Temperatuurkaartjes 3-1-2008

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    ja ik snap er niets van :eek: :confused:
    we zien het wel, voel geen ongi meer aankomen, ga toch denk ik maar een keer testen van de week...of morgen :)
    nee ik kijk wel, ik durf het gewoon niet zo goed...
    heb nergens last van, geen symptomen niets..

2. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

@ Mosa, Je hebt super mooie pendels :D. Ja ik weet dat een hersenbloeding ook tijdelijk kan zijn, ze heeft het namelijk al vaker gehad.. En in het begin was het toen ook heel erg, alleen was ik toen nog te jong dat ik er niets van heb meegekregen. Kan dus niks vergelijken. We kunnen nu niets anders dan afwachten hoe het komt.. Erg rot voor je vriendin trouwens.. Gun dat niemand he. Maar helaas gebeuren die dingen wel :(.

@ Springmuis smiley :) haha. Ja ik zing ook onder de douche hahah, laatst zei iemand uit me buurt tegen me: Jij kan ook wel zingen! :D Die heb me dus in de douche gehoord wahah. Maar we hebben buren met een baby dus ja ik twijfel of ik die installatie hierheen moet halen. Straks hebben we gezeur ofzo. We wonen op een hele stille buurt namelijk :eek:.

3. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    @MP: nouja jij mag tot 10 uur sávonds ook boren enzo dus dat mag dat ook, ik zou het gewoon doen als ik jou was ;)

nog even voor de leukigheid: :)

4. MyPrecious

:) onze buren zijn de laatste tijd ook veel aan het boren tussendoor. Snap niet waar ze mee bezig zijn. Af en toe eens een boor tegen de muur ook 's avonds. En dan is het weer gebeurd en paar dagen later weer zo. Moest er ineens aan denken toen je erover begon :).

5. Meisje87

Meisje87 Bekend lid

27 jun 2008
    960
    0
    0
    dag meiden hoe is t hier, ben ff weggeweest, gaat me allemaal te hard. Had deze maand ook niet veel zin in tempen, kon toch al niet door ons weekendje, en toen zat ik al op dag 7 en ben maar gestopt.
    Heb wel mn ei gevoeld, en mn lichaam is heel handig want als ik mn ei heb (of ongi moet worden) veranderd mn stoelgang :) en dat had ik vanmiddag ook. Als ik goed tel is t vandaag precies dag 13 (28-10 ongi) dus mooi op tjd

6. Britt1

Britt1 Fanatiek lid

20 jun 2006
    2.046
    0
    0
    Flevoland
    Sorry, heb even niet alles gelezen.
    Moet morgenochtend om 02.45 opstaan, dus ga zo mijn mandje opzoeken.

Heb voor de gein even een ovutest gedaan, zie hier het resultaat! haahaa

Groetjes en morgen ben ik er weer om te reageren!
    Liefs Britt

7. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    @ Britt, oei, spannend zeg! Ik hoop dat het een goed teken is! Maar je kaartje ziet er ook zo anders uit dan de vorige keer, dus dat is misschien ook een goed teken!
    Succes met het vroege opstaan, is toch ook geen tijd!

@ Meisje, lekker dat je even niet tempt, wel iets rustiger hé? Fijn dat je eisprong mooi op tijd was! Nu maar weer afwachten!

@ MyPrecious, het blijft natuurlijk afwachten met je oma. Hopelijk valt het allemaal mee! Hoe oud is ze? Dat kan ook nog wel schelen. Mijn ouders zjn allebei de jongste van grote gezinnen, dus mijn laatste oma is helaas 4 jaar geleden al overleden, wel erg jammer.

@ Twinny, ik weet niet of je hier nog meeleest, maar hoe is het met jou?

@ Wies, en hoe is het met jou? Eerste prik gehad vrijdag?

8. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    mosa, wat een onwijs mooi kaartje zeg. ik zag dat je al getest had, wanneer wiil je weer testen.
    Ik heb nog niet gespoten. We krijgen a.s donderdag de prikinstructies en uitleg van de behandeling. Volgende week moet ik starten met lucrin. Ben al wel weer een paar dagen aan de pil, ook wel erg raar zeg...

9. Niet meer actief

@springmuis,
    Waarom doet jouw ff geen kruis zetten in jouw kaartje?

@britt,
    Nou dat ziet er veel belovends uit.
    Heb al vaker gehoort dat een ovu-test posi wordt als je zwanger bent.

10. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Meisje87:
    Fijn dat je je ei hebt gehad.
    handig hoor als je dat voelt!

@Britt:
    Spannend hoor.
    Wel een mooie ovulatietest nu!

11. Niet meer actief

Britt, kijk maar in mijn album...

Kruidvat test was nog gevoeliger dan de ovutesten..
    Misschien een optie?

Veel succes.

12. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    @ Wies, zal inderdaad vreemd zijn, weer de pil slikken. Wel heel spannend voor je de komende tijd! ik hoop dat het meteen de eerste keer raak is! Ik zal voor je duimen de komende tijd.
    Ik wil woensdagavond of donderdagochtend testen, als ik dan nog niet ongi ben. Ik wil het namelijk niet 's ochtends doen voordat ik moet werken, maar ik neem aan dat als ik tegen die tijd nog niet ongi ben, dat het wel goed zit.
    Maar ik blijf het heel erg spannend vinden!

13. Klussertje80

Klussertje80 Niet meer actief

Goede avond lieve schatten.

Springmuisje wat is het voor jou een spannende periode

Britt jij heeeeeel goed klussen hoor.

meisje voor jou draaien me duimen dat een zaadje het eitje gaat vinden

en voor de rest weet ik niet te reageren me hoofd is leeg.

Morgen weer een paar uurtjes werken gelukkig dan kan ik ook wat rust in me lichaam zetten. Iedere ochtend ben ik zoooo bang dat me temp naar benede mieterd maar dan gelukkig weer niet.

14. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    @MP: hahaha ja hier de buren jonge die boren iedere dag zowat, dus of het hangt daar vol met schilderijtjes of de muur is daar gatenkaas geworden :)

@meisje: Fijn dat je je ei hebt gevonden! hoop dat het deze maand raak is!

@Britt: Spannend voor jou!

@wendy: Omdat FF er nog geen ei in ziet denk ik ;)

@klus: Ja ja is zeker spannend, voor jou ook he ;)
    je temp blijft mooi steady!

15. Klussertje80

Ja dat wel maar ben momenteel heel bang dat ie morgen vroeg naar benede knalt. heb vandaag een heledag buikloop gehad en dat is bij mij een teken dat red devils komen. maar aan de andere kant me (.)(.) doen nu zooo zeer en dat heb ik niet als ik ongi moet worden en ook ga ik momenteel veel vaker naar de wc

16. MyPrecious

@ Mosa, mijn oma wordt bijna 75. Ja het is idd jammer als oma's en opa's er niet meer zijn... Maar wat doe je er tegen. Erg klote. Maar ik heb eindelijk goed nieuws gehoord, ze zat vanmiddag! :D Stap in de goede richting!

@ Britt, spannend zeg ;).

@ Wies, heey, hoe gaat het nu met je? Ik hoop dat het snel goed komt bij jullie! Het is je echt zò gegunt.

@ Springmuis, hobbieboorders dus :).

@ Klus, je mag niet ongie worden meis ! ;) Duim voor je.

17. Britt1

Britt1 Fanatiek lid

20 jun 2006
    2.046
    0
    0
    Flevoland
    Tinkerbell@Had gisteren een zw test gedaan van kruidvat en was helemaal blanco. Echt niets te zien.
    Zit nu op 11 dpo, banner klopt niets van!

18. Klussertje80

ik weet het schat maar ik kan het niet tegenhouden! :cry:

19. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    @ Klussertje, hopelijk is het vals alarm en wordt je niet ongi! Ik duim voor je!

@ MyPrecious, wat fijn dat je oma al heeft gezeten vanmiddag! Misschien gaat ze met kleine stapjes vooruit!

@ Britt, had jij getest :confused: Dat had je hier niet verteld toch? Gisteren op 10dpo was het vast te vroeg! Hopelijk over een paar dagen meer succes! Hoe lang is je lf?

20. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    @klus: grhmz...niet ongi worden jij :evil:

Deel Deze Pagina