Hoi, Ik vind het temp. best een spannend onderdeel zo. Ik deed/doe al wel 2 ronde`s ovulatie-testen maar omdat ik nu in ronde 7 zit en denk dat ik nog wel enkele ronde`s mee moet, dacht ik temp. is misschien ook wel iets om bij te gaan houden. Dus deze ronde is een soort van oefen-ronde qua temp. , ben ook pas dag 16 begonnen. Volgende ronde kan ik meteen op dag 1 beginnen en dan heb ik een beter beeld. Ik wens iedeen heel veel temp. plezier en hopen dat we snel zwanger worden. Groetjes Wendy ps. hoeveel ronde`s zijn jullie al bezig met temp. en in welke ronde zitten jullie nu en zijn er al snel zwangere meiden als je gaat temp.?
@Wendy: Ik temp voor de tweede maand en het is al mijn heel veelste ronde, zie mijn onderschrift. Ik weet het nieteens uit mijn hoofd Tempen geeft voor mij wel meer inzicht in mijn cyclus, vandaar dat ben gaan tempen.
@ wendy ik temp voor de eerste ronde en na heeeeeeeeel veel tegenslagen en 4 mk's zijn we deze ronde ook op nieuw gaan tellen.... en wass ook meteen raak althans zo voelt het wel
Ik ben m`n eitje zoek. Ik dacht echt dat eitje was op dag 9 maar heb geen posi-test gehad. Nu zijn mijn testen echt nega en staat er maar 1 streepje. Vanaf dag 8 had ik 2 streepjes en die werden steeds lichter en zit nu inmiddels op dag 20 geloof ik. Mijn temp. zegt op zich ook niet veel omdat ik niet op dag 1 ben begonnen. Voor mij is het dus heel erg onduidelijk. Wij zitten in ronde 7 nu. 2e ronde met ovulatie-testen.
Jij bent al even bezig zie ik ja en ook MK tussendoor. Ik hoop dat niet mee te maken, weet niet of ik dat trek. Nichtje van m`n man heeft een dood geboren kindje gekregen vorig jaar ze was 7 maand. Dat is heftig hoor. Gelukkig is ze weer zwanger en is nu in Januari uitgerekend en goed onder dokter controle.
Mosa@joehoe weer omhoog! Ik zou idd morgen testen (zou niet langer kunne wachten haaha). Ik duim iig voor je dat het posi is. Wendy@Je kunt idd weinig opmaken uit je kaartje als je later bent begonnen, Over de ovu testen: het hormoon waar de testen naar opzoek zijn zit eigenlijk altijd in je urine. Alleen de hoeveelheid verschilt per dag. Dus dat je eerst een 2e streep had en nu niet meer zegt ook niet zoveel. Je ei kan dan gewoon nog komen. Je hebt wel 2 hele korte cycli gehad en dan kan het wel zijn dat je ei vroeg is geweest. Ik heb zelf met een cyclus van 33 dagen mijn ei pas op dag 20 gehad. Hopelijk heb je snel een posi ovu test en daarna een posi zwangerschapstest. hanna@op naar je eitje....
van de week had iemand hier een postje gezet over een website. Ik ben daar voor de aardigheid eens gaan kijken en heb ook wat reclame gemaakt en zou binnen 2 weken een zw testje binnen krijgen vandaag zat er een klein envlopje bij de post en daar zat me zw test in dus ik zou zelfs al eerder kunnen testen
@hanna: Hahaha een drieling is weer eens wat anders dan he ik heb nog niet gependel beetje veel hoofdpijn weer dus nog niet aan gedacht @klus: ik heb nooit een metaal smaak in mn mond denk ik, hoe smaakt dat? maar ik heb altijd een grafsmaak in mn mond als ik wakker word haha hoe sterk de tandpasta ook was die ik heb gebruikt maar na het poesten gaat t dan wel weer weg @mosa: Oew oew yes weer gestegen! ik blaas vrolijk even verder voor je pffffffffffffffffffffff en ik duim voor morgen @wendy: Spannend het dat tempen, dat vind ik ook hoor haha iedere ochtend weer in spanning wat je temp gaat doen dit is trouwens mijn 2e temp ronde van de in totaal 26 ronde's. enne ik ben ook zo'n iemand die haar ei kwijt is nouja eigenlijk niet grappig, maar als we er niet gek om doen word ik straks depressief heb ik nou iedereen gehad eigenlijk? hm... @all: Mijn temp is steady gebleven op 36.8, ik ga dan toch denken dat ergens mij ei is geweest hoor..zit gemiddeld nooit zo hoog en oe oe oe buikkramppp aaaai ben zo terug haha leuk he PDS komt ineens uit het niets opzetten liefs springmuis ps: owja klus? ik las hier op t forum ergens dat die testen niet goed zijn? weet niet zeker of het waar is natuurlijk..
nou ja het zal me niets verbazen er word op die site zoveel beloofd en zo weinig is er van waar. Er staat ergens dat je daar voor weinig geld leuke kleding kunt kopen ik snuffel zo eens rond het eerste wat ik tegen kom een broek 69 dat vind ik wel heeeeeeeel veel geld er staat ook ergens het altijd zo active forum ja zo actief het laatste postje in het topic waar ik keek was van oktober 07
het smaakt heeeeel raar het is nu gelukkig wel weer weg! maar hoe smaakt een graf smaak dan? mijn smaak was meer van als of er iets aan het gisten was in me mond
hahaha een grafsmaak is gewoon vies hahahaha enne ja je ziet hier op t forum ook wel goede berichten over die testen maar dat is omdat die mensen dan een tweede setje gratis krijgen ofzoiets..eigenlijk niet zo fair..was ff t topic zoeken maar kan hem niet meer vinden.
aaaah zo schattig *zwijmel* En hoe gaat het met zijn/haar mama dan? voel je je goed? geniet er van he meis!
goed hoor... maar blijf hier altijd nog meelezen... al zijn er nu wel heel veel nieuwe meiden jullie ook heel veel succes
whhhhhhhhhhhhoooooooooot marloes wat een heerlkijk klein hummeltje zooooooooooo schattig ik hoop snel ook zo iets mee te kunnen maken hoor
hier ben ik weer. ik verveel me giga op het werk en heb ook geen zin in het zoeken van werk. moet nog tot 17.00 dus dat wordt nog wat. Voor de rest borrelt het aardig in mijn buik, heb ik het bloedheet en had ik vandaag 1 keer echt super troebele urine : Was het maar weekend dan kon ik in bed blijven liggen.........
Hoi meiden, @ Marloes, wat een prachtige echo! En zo duidelijk! Heerlijk voor je dat alles goed is! Lekker van gaan genieten! @ Wendy, natuurlijk is het tempen spannend! Je bent daardoor ook meer met het zwanger worden bezig, maar als je het even doet, wordt het een gewoonte. Vooral bij wisselende cyclussen is het een handig middel. Toen ik net met de pil gestopt was, waren mijn cyclussen ook wat langer, daardoor ben ik het gaan doen. Ik zit nu in ronde 5 en dit is de 3e cyclus dat ik temp. Zo weet je tenminste wanneer je overtijd bent en wanneer je nod precies is. Ik weet niet of je eerder zwanger raakt als je tempt, in het begin kun je alleen maar onderscheiden dát je eisprong geweest is en weet je niet wanneer hij komt maar als je het even doet, dan kun je vaak wel zien wanneer hij er aan komt. Succes in ieder geval, ik hoop dat voor jou snel raak is! @ Hanna, ik hoop inderdaad dat mijn temp zo blijft! Het vreemde is dat ik me vanaf het begin van de week al anders voel dan normaal. Veel trekkende buikpijn, maar toen mijn temp zo daalde was ik er zo van overtuigd dat ik ongi zou worden. En toen ineens niet. Maar het blijft afwachten natuurlijk! @ Klussertje, je zit nu op 12 dpo dus als het je lukt zou ik in ieder geval proberen nog even twee dagen te wachten met testen. @ Springmuis, door jouw geblaas komt het vast dat mijn temp weer omhoog gegaan is, dus dank je Ik denk ook dat je eisprong al wel geweest is, maar of het op dag 30 was? Ik hoop eerder, maar kan die niet op dag 38 geweest zijn? @ all, ik heb net alvast testen bij de kruidvat gekocht. Nu maar kijken of ik het morgen aandurf