zo prettig is natuurlijk. Ik ga in ieder geval vandaag een test kopen, en dan morgen of zondag toch maar proberen. Als mijn temp dan nog hoog is tenminste!
@ mosa ik zal duimen voor jou het weekend dat je gewoon netjes positief test. ik kan je angst ook heeel goed voelen ik heb er zelf ook zo'n last van maar ja ik ga stug volhouden tot NOD 31 dagen
Dank je Klussertje! Mijn nod was eergisteren al, dus een test zou duidelijkheid moeten geven. Maar ja, we zullen zien. Ik heb je trouwens een pb teruggestuurd!