@Wendy: Voor mannen ligt dat inderdaad vaak wel anders ja. En ik snap ook wel dat je man het liefst wel voor zijn 50e pappa wil worden. Bij een normale vruchtbaarheid worden de meeste stellen binnen het jaar zwanger.
@ Springmuis, ja dit is ook allemaal plotseling gekomen. Ze ging naar het ziekenhuis omdat ze de hele nacht overgegeven had. Ze was uitgedroogd. En nu ineens word het allemaal zo erg. Maar misschien heeft ze wel weer een hersenbloeding gehad.. Familie gaat nu overleggen om haar naar een ander/beter ziekenhuis te krijgen. @ Silver, gefeliciteerd! Endometriose is echt kut om het nog zacht uit te drukken. Ik ken een stel die ook net zoals jullie zaten. Alleen heeft zij een erge vorm van endometriose. En zijn zaad is dus ook niet echt goed. Maar dit geeft mij hoop voor hun. Zo zie je dat het wèl kan! Geniet ervan! En over je temperatuur hoef je je geen zorgen te maken hoor. Die gaat straks ook weer in ze "normale" ritme. @ Dib, wat lief dat je ook naar mij vroeg . Maar het gaat het goed opzich. Alleen nog steeds geen eisprong gehad en zit nu weer op dag 5! Maar ik ga wel met goede moed verder weer na even een dipje. Heb ovu testen besteld. En ik denk dat het wel goed komt en anders in januari naar de huisarts! Hoop voor jou op een hele mooie goede echo! En we willen een foto zien natuurlijk . @ Hanna, handig hoor dat je eitje veel later springt dan je posi ovu test dag . Heb je nog lekker tijd om goed te klussen! @ Mosa, gaat goed met je temp! Oh ik hoop het zo voor je hoor. Lief dat je naar mij vroeg hoe het met mij gaat. . Gisteren zijn we dus naar mijn oma geweest die in het ziekenhuis ligt. Ik ben heel erg geschrokken. En ik hield me groot bij haar, maar ze zag er niet goed uit. Ze praatte heel traag. En als ze een zin begint weet ze niet meer wat ze zou zeggen. Ze is heel erg zwak. Ze kan zelf niet omhoog komen, ligt de hele tijd in bed. Wel had ze nog een paar praatjes waar we om moesten lachen, en zij zelf ook. Maar ze heeft amper kracht om te lachen . Je ziet dat haar gezicht veranderd, maar je ziet niet eens dat ze lacht. Ze is gewoon heel erg zwak. En niemand weet wat het is. Dus nu moet de familie overleggen of ze naar een ander/beter ziekenhuis mag en kan. Mijn ouders denken weer aan nog een hersenbloeding. Of misschien komt het van de hypo's die ze heeft gehad in het ziekenhuis. Ik heb haar het liefste naar een goed ziekenhuis, want waar ze nu ligt hebben ze al een grote fout gemaakt bij mijn vriend die het toen op 5 minuten na gehaald heeft van de dood . Gisteren vroeg een zuster aan mijn oma: Eet u 's avonds ook nog wat voor de nacht? DAT moeten ze daar toch wel weten! Mijn oma is van veel wat er gebeurd is een stuk kwijt! Ze weet niet eens dat een van haar zonen al is geweest, ze denkt dat hij nog niet eens bij haar gekeken heeft. Hoe kunnen ze dan aan haar vragen of ze 's avonds eet voordat ze gaat slapen rond 8u.. Doet me geen goed dat ze daar ligt. Nu heb ik er een heel verhaal van gemaakt maar ik ratel ook maar door als ik over haar praat. Gisteren toen ik bij haar weg ging en ik liep de gang op, brak ik ff in huilen uit . Ik ben normaal helemaal niet zo, maar dit doet wel ff wat met me.. Gelukkig herkende ze ons wel..
@mosa: Nee heb nog niet getest @Silver: GEFELICITEERD! @hanna: Klusze he @djaar: Grote kans dat hij morgen weer omhoog gaat denk ik! @myprecious: Meisje toch Knuff! ik snap inderdaad dat jullie haar naar een beter ZH willen hebben! bij welke zit ze nu? hoop dat het goed komt meis! @all: Temp is weer omhoog, denk toch ei rond dag 30? liefs springmuis
@MyPrecious: Wat een verhaal zeg van je oma. Heel vervelend om haar zo te moeten zien. Hopelijk lukt het om hara in een ander ziekenhuis te laten behandelen, want als ik jouw verhala zo lees dan zou ik er ook niet zoveel vertrouwen in hebben.
@Springmuis: Als ik zo naar je kaartje kijk denk ik ook aan een eisprong op dag 30. Zou mooi zijn toch als dat zo zou zijn?
@ Springmuis, ik denk dag 29 je ei. Had het al eerder gezegd maar ben er nu echt zeker van. Ik noem hier liever geen namen van ZH omdat ik echt anoniem wil blijven hier. Maar veel die ik ken willen daar niet geopereerd worden omdat ze geen vertrouwen in dat ziekenhuis hebben. Ik hoop ook dat het goed komt. En natuurlijk worden ze ouder, maar dit is geen normaal ziek zijn, dit klopt gewoon niet in dr hoofd .. @ Hanna, Ja ik schrok gisteren meteen toen ik dr zag.. Heel moeilijk. En het maakt het nog erger dat ze gewoon niet eens weten wat het is. Hopelijk doet dr naaste fam goeg hun best om haar naar een beter ziekenhuis te krijgen. . Maarja. Ik heb net een pendel binnen gekregen. Ze denkt ook januari.. Zelfde als mij dus, nu vind ik het wel spannend.
@ Hanna, ja vind ik ook. Me NOD is dan 31dec/1jan zou zo mooi zijn. Ik zie dat jij ook 2x gependeld bent. Heb je ook voor jezelf gependeld?
@MyPrecious: Dat zou nog eens leuk zijn! Goed het nieuwe jaar in... ik hoop het voor je. Ik heb niet voor mezelf gependeld. Weet niet hoe dat moet. Kan je me dat uitleggen... vind ik wel leuk om te proberen!
@ Hanna, Ja haha goed het nieuwe jaar in idd ik zie het al voor me hoor. 's Nachts 1 januari bij thuiskomst een testje doen . Ik had gewoon een naald om een draadje. Die moet je boven je hand houden, en vragen wat is ja? wat is nee? ik had ook gevraagd wat misschien was, want die was toevallig ook een rondje (zoals ja) maar dan anders om. Daarna kun je je vraag stellen, bijvoorbeeld: word ik in november zwanger? of dec? of jan? etc. Je kunt ook vragen of je je eisprong morgen krijgt, kun je zien of die uit komt aan je temp .
heb ff zitten klooien op ff en dan geeft ie me ei op gister grapjassen ik denk zelf ook 29 of 30 zoiets..
@MyPrecious: Echt superleuk om te doen. Ja was recht door en nee was een rondje bij mij. Heb ook een vraag gesteld die echt nee was: ben ik nu zwanger. Pendel gaf nee aan. Dus toen ik vroeg, word ik deze ronde zwanger was het ja Dat zou leuk zijn. Ook nog: word ik in december zwanger: Nee Wordt het een meisje: Ja Wordt het een jongen: Nee Wordt het een tweeling: Nee Dus: volgens mijn eigen pendel, november en een meisje. Wat zou ik blij zijn zeg! Nu er nog even goed aan werken hahahah. Bedankt voor de uitleg!
@ Springmuis, ah klooien op ff helpt niks he . Heb ik ook wel 's gedaan maar het loopt toch vaak anders. @ Hanna, spannennnnd Hopen dat die uit komt en goed jullie best doen hé .
Ik had net mezelf opgenomen op m'n vriend zijn mobieltje met nummer van Duffy: Warwick Avenue wat klinkt dat beroerd zeg (gekraak van de tel) hahah. Toen ik nog thuis woonde kon ik zo achter een hele muziek installatie stappen mis dat wel. Kan hier ook wel 1 krijgen, 2 boxen en mengpaneel maar ik denk niet dat de buren er blij mee zijn .. Wat zouden jullie doen?
Hoi meiden, @ Djaar, wat een lastig kaartje! Maar als ik naar je vorige kaartje kijk, ben ik bang dat je eisprong misschien nog niet geweest is. De vorige keer was je temp na je eisprong boven de 37 en dat is hij nu nog niet geweest. Misschien komt hij één dezer dagen? @ Hanna, werken is inderdaad wel een goede afleiding voor mij, alhoewel je dan soms nog veel over het zwanger willen worden nadenkt. Maar ik denk dat het afwachten wel gaat lukken, ik kan in principe niet anders. Hopelijk komt je eigen pendel uit! @ MyPrecious, wat zielig voor je en voor je oma. Maar het kan ook zo zijn dat ze wel weer een beetje opknapt hoor! Vooral als het misschien een hersenbloeding geweest is, dan kan het ook tijdelijk zijn. Maar ik kan me voorstellen dat het erg was om haar zo te zien. Sterkte! @ Springmuis, wat een hoge temp, die heb je nog niet eerder gehad! Dag 30 zou inderdaad wel kunnen. Stel dat je voor de komende dagen ook nog 37.0 invult op ff, wat geeft hij dan aan? @ All, voor mij is 3 keer gependeld, eentje zwanger in oktober (dan zou ik dus nu zwanger zijn), eentje in november en eentje in december. Als één van deze zou kloppen, zou ik heel blij zijn! Net was een vriendin hier die twee maanden geleden een MA heeft gehad, ook heftig. Ze is nog steeds niet ongi, maar ook niet zwanger. Dat is ook vervelend!
@hanna: Ja dat hoop ik ook maar anders duurt het nog zo lang! @myprecious: Nee ik weet het maar blijft grappig om te kijken en over dat zingen, tsja ik weet niet wat ik zou doen in jouw schoenen, ik zing alleen in bad en onder de douche owja en in de auto maar dat vind mijn vriendje niet zo leuk @mosa: ik hoop voor je dat een van die pendels uitkomen! als mijn pendels kloppen moet ik nog vet lang wachten, ik ga strax als mijn vriend naar zn werk is (bah nachtdiensten ) ook eens proberen, als hij er is vind hij mij denk ik zweverig hahaha als ik trouwen op ff de komende dagen 37 invul had ik mijn ei gisteren dus ik hoop het niet edit: zo ik ben weerlekker bezig met haha
@ Springmuis, hopelijk ben je inderdaad eerder zwanger! En gisteren je eisprong is inderdaad niet te hopen, doe dan maar dag 30. Wel vreemd dat je nu ineens zo'n lange cyclus hebt