bedankt meiden! djaar@vorige keer ook precies op dpo 11 beetje zakken en 12 instorten. Zou ik dan niet een te korte lf hebben?
Zeker niet TE kort hoor! Je hebt een lf van 12 dagen, als ie minder is dan 8 wordt het problematisch, geloof ik.
oh oke... Heb gisteren weer getest en deze was ook negatief. Zegt voor mij genoeg. Maar wacht temp van morgen nog wel af. Zoals iemand hier al zei "broekgluurdag" voor mij. britt
wellicht. Ik ben ook geen expert (blijft toch allemaal het gunnen van de natuur, alleen willen wij in deze tijd zo graag bevestigingen zien). Maar ik zou denken dat je temperatuur nu wel gezakt is maar niet onder de coverline. Volgens mij vindt een innesteling plaats vlak voordat je ongesteld zou worden, dus een dip is dan toch ook rond die tijd ?! Ik volg je op de voet hoor. Heb trouwens te veel tijd hier op het werk om mee te lezen en mezelf dus ook helemaal van de leg af te helpen
test was weer nega, wil nu gewoon ongesteld worden @melisa: was met ochtendurine nu geeft FF me ei ook nog eens op zaterdag, nou ze zoeken het maar uit ik ga niet klussen [-( heb hem trouwens al gemist
@ Britt, ziet er inderdaad niet zo goed uit voor je Blijft toch iedere keer klote hè?! Jammer hoor! En een lf van 12 dagen is helemaal niet te kort hoor! Pas als hij korter is dan 10 dagen, is het niet goed @ Springmuis, balen zeg! Maar afgelopen zaterdag zou kunnen, maar dan moet je temp nu wel hoog blijven. Maar inderdaad soms liever ongi, zodat je weer verder kan hè? Heb ik nu ook wel een beetje. @ Klussertje, ziet er dan heel goed voor je uit! Fijn! Hopelijk heb je binnenkort die positieve test en gaat alles goed!
Als ik ongi ben, dan wil ik trouwens de volgende ronde ovulatietesten gaan gebruiken, misschien dat ik dan meer zekerheid heb over wanneer mijn eisprong precies is. Nu kun je ze ook kopen via E-bay (dipsticks), kent iemand die? Ik heb namelijk nog wel ovulatietesten liggen hier, ook dipsticks (weet even het merk niet meer), maar die kleuren helemaal roze dus daar heb ik ook niets aan.
@mosa: ja wil nu gewoon ongi worden, heb de afgelopen dagen niet geklust, ja vanmorgen half, maar hadden beide helemaal niet zo'n zin en toen zijn we gestopt..het worden nu echt moetjes en daar heb ik geen zin in... zie het wel
Mosa, je hebt gelijk. Ik heb een keer ovutesten van Sensitest gebruikt en die vond ik wel fijn. Als het bij ons deze ronde (WEER!) niet lukt, dan ga ik ook weer ovutesten halen... Maar ik hoop dat het nu eens afgelopen is met die toestanden! :-s
@ Mosa, wat rot zo met je temp zeg... Had zulke goede hoop! Maar Marloes had ook een fop ei en was daarna zwanger, dus gewoon door klussen! Hopelijk wordt ook jou geduld beloond! Ik heb ovu testen van sensitest besteld, maar weet nog niet of ze goed zijn natuurlijk. Die van babyboomshop hoor je veel negatieve dingen over, dat ze amper positief aangeven terwijl je ei dan wel is geweest. @ Springmuis, heb je dan toch een cyclus over geslagen?. Zou wel kloppen als je ei nu echt is geweest en jullie hebben 1 dag voor eisprong geklust zag ik Duim voor je!
@Klussertje: Dat ziet er goed voor je uit zeg! @ Britt: Jammer dat nu je temp naar beneden is gegaan. Morgen gewoon weer hoog afgesproken?
@ MyPrecious, we hebben de afgelopen anderhalve week ofzo al niet geklust. Mijn vriend was ziek, en we waren druk en moe, dus als mijn eisprong nog later was, is het een verloren ronde. De volgende keer maar doorklussen tot de ongi komt
en dat hoopte ik niet mee te maken. Maar helaas ik heb nog geprobeerd hem over te halen voor vanavond maar ik kreeg te horen dat ik mijn hoop maar weer op de volgende ronde moest gaan richten. Iemand een wondermiddel : : En nee verleiding heeft geen zin meer de grens van twijfelziek is al overschreden
Jeetje Mosa en Djaar, wat klote zeg.. Nou, dan volgende ronde met z'n allen zwanger hier! Of hopelijk dit jaar gewoon nog. Djaar, wou je nù klussen? Ik zou 'm gewoon gaan opgeilen het blijft een man zou je zeggen toch. Sorry voor men vieze praat .
Na je eisprong klussen heeft ook helemaal geen zin, dus dat maakt niet uit Het ziet ernaar uit dat je ei eindelijk geweest is! Fijn! Over een dag of 10 kun je testen.
NU kan ik niet ben aan het 'werk' Helaas heb ik gisteren al eens gekeken of ik hem in de eerste versnelling kan krijgen maar helaas.............. geen olie, lage accuspanning, slot dichtgevroren. Ga wel eens kijken vanavond of ik de bandjes wellicht wat op moet pompen Tja de emancipatie van de vrouw houd op als de auto er mee ophoud.
haha ja maar het is toch altijd beter als je de dag ervoor op de dag zelf en nog 2 dagen erna doet? of vergis ik me?
hmmm... ze zeggen dat je op de dag zelf en de dag erna nog moet klussen, maar het heeft eigenlijk weinig zin meer. De zaadjes doen er iets van 12 uur over om bij het eitje te komen en het eitje leeft maar een paar uur. Dus als je gaat klussen na je ei zijn de zaadjes er gewoon niet op tijd. De dag(en) VOOR je ei ben je het meest vruchtbaar, en dan vooral de dag voor je ei. Maar zelfs 5 dagen voor je ei kun je nog zwanger worden. Maar jij hebt dus helemaal prima perfect geklust