Die van mij geven amper aan dat je een ei hebt bij de meesten. En omdat ik dus waarschijnlijk geen tot een "mini ei" heb, wil ik wel meteen ff goeie gebruiken.. Dus ik heb nu van sensitest besteld, 12 dipsticks.
Hey meiden! Hier ben ik weer en ben KAPOT! Ik klus liever tussen de lakens als in een huis hoor, goeiemik. Ik ga morgen ff alle berichten bijlezen, want er is weer goed gekletst hier....hihi. I love it! XXX fijne avond!
@myprecious: hoe is het met je ongi meis? heeft het al goed door gezet? of is het nog steeds zo vaag?
@ Springmuis, Nog steeds vage ongie. Soms drupt het er eventjes uit. En het is wel rood bloed. Maar gewoon héél weinig. Heb geen tampon in.. Gewoon wc papier in me ondergoed valt tussendoor een drupje in. En dan doe ik weer nieuwe onder. Vind hier inlegkruisjes wel te duur voor en dit gaat sneller zo.
Mijn oma ligt nu een week in het ziekenhuis.. En het gaat steeds slechter met haar. Kreeg net een email van mijn vader.. "verwacht niet dat ze ons nog kent,volgens ***** gaat het niet goed die heeft met een doktor gesproken en haar hoofd is te zwak om meer onderzoeken te doen ze weten niet wat het is, maar ze is geheel afwezig en weet niks meer van vorige bezoeken" Ik ben nog niet geweest ik ga morgen heen. Ik vind het zo eng.
@MP: wat raar he? zou inderdaad ook geen inlegkruisjes daarvoor gebruiken dan en natuurlijk heel veel sterkte met je oma meis dikke digi knuf!
@ Hanna, fijn dat je ei er al weer aan zit te komen, dus succes! @ Maar, klussen in huis is inderdaad erg vermoeiend! Hoe gaat het verder met je? @ MyPrecious, wat zielig voor/van je oma! Sterkte!
@Wendy Ik ga dan morgen nog een test halen, want ik ben nu uitgegaan van mijn langste cyclus. Deze zit tussen de 28 en 33 dagen nl. 6 okt was mijn laatste nod. Ik een aantal keer een hele maand getempt, nu weet ik hoe hoog mijn temp is na de eisprong en hoe hoog ervoor. En tot op heden altijd 36.9 op de dag voor mijn nod. Maar dat zere plekje aan de binnenkant van mijn rechterborst heb ik altijd als ik ongi wordt, dus denk ik toch dat ik mezelf voor de gek hou! We zullen morgen zien........... We zijn ook al een tijdje bezig en ik heb al een en ander achter de rug bij zkh en gyn. Ik hoop voor jullie allemaal dat je snel op roze kan. greetz Silver
Dankje meiden. Zit hier nu steeds te huilen. Morgen ook nog feestje bij een vriend, en mijn schoonouders (die zullen vast vragen stellen) komen er ook. Van te voren naar oma. Nou wat zal ik mij happy voelen morgen avond bij dat feestje heb er helemaal geen zin in. Zie je nou wel. Straks een nieuw wezentje en weer een begrafenis
Hey meiden Zoals jullie het weten hebben wij op 5 nov getest en was binnen een minuut positief Ik zal binnenkort ff de testjes in het album plakken Want de babyboom testjes die heb ik in mijn ivf album geplakt en we hebben net een clearblue gehaald die gaan we woensdag testen als ik 5 weken ben Maar hoe gaat het met iedereen Liefs Tijgertje23
Is dat zo? Ik kan deze ronde m`n eitje ook niet goed vinden. Op de foto van hier is het moeilijk te zien, maar zou jij eens willen kijken naar mijn foto? Mag ik jou een email sturen met mijn grote foto en wil jij eens kijken en zeggen wat je denkt. Weet alleen je email niet.