Temperatuurkaartjes 3-1-2008

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maar29

Maar29 Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.837
    0
    0
    Gelukkig. Ben dus niet de enige! haha

Tis nu een beetje eggwhite-achtig, maar ook erg waterig! Dus... zeg het maar! ;)

Heel lastig dus. Ik vul wel waterig in...

2. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Allereerst,

Zwangere Gefeliciteerd!

Meiden,

Hoe gaat het hier?

Hier mijn kaartje:

3. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    @sammie; ik denk een eidip te zien ?!

ben benieuwd hoe je onderzoeken gaan vandaag.

4. Klussertje80

Klussertje80 Niet meer actief

schat het is nog geen weekend. Maandag ga ik testen dat beloof ik maar ik ben zoooooooooooooo bang om daarna als nog teleurgesteld te worden daarom test ik liever helemaal niet :oops: Het liefste laat ik gewoon alles op zijn beloop gaan en asl ik dan tereinde van de maand nog niet ongi ben dan maar eens een afspraak maken bij de gyno

5. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Goede morgen allemaal.

Vanmorgen is mijn temp mooi omhoog gegaan. Helaas geeft FF mijn ei op zondag aan. Dat betekend dat we niet goed hebben kunnen klussen (door die stomme man van me). Dus een verloren ronde. Maar, mijn gevoel zegt dat mijn ei eerder is geweest ivm pijnlijke borsten etc.

Voel me al dagen niet zo lekker. Misselijk en moe. Hopelijk gaat het snel weer over.

6. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    @Melisa; Laten we hopen dat je wel goed geklust heb en de zwemmers een stelletje taaie zijn.
    Zoals voor iedereen hier hoop ik dat we samen naar de julimama's mogen gaan.
    Veel suc6!

7. jent

jent Fanatiek lid

12 jul 2007
    1.850
    0
    0
    Limburg
    He klussertje eer dat je naar de gyn doorgestuurd wordt zul je toch eerst zelf een test moeten doen, maar je kaartje ziet er toch perfect uit, maandag gewoon lekker testen en als het dan een vage test is ga je toch nog een keer naar de HA om daar een test te doen. Komt goed meid.

xxx Joyce

8. Klussertje80

Jent ik kan gewoon zo een afspraak maken bij de gyno omdat ik dus in de mmm heb gezeten houden ze me sterk in de gaten maar omdat ik een regelmatige cyclus heb normaal 31 dagen. konden ze niets meer voor me doen. Maar zodra me cyclus weer anders zou worden zou ik een afspraak moeten maken. dat is nu een half jaar geleden met me afgesproken.
    Vandaar dat ik ook echt niet weet wat ik doen moet

9. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    @klussertje: doe eerst eens een testje, en kijk dan wat je verder wilt doen. Ben je zwanger, hup naar de gyn! Ben je niet zwanger, hup naar de gyn om andere redenen.

10. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Hoi,

Even heel snel vanaf mijn werk, maar ik heb helaas geen tijd om op iedereen te reageren. Dat doe ik vanavond!

Sheann, gefeliciteerd!! Heel fijn voor je!

Mijn temp was weer 37.1 :confused: Maar ja, ik blijf afwachten!

Fijne dag allemaal!

11. Niet meer actief

Van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap, geniet van alles wat nu je pad kruist!
    :baby: :whistle:

Mijn temp. is vanmorgen 1 graad gestegen van 35,8 naar de 36,8. :D
    Nu hopen dat het zo blijft of nog meer stijgt. :)
    Ben weer verder werken, brak even in vanaf m`n werkplekje. :-$

12. Klussertje80

zou ik nu al kunnen testen 2 dagen voor nod ? want ik merk dat ik me zelf nu alleen maar gekker maak dan dat ik al ben. en jullie geven me zoooooooooooooooooooveel steun dat ik jullie eigenlijk ook niet langer meer wil wachten. en ik weet ook wel dat als die nu niet duidelijk is of gewoon negatief dat jullie me ook wel opvangen toch?

13. Niet meer actief

Je moet doen wat je hart je ingeeft.
    Zegt die ik wil nog wachten, dan wacht je gewoon meid.
    Zegt je gevoel ik wil nu testen, ga je testen.
    Wij hebben daar niets over te zeggen.
    Laat je gevoel spreken!

14. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    @ klussertje: als jij zo ontzettend baalt van een negatieve test zou ik nog even wachten. Maar als je tegen jezelf zegt dat 2 dagen voor nod nog helemaal niks hoeft te betekenen, dan zou je er nu vast eentje kunnen doen. Bij kruidvat hebben ze erg goede testen, 2 voor 5 euro. Dan kun je er eentje nu (of morgenochtend) doen, en de ander bewaren tot (na) het weekend. Maar nogmaals: laat je niet opjutten he? ;)

@ mosa: jeetje, wat is jouw temperatuur raar! of eigenlijk is ie niet raar, maar in combinatie met de negatieve testen wel... :( Kun je niet een bloedtest laten doen?

@ wendy: mooie stijging! :D

@ melisa: klussen is niet zo slecht toch? Kan het niet heel goed zien omdat je kaartje klein is, maar er zit nooit meer dan 4/5 dagen tussen of wel?

15. jent

jent Fanatiek lid

12 jul 2007
    1.850
    0
    0
    Limburg
    Meid je moet doen wat je goed lijkt en ik kan je zeggen, dat ik nu zwanger ben en de eerste test was bij mij ook nega en 3 dagen later was ie al licht positief. Ik duim voor je ook al doe je de test volgende week pas. Succes meid.

xxx Joyce

16. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    @ Marb, ik wil in het weekend nog een keer testen, misschien dat ik daarna de huisarts bel. Maar misschien was mijn eisprong later, dus dan was ik pas misschien te vroeg met testen.

17. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    O ja, Klussertje succes voor als je wel gaat testen!

18. jent

jent Fanatiek lid

12 jul 2007
    1.850
    0
    0
    Limburg
    Mosa ook succes met testen in het weekend je hebt wel ook echt een mooi kaartje.

xxx Joyce

19. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    @ Mosa: hmmm... oke. Wel slim om het nog even af te wachten. Maar wel frustrerend hoor...

20. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    @marb, nee ik heb deze maand een keer 5 dagen er tussen gehad, maar dan wel net wanneer mijn ei is geweest op die laatste dag. Maar is dat niet te lang? Volgens mij is max 3 dagen optimaal?

@klussertje. We vangen je op hoor, maar je moet doen wat je zelf fijn vind. Ik ben helaas altijd een hele vroege tester...

Deel Deze Pagina