@ djaar: Nog maar een half uurtje @ mosa": hm..ja dat weet ik niet, heb toen de wekker niet gehoord en pas veel later getempt dus die temp is niet echt fair denk ik.. maar dat er een ei is, daar begin ik toch wel zeker van te worden denk ik.. liefs springmuis
Hoi, Ik heb weer even een vraagje over ff aangezien ik niet goed Engels kan. Ik heb toen ik het kaartje maakte niets ingevult qua cyclus, kan je dat nu alsnog doen en hoe doe je dat? Misschien als ik wat speel met de cyclus in ff dat hij iets meer laat zien wat eventueel mijn ei betreft en nod. Alvast bedankt.
oh meiden ik ben zo zenuwachtig. Ik weet niet meer wat ik moet. Morgen heb ik mijn NOD. Normaal gesproken zakt mijn temp. de ochtend ervoor naar 36.9. Vanmorgen was de temp. de eerste meting 37.1, maar ik had niet zo goed geslapen. Ik nog een keer meten en toen was het 37.0, daarna 36.9. De thermometer lijkt dus ook niet echt goed. Maar......ik denk dan, de eerste meting telt. Kom ik vanmiddag thuis, is mijn temp. 37.6 pff. Dat is dan ook hoog voor een normaal mens toch? Ik heb wel wat lichte misselijke klachtjes, maar aan de andere kant ook een pijnlijk plekje op de binnenkant van mijn rechterborst, wat ik altijd krijg als ik ongi moet worden. Dus, wat denken jullie? greetz Silver
Spannend silver. Ik weet er eigenlijk nog niet veel van. Alleen dat temp hoog moet blijven als je zwanger bent. Ik zou zeggen als niet kenner zeg maar; ziet er goed uit. Maar ja zoals ik al zei, ben pas net enkele dagen aan de temp Veel succes, ik hoop dat je zwanger bent. Ga je morgen dan testen als je niet ongi bent of wanneer ga je dan testen?
@ mosa ik ga nog 8 dagen wachten tot 14 nov of iets later dan ben ik zelfs voorbij de nod van 31 dagen en dan is het gewoon save voor mij alle nog niet helemaal dan nog kan er van alles gebeuren. heb vandaag dat testje nog gedaan met die gratis ding maar tjeetje dat ding deed helemaal niets.
@ Wendy, ik begrijp niet precies wat je bedoelt. Bedoel je dat je de duur van je cyclussen in wilt voeren in ff? Als dat zo is, dan weet ik ook niet hoe dat moet, misschien iemand anders? Maar als je eisprong geweest is, geeft ff dat aan met een rood kruis (na 3 hogere tempen), dus dat doet hij vanzelf. @ Silver, die 37.0 van vanochtend klopt dat wel denk ik. Het zou natuurlijk zo kunnen zijn dat je zwanger bent, maar daar valt helaas op dit moment nog niet zoveel over te zeggen. Het blijft eerst nog even afwachten wat je temp morgen doet. Als hij dan nog hoog is, en je hebt een regelmatige cyclus, dan zou je inderdaad zwanger kunnen zijn. Erg spannend, maar morgen weet je vast meer! Ik hoop dat hij dan weer hoog is. En ik weet ook niet of het normaal is, maar ik temp wel vaker overdags (waarom eigenlijk ) en hij is bij mij ook geregeld 37.6 of nog hoger (ook weleens 38.0), dus volgens mij zegt dat niet zoveel. Ik heb het ook een paar keer gedaan toen ik net ongi was geweest en dus zeker niet zwanger en toen was hij ook zo hoog. Er zitten veel verschillen in de basistemp en overdags tempen van vrouwen blijkbaar.
@ Klussertje, als je op 14 novemver nog niet ongi bent, dan zul je wel een knalpositieve test hebben. Ik hoop het voor je! Maar je hebt dus net al wel getest? Ik heb nog nooit van die testjes gehoord, dus ik weet niet of ze goed zijn, maar ik hoop voor jou dat ze niet zo goed zijn
@ Klussertje, Oké mooi dat ik dat weet . Dan ligt het ook daar niet aan. Voelde me er gister echt rot over, had die diagnose 2 jaar trug gekregen en pas gisteren kwam ik er achter.. En alles viel ook ineens op een plaats. @ Mosa, dankje wel voor je woorden, doet me erg goed! Weet je wat het is, alles heeft me tegen gezeten en het ging net de goede kant op in me leven zeg maar. En dan ineens doet me lichaam zo, dan ga je denken daar is ook wat mis mee. Omdat alles niet lekker gegaan is in me verleden, dan zijn kinderen me ook niet gegunt ofzo. Ik maak me ook gewoon tè druk. Wacht zeker nog deze cyclus weer af want in mijn temp gebeurd nu meer dan vorige keer in de 1e 3 dagen. Jou temp kaartje ziet er wel grappig uit, 2 handjes omhoog en een hoofd er tussen lijkt het wel . Ik hoop echt dat je gewoon zwanger bent! Maar als het zo is moet je zeker wel hier (temp kaartjes) blijven komen hoor Hoop op een posi test voor je! @ Klussertje, wat leuk zeg een gratis test . Ik zou gewoon nog ff wachten, als het blijft zitten krijg je over 4 dagen een mooie test joh . @ Marloes, waaauw wat een super echo foto! Zo'n mooi heb ik nog niet gezien zo vroeg in een zwangerschap zeg! GEFELICITEERD! . In de 1e 3 dagen was me temp nooit zo verschillend. Ik heb dan wel blaasontsteking maar ik denk dat dat niets uit maakt voor mijn temp omdat dat het ook niet deed in (het eind van) de vorige cyclus. Vorige cyclus was het: 36.1 - 36.3 - 36.3 Keer daarvoor was het: 36.2 - 36.3 - 36.3 Wie duimt voor me mee dat het nu wel goed zal gaan? [-o<
@ MyPrecious, ik ben met mijn kaartje vast een babietje aan het tekenen Ik denk dat ik ook veel te nieuwsgierig naar jullie allemaal zou zijn om hier niet meer te komen mocht ik zwanger zijn. Ik snap wel wat je bedoelt, maar probeer er niet té veel over te piekeren. Er zijn zat meiden die last van ontpillen hebben, maar als je niet tempt weet je natuurlijk niet zeker of je een eisprong hebt of niet. En als ik nu inderdaad naar het begin van je nieuwe kaartje kijk, dan biedt dat wel hoop hoor! Op naar een schommelkaartje voor jou!
@ Mosa, Heb er idd ook bij stil gestaan dat de meesten niet eens zullen weten of ze wel of niet een eisprong hebben omdat ze niet tempen. Veel zijn blij als ze al een regelmatige cyclus hebben, en die heb ik nu ook dus dat zegt ook niet veel. Ik houd gewoon in me hoofd dat ik in december een eitje krijg . Zo toevallig dat dan me nod 31dec/1jan is, dan zou je moeten zeggen dat het dan geluk moet zijn ach dromen is beter dan teveel piekeren . Je zou zo'n mooi zwangeren temp kaartje hebben met een babyvormpje er in hihi, duim voor je hoor! [-o<
Myprecious@ hoe gaat het met de blaasontsteking? Kan van het vele sexen komen...maar ja dat is wel voor een goed doel. Ik denk wel dat de vorige cyclus een ei hebt gehad hoor! Hoop dat hij deze keer nog duidelijker springt Silver@ als je temp moregen nog hoog is gewoon ff een testje tegen aan gooien. Dan weet je direct meer! Wendy@vult ff idd zelf in, mocht je ongi worden natuurlijk! Klussertje@Haahaaa ik wacht tot voorbij de 31 dagen...onder tussen al 2x getest hihiiiihi kom niet meer bij! Mosa@Ben echt zo benieuwd naar wat je temp morgen doet! Kom snel koekeloere morgen! Komt zo iemand de kozijnen opmeten en een offerte doen voor kunststof kozijnen/dakkapel/kantelkiepramen e.d. kortom hele huis renoveren..haaaha trek die portemonnee maar open. Vast allemaal te duur. Tjuus fijne avond en tot morgen! Misschien stiekem zo nog even. Britt
nou ja je moest dan wat reclame maken en dan kreeg je een test toe gezonden alleen dat ding werd niet eens roze er was gewoon helemaal niets te zien. Ik heb zelf ongeveer 4 jaar gelde de diagnose gekregen en voelde me er eerst heel kl*te door maar uiteindelijk heb ik me er bij neer gelegt want het is geen ernstige ziekte. ben toen heel hard gaan vechten voor een normaal leven het leven zoals ik nu heb *nou ja bijna moet nog wel 1 of 2 kindjes bij* miss kunnen zwe samen ervaringen uitwisselen over het hoe en wee van PTSS
Oh ja natuurlijk Marloes... Wat een ongelooflijk mooie echo, maar wat er op te zien is, is nog 1000x mooier. Wat fantastisch zeg! Geniet er maar lekker van. En leuk dat je nog steeds komt kijken Liefs Britt
Sorry maar nu ga ik echt heeeeeeeeeeel braaf wachten. moet er zelf ook best wel omlachen want dat is gewoon zoals ik ben
@ Klussertje, dus de test werkte niet!? Dan hoef ik daar dus ook geen moeite voor te doen! Ja kan wel begrijpen dat je je er klote door voelde. Ik wist altijd dat er meer was dan alleen Borderline, en dan ineens blijkt dat het bij anderen al 2 jaar bekend is. Daar baal ik dan wel van. Ik weet nog helemaal niets van PTSS verder. Behalve dat je dingen kan vergeten die er zijn gebeurd, en ja ik ben een heel groot deel van mijn verleden kwijt... Je mag me een pb sturen als je er verder over wilt kletsen! @ Britt, Ik heb zoiezo wel vaker blaasontsteking wanneer het koude weer er weer aan komt. Mijn moeder had er vroeger ook veel last van. Mijn oma ook toen ze jong was. Gek he. Ik heb er nog wel last van maar moet nu nog 2 dagen de medicijnen slikken hopelijk gaat het dan over. Ik heb ovu testen besteld, dus ik heb deze cyclus dan zoiezo meer duidelijkheid. Oh en over kunstof kozijnen, niet de goedkoopste doen die er zijn hoor! Die hebben wij in ons huurhuis en het is troep. 1 Kozijn is gewoon al kapot, maar ik heb geen zin om de woningbouw te bellen. Bij mijn ouders was hetzelfde gebeurd (zelfde woningbouw, zelfde kozijnen) en daar maken ze het en is het meteen weer kapot. Het is idd duur spul als je goede kozijnen wil!
@Marloes: Mooi echo zeg! @Mosa: Spannend hoor! Ik duim heel hard voor je! Enne.... gewoon doen die test hoor morgen! @Silver: Bij jou is het ook spannend. Moeilijk te zeggen wat ik vind.. Ik hoop dat morgen je temp nog lekker hoog is! @All: Mijn outest was vanmiddag al een stuk donkerder Nog niet positief, maar het gaat de goede kant op!
@Myprecious: Dank je wel Ik gebruik de testen van babyboomshop. de dipsticks. Goed en goedkoop. Gebruik jij nu ook ovutesten?