Temperatuurkaartjes 3-1-2008

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Goede morgen allemaal,

Hier ben ik weer.
    Oke ik snap je nu myprecious over de testen.
    Ik heb vanmorgen weer netjes temp.
    Nu heb ik 2x temp gedaan misschien wel dom maar ja heb het gedaan.
    Nu vraag ik me af welke moet ik aanhouden, zelf denk ik de 1e zeg maar.
    Hier de uitleg.
    Werd 7 uur wakker en dacht meteen even temp. (36,5)
    Toen ben ik lekker blijven liggen en heb wat liggen draaien en beetje nog kunnnen slapen en heb toen om 8 uur weer temp. (37,1)
    Het is zo`n groot verschil.
    Welke moet ik nu gebruiken.
    Mijn gevoel zegt om even veilig te blijven pak de 1e van 36,5.
    Ik hoor graag wat jullie zouden doen.
    Ik ben niet opgestaan of ben niet uit bed geweest met de 2 temp.
    Ik wens iedereen een fijne dag toe.

Groetjes Wendy

2. Britt1

Britt1 Fanatiek lid

20 jun 2006
    2.046
    0
    0
    Flevoland
    Mosa@ wat apart zeg! Snap er niets van. Misschien dan 2 dagen wachten en dan weer testen?
    Je zou toch zeggen dat je nu ver genoeg bent om te testen. Heel raar....

Myprecious@ wat enorm vervelend van je oma zeg. Ik zou maar wel snel langs gaan. Hoop dat ze toch nog kunnen vinden waar het mee te maken heeft.

Wendy@zou ook 36.5 doen!

Tot vanmiddag allemaal

3. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Hoi meiden,

Ik baal toch wel flink van die nega test, ik had vanochtend goede hoop. Ik zit ook telkens naar mijn kaartje te kijken of mijn eisprong misschien toch later was, maar voor mijn gevoel klopt hij zo. Wat denken jullie?

@ Wendy, ik zou 36.5 doen. Als je eenmaal wakker geweest bent, stijgt hij meestal.

@ Britt, je temp blijft mooi hoog, fijn!

4. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Goedemorgen meiden,

@Wendy, ik zou als ik jou was de eerste temp aanhouden. Toen was je net wakker en dat geeft denk ik het beste beeld.

@Mosa:
    Ik had van jou nu hier wel een positief resultata verwacht.....
    Balen zeg, maar het is nog niet over hoor.
    Een stijgende temp is wel een goed teken en dat nu al 2 dagen achter elkaar.
    Geen idee welke test je hebt gebruikt, maar ik zou als ik jou was morgen of overmorgen nog een keer testen.
    Toen ik zwanger was teste ik pas heel laat 3 dagen na NOD licht positief....
    Succes met wachten en ik duim heeeeeel hard voor je!

Hier was mijn temp weer iets gestegen naar 36,2.
    Vanmiddag maar eens kijken van de ovutest gaat doen.
    Nu ga ik aan mijn hobby: schoonmaken :(

Fijne dag allemaal!

Groetjes, Hanna

5. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    @ Hanna, ik heb een test van de kruidvat gebruikt, die van 2 voor 5 euro. Volgens mij zijn die juist goed. Mijn lf is wel langer dan 14 dagen, één keer 16 en één keer 17 dagen, dus ik hoop maar dat ik toch te vroeg was. Het vreemde was dat ik me de hele week al wel anders voelde en dat ik ook allemaal pukkels op mijn kin heb, dat heb ik normaal nooit of eentje ofzo. Dus toen mijn temp vanochtend weer gestegen was, toen ging ik er al bijna vanuit dat hij posi zou zijn. Dan valt het wel even vies tegen. Maar ja, misschien komt het alsnog :(
    Succes met schoonmaken ;)

6. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    @mosa: Huh? Nega? nou daar snap ik ook niets van :(
    hier ben ik het helemaal vergeten, ben gewoon met mijn slaperige hoofd naar de wc gegaan en toen dacht ik shiiit en toen was het al te laat :)

7. Britt1

Britt1 Fanatiek lid

20 jun 2006
    2.046
    0
    0
    Flevoland
    Hanna@hoe was je ovutest. Ziet er toch naar uit dat je eitje nu wel komt.

Mosa@ misschien dag 16 eitje geweest? Als je al een keer lf van 17 hebt gehad dan kan het toch nog wel allemaal. Komt vast goed. Samen met klussertje(is vast zwanger) naar de juli mama's.

Springmuis@dom dom dom..hahaaaha.
    Nou morgen weer een poging. Hang even een briefje op de wc met testen!

8. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Goeie tip :)

9. Niet meer actief

Hoi,

Ben net thuis van het bezoekje aan m`n schoonouders.
    Daar kregen we te horen dat het nichtje van m`n man zwanger is en dat ze een 2e kindej verwachten.
    Ik was helemaal van slag.
    In de auto heb ik zitten janken, omdat het zo oneerlijk aanvoelt.
    M`n man steunt me goed, maar dat gevoel kan ik niet meer wegstoppen.
    Hij zegt; jij wordt ook zwanger.
    Maar ja wanneer is dan m`n vraag?
    Ik ben 29 jaar en m`n man wordt 47 jaar.
    Ik weet het even niet meer, ik moet het loslaten van m`n mannetje maar het lukt me niet.
    Deze ronde vind ik zo zwaar vallen, weet niet waardoor het komt en hoe ik van het gevoel af moet.
    Ik stop maar weer met mijn gezeur.

Groetjes Wendy

10. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Hoi,

Inmiddels ben ik gelukkig wel weer over de teleurstelling heen, en zolang ik niet ongi word kan het nog steeds natuurlijk.

@ Springmuis, hihi, vergeten te testen?! Dan was je nog wel heel slaperig denk ik! Maar ja, morgen is er weer een dag!

@ Britt, dag 16 zou inderdaad de enige andere mogelijkheid zijn, en dan zit ik op 14 dpo dus misschien was het te vroeg. Of ik word morgen of overmorgen ongi :(

@ Wendy, dat is natuurlijk altijd het lastige, waarom is de één snel zwanger en de ander niet. Maar het blijft een kwestie van geluk hebben. Gelukkig raakt het overgrote deel van de vrouwen op natuurlijke wijze zwanger, maar je weet niet wanneer. Dat blijft afwachten. Ik probeer zelf altijd te bedenken dat we het met z'n tweeen ook al jaren lang heel gezellig hebben, dus dat het nou ook weer niet zo'n probleem is of het nu nog een paar maanden duurt.

11. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Even een vraagje, ik dacht net dat ik ongi was geworden, had ineens een nat gevoel tussen m'n benen. Toen ging ik naar de wc en toen had ik superveel witte afscheiding, heb ik normaal nooit. Dit heb ik volgens mij ook niet als ik ongi moet worden. Weten jullie of dit kan betekenen dat de ongi eraan komt of juist niet? Waarschijnlijk verschilt het per persoon, maar ik wilde toch even weten of jullie het herkennen.

12. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

JA HOOR! Tot 2x aan toe typ ik wat op jullie terug en de 1e keer liep de pc vast, en nu klik ik perongeluk op de muis en gaat de pagina ervoor weg! Nou heb nu wel een beetje genoeg ervan hoor haha sorry.

@ Mosa, Ik hoop dat je toch nog posi nieuws krijgt meis, je temp is nu wel weer mooi omhoog gegaan. Als je kruis niet goed staat denk ik dag 16 dat je toen je ei hebt gehad. En witte afscheiding is een goed teken.. Me duimen draaien door voor jou!

@ Wendy, Snap je wel dat je het er ff moeilijk mee had. Ik begin het ook steeds moeilijker te vinden als ik hoor dat iemand zwanger is. Terwijl ik het in het begin toen we bezig waren prachtig mooi vond en echt oprecht blij was voor meiden die zwanger waren. Maar nu zijn er ineens al 5 zwanger en het wordt toch moeilijker om echt in 1x blij te zijn. Maar je went wel aan het idee hoor. En je moet ook positief over jullie blijven en blijven geloven. Het komt vast ook voor jullie echt wel.

Voor de rest weet ik niet meer wat ik ging zeggen sorry meiden.

Nou mijn temp begint steeds meer verandering in te komen. Lijkt niks meer op me vorige kaartjes.

Vorige cyclus: 36.1 - 36.3 - 36.3 - 36.2

Oh ik hoop zo dat me temp zo doorgaat en dat het een goed teken is! Wat denken jullie?

Vanavond naar oma in het ziekenhuis, vind het best eng. Weet niet hoe ik haar aan tref daar. En ik weet ook niet wat ik moet zeggen. We willen zo graag een kindje en ik heb het vaak gezien dat wanneer iemand een kindje kreeg, iemand overleed in hun familie. Zo ging het ook bij mijn ouders toen ze mij kregen. Hopelijk herhaalt de geschiedenis zich niet wéér. En oma's worden ouder en op het laatst is het gewoon klaar, dat is zo. Maar dat wil je niet he..

13. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    @mosa: haha ja en een beetje in de war dat mijn vriendje nietnaast mij lag :) die had nachtdienst en had daarna autopech :)
    en wat jij beschrijft over dat je dacht dat je ongi was geworden heb ik ook, ga wel 10 x in een uur naar de wc om te kijken of het al door heeft gezet en ook witte vloed(golven :) )

@myprecious: Meid veel succes en sterkte bij je oma!
    en inderdaad oma's worden ouder helaas :( mijn oma is in mei 2006 overleden, maar heb het nog steeds niet verwerkt :( ook door de omstandigheden hoor, ze had al tijdje een koortslip, voelde zich ineens niet zo lekker kwam in het ziekenhuis, bleek ze leukemie te hebben, 2 dagen later lag ze in coma en na 2 dagen was ze helaas al overleden, zo overwachts.
    ik hoop dat jouw oma nog lang bij je mag blijven meis!
    oma's zijn zo leuk :( :)
    dikke knuf!

14. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Mosa:
    Als je LF langer is dan 14 dagen gewoonlijk kan het inderdaad zijn dat je te vroeg testte nu.
    Het witte afscheiding herken ik niet, dus daar kan k niks nuttigs over zeggen.

@MyPrecious:
    Sterkte vanavond bij je oma!

@Britt:
    Mijn ovulatietest was vanmiddag positief! Jippie!
    Dat betekent waarschijnlijk dat mijn cyclus weer ietsje korter wordt.
    De laatste maanden was daar steeds 1 dag bijgekomen.

15. lily26

lily26 Fanatiek lid

29 feb 2008
    1.009
    0
    0
    Hey mosa

Wilde toch even snel op je reageren..!
    Want het kan heel goed dat je pas op dag 16 je ei hebt gehad!
    Ik geloof er wel echt in bij je,want bij zwangerschap heb je op het begin erg veel witvloed!
    Ik ga er echt voor dat je zwanger bent...zo niet dan schiet mij maar lek! ;)
    Ik ga morgen een week naar het buitenland voor mijn werk dus kan helaas niet meer bij lezen...maar kijk meteen als ik terug ben!

De rest ook allemaal sucses en tijgertje van harte meid!

Ps fert zegt morgen mijn ei komt!Snappen jullie er nog iets van...ik zit pas op dag 17 vandaag! :( Nou ja vandaag ben ik er nog dus klussen maar!Hahaha

16. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    @ MyPrecious, sterkte straks bij je oma, hopelijk valt het allemaal mee! En dat iemand overlijdt als er een kindje geboren wordt, dat zal allemaal toeval zijn hoor, probeer daar maar niet aan te denken!
    En je kaartje is inderdaad anders, hopelijk een goed teken!

@ Hanna, fijn dat je ovutest positief was! Een kortere cyclus is wel fijn! Veel plezier met klussen!

17. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Hoi Lily, wat fijn dat je ei eraan komt! Is heel wat beter dan die eindeloze eerdere cyclus van je! En precies mooi op tijd!
    Verder bedankt voor je reactie! Ik hoop nu ook dat mijn eisprong op dag 16 was, als ik op ff de afscheiding weghaal dan geeft hij ook een stippelkruis op dag 16. Dus dan zou ik op 14 dpo zitten, en dan heb ik dus nog een kansje :)
    En als ik niet zwanger ben, dan spoor ik je wel op ;)

Veel plezier vanavond en heel veel succes in het buitenland!

18. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Dit is de laatste keer, dan hou ik op over mijn kaartje :)
    Als ik de afscheiding weg haal, dan ziet mijn kaartje er zo uit:

Denken jullie dat deze meer klopt?

19. Niet meer actief

Ik denk dat m`n eitje komt.
    Heb net weer ovu-test gedaan en hij is weer donkerder geworden.
    Spannend zeg.
    Misschien dat m`n verdwaalde eitje nu eindelijk de weg heeft gevonden.
    Voor je eitje is temp. laag en na eitje moet de temp. omhoog gaan he?
    O ik ben weer een beetje blij.
    Mannetje is nu weg en komt vanavond pas laat thuis.
    Hij zei voordat hij weg ging dat we vanavond lekker gaan klussen.
    Ik heb daar nu nog meer zin in.
    Spannend, ik hoop dat ovu-test dan morgen nog donkerder is anders heb ik weer hetzelfde als op dag 8 tot en met 12.
    Joepie.

20. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Mosa:
    Ik heb de twee kaartjes even vergeleken.
    Het is niet helemaal duidelijk hoor.
    Bij de eisprong op dag blijven de andere tempen erna wel boven de lijn, bij een eisprong op dag 16 niet.
    Maar de tempstijging is daar wel weer meer.
    Moeilijk kaartje!
    Maar... als je LF meestal 16 was, dat schreef je toch, dan zou je daar nu al ruim overheen zijn en met een negatieve test geloof ik nu meer in een eisprong op dag 16.

Deel Deze Pagina