Yeaaaaah Sheann & Klus! Hoeraa!!! GEFELICITEERD!!! \/ En britt...wat balen meis Dikke knuffel voor jou! Enneuh...ik ben mijn ei weer kwijt en temp omlaag en buikpijn dus denk dat mijn duveltjes ook straks om de hoek komen kijken.. verloren ronde dus..he bah.. liefs!
@ Toontje ik zou advanced aanhouden, doe ik zelf ook bijna altijd.. FF heeft het maar 1x fout gehad met me eisprong op advanced. Het ligt ook een beetje aan je temp. Maar een ovutest hoort geen 4 dagen positief te zijn. Toch niet die van de kruidvat? Heb je temp kaartje misschien? @ Klussertje gefeliciteerd alvast! Die dikke streep komt vanzelf wel
haha tot nu toe zijn de duivels er nog niet en de buikpijn is weg Edit: oew oew oew ik hoop dat ik morgen weer op 37 zit, dan komt mn ei terug *muis doet een eidans en blaast zo hard als ze kan*
hihihihi meiden zoo erg bedankt ik zit nu ff achter de pc bij mijn ouders maar moest hier ff kijken hoor vanavond gaan min man en ik lekker uit eten om het een beetje tevieren. ik hoop echt dat de rest snel volgt. kreeg vandaag een smsje dat een vriendin van mij ook net 4 weken is dus zij en ik gaan samen op. en wendy hoe ver ben jij? of ook nog maar net omdat je zegt samen zwanger zijn? oooohw ik ben gewoon zoooooooo blij. alleen minder zijn die steekjes in me borsten maar ach morgen weer een dagje werken gelukkig daar ben ik heeeeeeeeeeeel blij mee weer extra leerstof
zo bannertje aangepast en dat gaat wel lukken. blijf nog wel ff boven zitten me broer is nu hier geariveerd en ben bang dat als ik naar benede ga erg ga stressen en dat vinde me kleintje niet leuk Mijn man die vertelde ik gistere al dat de HA een zwangerschap vaststelde en toen ik naar bed ging ging hij ff een aai geven over me buik en verzocht de baby wel 9maanden bij me te blijven en voor niet al te veel overlast in de nachten te gaan zorgen en ik zeg je kleintje luisterd nu al goed de zelfde nacht heeft het me al problemen geleverd nou ja al een paar dagen
Hoi temp-meiden, Klussertje gefeliciteerd zeg! Wat ben ik blij voor je. Ga lekker genieten. Ik ga deze maand niet tempen, laat het ene beteje rusten allemaal. heb nog een paar ovu testen,dus dan doe ik die wel. Succes allemaal!
Hoi, Klussertje ik ben helemaal nog niet zwanger ofzo en zit netjes op de wachtbank van cyclus 7. Maar ik bedoel er mee te zeggen dat we je allemaal gaan opvolgen. We gaan allemaal zwanger raken, vroeg of laat maar ik wil nu! We gaan ervoor meiden, allemaal in het roze en dan kan deze topic dicht want dan hebben we geen temp. kaartje meer nodig. Helemaal toppie klussertje. Geniet! ps. die banner staat je geweldig.
Klussertje ik zie nu je pendels. Ik heb die meiden ook voor mij laten pendelen en er kwam November uit en dan alleen het geslacht is bij alle2 anders gependelt. Maar als de pendel bij jou klopt met zwanger raken. Heb ik stille hoop dat de mijne ook goed zijn. Spannend zeg. Pendels van die 2 personen gekregen: - Maar29 zwanger November wordt meisje - alies05 zwanger November wordt jongen
ohw sorry wendy er stond me naamlijk ook niets van bij dat je zwanger was daarom was ik al verbaast samen zwanger zijn ja mijn pendels hebben nu gelijk maar welke heeft het meeste gelijk? ik hoop maar dan hoef ik niet veel meer te kopen naamlijk. en het bannertje staat idd wel mooi maar ook raar voor het eerst dat ik zoiets echt neer zetten kan
Pendels van die 2 personen gekregen: - Maar29 zwanger November wordt meisje - alies05 zwanger November wordt jongen ====== haha het omgekeerde van mij
Ja juist, wel erg leuk, ik teken ervoor. Geslacht maakt dan nog niet eens uit, als het maar gezond is.
Bedankt voor alle felicitaties. @Lynd: ik heb even naar je kaartje gekeken en ik zou je kruis ook op dag 15 zetten. Dat zou betekenen dat je op een dpo van 16 zit. Misschien een testje...