@ Hanna, dank je wel voor je poging mijn kaartjes te analyseren! En het klopt helemaal dat mijn kaartjes niet heel duidelijk zijn, ze schommelen vaak zo. Alhoewel dat deze keer wel minder was. Ik neig nu denk ik ook meer naar dag 16, alleen op dag 12 had ik volgens mij voor de eerste keer in mijn leven eggwhite slijm (kon het 1 tot 1,5 cm uitrekken), dus vandaar dat ik dacht dat dag 13 wel klopte. Dus als ik nu op 14 dpo zou zitten, dan blijft het de komende dagen nog spannend. @ Wendy, fijn dat je ovutest donkerder was, hopelijk komt je ei er nu echt aan!
ik heb hem wel eens op dag 14,15,16 gehad maar langer nog nooit zit nu op dag 17 morgen dag 18 naja ik wacht af
Oke, ja dat is denk wel lang. Maar volgens mij komt het wel voor en valt het het nog in het goede zeg maar tot max 18 dagen geloof ik. Ik was m`n eitje kwijt en geloof dat hij een dezer dagen eraan komt, als je naar de ovu-test kijk. Ik tel er dan 16 bij en dan zit ik hoop ik goed. Maar het kan ook zijn dat het nu korter is, heb eigenlijk nog niet zo`n lange cyclus gehad. Kan het ook elke cyclus schillen na je eitje de tijd dat je ongi wordt?
In mijn temp.kaartje zie je waar een kruis staat hebben we geklust. Maar vanavond gaan we weer. Eitje komt denk een dezer dagen dus moet nog even hard er tegen aan.
@ Gaby, het leek er bij mij ook op dat ik vandaag op dag 17 na mij ei zat, maar had een negatieve test. Nu heb ik de afscheiding weggehaald bij ff en nu geeft hij een kruis op dag 16, hierdoor zou ik nu op dag 14 na mijn eisprong zitten. De vorige keren was mijn lf 16 dagen, dus ook best lang. Ik heb even naar je kaartje gekeken, maar zou je eisprong niet later geweest kunnen zijn? Bijv. op dag 22? Stel dat jij de afscheiding weghaalt, wat doet ff dan? Of weet je zeker dat je eisprong op die dag was?
nog ff voor ik de laptop afsluit ik weet zeker dat ik me ei toen heb gehad doormiddel van follikelmetingen en ik heb me ei duidelijk gevoeld , heb dan altijd zoveel pijn. thanks meisjes
Waarom denken jullie dag 22 bij gaby, waar kijken jullie dan naar. Ik heb nog helemaal geen kijk op die temp.kaartjes vandaar mijn intresse.
@ Gaby, dat verandert de zaak natuurlijk! Dan wordt het erg spannend voor je, 17 dagen is al wel lang! Hopelijk heb je binnenkort een positieve test in je handen! @ Wendy, daar houdt ff inderdaad rekening mee. Als je alleen maar je temp invoert, krijg je een stippeltjeskruis van ff, maar als je je afscheiding invult en/of ovulatietesten, dan neemt ff dat ook mee en dan krijg je vaak een dik kruis.
@ Wendy, ik dacht dag 22 omdat haar temp op dag 20 en 21 nog niet echt hoog was, vanaf dag 22 werd hij pas duidelijk hoger.
Oke zal ik voor mij eigen kaartje ook onthouden. Dus temp. omhoog dan is waarschijnlijk eitje of eitje geweest. Ik ga nu weg, mannetje heeft gebeld dat hij zo thuis is uit Dieze. En vanavond gaan we klussen. Dus ik moet me nog wat opfrissen. Iedereen een fijne avond en nacht en alvast een fijne zondag. Groetjes ps. vind het erg fijn om hier mee te mogen kletsen.
@ Wendy, in principe moet je temp minimaal 3 dagen hoog zijn, dan geeft ff een kruis en heb je waarschijnlijk je eisprong gehad. @ Springmuis, heb je eigenlijk nog getest vandaag?
Goede morgen allemaal, Hier is temp gezakt met 0,3. Nu maar kijken wanneer hij omhoog gaat. Vanmiddag of vanavond een ovu-test nog doen. Spannend hoor. Iedereen een fijne zondag. Groetjes Wendy