Temperatuurkaartjes 3-1-2008

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Is toch dom dat de huisarts pas na 3 uur gaat kijken of hij posi is.
    Dan heb je er toch niets meer aan:S.

2. Symoen

Symoen Bekend lid

12 apr 2007
    968
    0
    0
    mama
    Bengeltje kan je neit zeggen dat je zelf het bloed afnemen betaald?Dan kan toch niks ze tegen houden?Ik vind het echt belachelijk hoe ze je behandelen.

groeten Simone

3. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Een bloedtest zit toch gewoon in je ziektekosten verzekeringspakket.
    Hoe kan een huisarts dit nou te duur vinden.
    Vind het echt raar hoor.
    Enne, afwachten tot dat hij vind dat ie positief is, ook heel raar.
    Nee hoor Bengeltje, je test is gewoon positief.
    Vind eigenlijk dat je niet echt serieus genomen wordt/bent.

4. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    ja dat zij ik dus ook al moet ik het zelf betalen dan nog doen ze het dus niet

5. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Filiaalleidster Drogisterij
    Kloosterzande
    Dan is het dus niet een kwestie van niet kunnen maar van niet willen :(

Net als de vrouw die ik aan de lijn had, bah. Ik haat zulke mensen.

6. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Bengeltje, shit zeg meid maar een streep is een streep toch. Misschien is hij morgen donkerder.

7. shirbeuk

shirbeuk Actief lid

12 sep 2007
    430
    0
    0
    Zuid-Holland
    mieke; ja mijn mannetje kwam vanochtend thuis en we hebben gelijk weer een test gedaan en weer knalpositief, we hebben gewoon staan janken samen!

Heb net voor de zekerheid ook de digitale van clearblue gedaan en ook die zei zwanger, dus ik kan er nu niet meer omheen gelukkig!

Liefs shir

8. charlie01

charlie01 Bekend lid

22 mrt 2007
    503
    0
    0
    amsterdam
    hallo allemaal,

wat een positieve en ook onzekere berichten!
    Shirbeuk: super gefeliciteerd zeg!
    en Bengeltje: wat een ellende allemaal zeg, die onzekerheid! ik hoop dat die huisarts zn verstand terug vindt! en anders dat je morgen gewoon een test hebt die iets donkerder is!
    ik heb zelf gisteren ook positief getest sochtends met matcare. was geen mega vette lijn, maar wel duidelijke streep. savonds met digi van CB gedaan en daar stond gewoon zwanger op. ik zou er dus gewoon nog maar even vanuit gaan dat het goed is en morgen nog testje doen en kijken of lijn dikker wordt. dat hoop ik echt voor je!

en Aquilegia: ik vond het ook best moeilijk met de leeftijd. ons 1e mannetje gekregen toen ik 33 was en zijn redelijk snel weer begonnen voor de 2e. nu ook 16 maanden mee bezig geweest. mijn hubbie en ik hebben elkaar pas ontmoet toen ik 31 was, dus veel eerder kinderen krijgen zat er bij ons toch niet in. ik hoop echt dat je wens in vervulling gaat nu en dat je deze maand wel zwanger wordt en 9 maanden blijft.

dit geldt voor de rest ook: we hebben het allemaal verdiend!

groetjes,
    charlie

9. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Thanx Charlie, dat geeft de mens toch weer moed! ;)

10. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Goeiemiddag!
    Bengeltje, wat vervelend allemaal :-? Word je toch heel onzeker gemaakt, terwijl CB duidelijk positief was. Zou idd morgenochtend zelf nog een keer testen met ochtendurine!

Aquilegia, dank voor je reactie. Zal idd morgen wel zien of ie dan omhoog is (al begin ik een vermoeden te krijgen dat mijn ei niet gesprongen is: ovu-testen blijven een duidelijke streep geven - normaal niet- , hou vruchtbaar slijm en eipijn en mijn temp was toen ik net uit mijn werk kwam mmar 36.7; mijn na-ei-ochtend-temp)

En idd niet-zwangere meiden: wij komen ook echt nog wel aan de beurt!

11. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Aquilegia, nog even een vraagje over de CB ovulatiestesten wat ik niet in de gebruiksaanwijzing terug kan vinden.
    Kan ik hierbij gewoon testen met ochtend urine?
    Er staat alleen 4 uur plas ophouden en niet te veel drinken.

12. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Mieke, dit kan niet met ochtend urine iig. Succes meid.

13. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Oh oke, dan begin ik gelijk maar met de persona staafjes want ik werk maandag en dinsdag buiten de deur en ga daar niet die test op het werk zitten doen.

14. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    ik heb om 12 uur die test gedaan bij de dokter
    en de stond dus een vaag streepje zij zij dus negatief toen zou ze de test bewaren en de dokter latern zoen en ik moest na 3 uur bellen

en hij zegt je bent gewoon zwanger

maar nu verlies ik wel wat bruin moet ik me zorgen maken? zij zij nee niet als je bruin is is dat oud bloed dan? is niet vee op papiertje zie je het en heel klein beetje in de onderbroek

15. mamastarlight

mamastarlight Niet meer actief

zie je wel bengeltje! gefeliciteerd hoor meid. en nee dat komt vaker voor. zo lang het geen rood is, is er niets vaan de hand. super hoor!

16. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Bengeltje, als de huisarts het zegt en je test zijn positief dan mag je het nu echt wel geloven hoor meid.
    Doe zondag nog een testje, laat het voor morgen even rusten.
    En een bruine veeg kan geen kwaad hoor.
    Rood en krampen zijn zorgelijker.

17. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Bengeltje, fijn dat de ha het niet eens was met de assistente :)! Nogmaals gefeliciteerd (en idd niet te druk maken. Zolang je geen rood ziet is er niks aan de hand...)

Ik heb toch nog even doorgetest na de twijfel over mijn ei... en de test is nou weer net zo donker als donderdag. Weigerend eitje gehad dus waarschijnlijk ;). Nou hopen dat mijn mannetje nog energie over heeft na afgelopen dagen...:-?

18. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Je hebt de digitale, hè?
    Ja, volgens mij staat er iets in de trant van: "veel vrouwen testen het liefst 's morgens". Je kunt ze op elk moment van de dag gebruiken.

Ik doe het wel 's morgens (ook omdat ik meestal moet werken), en krijg ze positief. 't Enige is dat mijn ovulatie vorige cyclus op dag 13 was, terwijl ik :) :) had op dag 14 en 15. Dus ik hoop dat dit niet gebruikelijk is.... :(

@Bengeltje: fijn, je bent toch zwanger! Die huisarts assistente mag dat soort dingen toch niet zeggen!

19. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.032
    6.135
    113
    Happyland
    Bengeltje je bent echt zwanger!Dat oude bloed is nog een restje van je vorige menstruatie,.

20. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    't Zijn echt dezelfde staafjes qua inhoud/werking, alleen die van de digitale ovulatietest hebben een roze dopje en een pijltje! Je kunt dus gewoon aan de digitale staafjes, hoor.

Deel Deze Pagina