Temperatuurkaartjes 3-1-2008

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sheann

sheann Fanatiek lid

14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    Ow ik zie nu dat je al een testje heb gedaan. Dan nog even afwachten en over een paar dagen weer.

2. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

Haai ouwe kletsers, daar had ik véél om bij te lezen haha!

@ Sheann, Gefeliciteerd :D :D

@ Klus, Gefeliciteerd lievrdddd :D :D .

@ Wendy, zooo wat een ei dip zeg :D hopen dat het een super ei is :D :D. Moet wel aan je pendels te zien ;).

@ Britt, :( succes in je volgende ronde meis. Balen van de duivels!

@ Springmuis, misschien met je volgende ongie gewoon door tempen als je ongie bent.. Miss krijg je dan een beter kaartje? Tipje. Wel kut van deze ronde hoe het nu gaat trouwens hoor!

.

Ik hoop dat mijn eigen pendel uit komt :p :p Dat zou pas een wonder zijn.

Het gaat al beter met mijn oma en ze mag binnenkort (als alles goed gaat) naar huis! Wel heel gek hoe het nu allemaal zo kon, en ze weten nog steeds niet wat het nou was. Maar gelukkig gaat het nu veel beter als eerder.

3. Klussertje80

Klussertje80 Niet meer actief

MPtje heel erg bedankt en weet jou tijd komt er ook snel aan!

4. MyPrecious

@ Klus, Ja ik geloof er ook wel in dat mijn tijd nog wel komt. En al duurd het nog een jaar, als het maar komt, dan maakt het mij niks uit! :D Heb je al aan mensen verteld dat je zwanger bent?

@ ALL,, Mijn thermometer piept bijna niet meer, hoe kan dat.. & Ik wou nog ff me kaartje plaatsen :).

5. Klussertje80

Klussertje80 Niet meer actief

nee MPtje heb het aan nog niemand verteld alleen aan me man dan

6. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Zo, eindelijk eens tijd om fatsoenlijk te reageren!

@ Klussertje, allereest op jou reageren natuurlijk! Van hart gefeliciteerd!!! Maar kon natuurlijk ook niet meer missen! Fijn hoor voor jullie! Hopelijk wordt het nu een voorspoedige zwangerschap!!

@ Sheann, had ik vanochtend ook al snel gedaan, maar nogmaals gefeliciteerd!!! In ronde 7 mag het ook wel hè?! Geniet er maar lekker van!

@ Britt, wat ontzettend balen voor je! Je kaartje zag er zo mooi uit! Hopelijk heb je meer geluk in de volgende ronde!

@ Sammie, nou, volgens mij komt er een eisprong aan voor je! Hopelijk is je cyste weg!

@ Melisa, ik denk dat als jouw gevoel zegt dat je eisprong al eerder was, dat dat dan wel klopt hoor! Ik hoop het in ieder geval voor je!

@ Wendy, dat is wel een héle duidelijke eisprong zeg! Als hij tenminste hoog blijft, maar ik denk dat dat wel goed komt!

@ Lynd, Ik zou toch ook echt denken dat je eisprong op dag 15 was! Maar balen van die nega test! Kun je misschien eens je vorige kaartje plaatsen, zodat we kunnen vergelijken?

@ Maar, nu weet je wel hoe je je linkje hier krijgt he? ;) Hopelijk vind je snel je eisprong!

@ Springmuis, wat is dit nu weer?! Wat vervelend voor je! Misschien een innestelingsdipje? Misschien is je ei 5 dagen geleden geweest? Ik hoop dat hij morgen weer gestegen is! *BLAAAAAAAAS*

@ Catje, lekker dat je een keer niet gaat tempen! Hopelijk is het de volgende ronde raak!

@ MyPrecious, wat fijn dat het allemaal toch meevalt met je oma en dat ze binnenkort naar huis mag! Dus nog wel steeds ongi zie ik, dat is minder :( Maar je schommelt nog lekker verder met je temp, dus dat is vast een goed teken!

@ All, ik wil toch nog even mijn kaartje plaatsen.

7. jent

jent Fanatiek lid

12 jul 2007
    1.850
    0
    0
    Limburg
    he klussertje yes meid gefeliciteerd en hopelijk heb je over een paar dagen een mooie test om te bewaren.

xxx Joyce geniet ervan

8. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    Hallo allemaal,

Terug van Lissabon, het was er heerlijk! Lekker veel zon, lekkere temp :D
    Maar nu weer terug in het natte NL morgen weer hard aan het werk en nu even bijlezen hier.

Op de laatste pagina zag ik in de gauwigheid dat Klussertje zwanger is: Van Harte Gefeliciteerd

Verder zag ik ook dat MyPrecious helaas door is naar de volgende ronde Jammer meis, maar succes in de volgende ronde

Bij Mosa zag ik een veelbelovend kaartje?!

Ga nu even snel (scannend) lezen...

9. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Welkom terug Afrola! Ik kan me voorstellen dat je het heerlijk hebt gehad! Weer wennen dan in Nederland hè?! Klopt het voor je gevoel dat je eisprong nog moet komen?

10. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hoi meiden,

Ik heb vandaag een studiedag gehad en hebnu pas tijd om alles bij te lezen.
    Wat hebben jullie lekker gekletst zeg.
    Weer veel bladzijdes vol!

@Wendy:
    Wat een mega stijging bij jou zeg!

@Djaar:
    PFFFFFFFFFFFFFFFFFFF, blaas je temp nog wat omhoog.
    Gaat de goede kant op hoor!

@sheann: Van harte gefeliciteerd met jezwangerschap, hoor!

@Britt:
    Matig zeg dat je ongi bent geworden.
    Ik wens je meer succes in de volgende ronde.

@Sammie:
    Mooie dip hoor! Daar komt je ei aan :)

@Melisa:
    Mooi kaartje hoor, zo met die temp stijging.
    Ik hoop voor je dat je eigen aanwijzingen kloppen en je je ei al eerder had.

@Mosa,
    wat een kaartje zeg!
    Ik vind het toch zo knap van je dat je weer kan wachten met testen.
    Ik zou het denk ik elke dag doen!
    Succes met testen in het weekend.
    Het kan toch haast niet anders dan dat je zwanger bent.
    Zelfs met een latere eisprong dan FF aangeeft heb je nu al een lange LF toch?

@Tontje80:
    Ik zou de FF gewoon op advanced laten staan, ook kijkende naar je temeraturen zou het goed kunnen dat je eisprong op zaterdag is geweest.

@Lynd:
    lekker vaak je temp nu boven de lijn.
    Hopen dat dit zo blijft!

@Klussertje:
    Ik heb net het hele verhaal zitten lezen van jouw testen.
    Was spannend zeg!
    Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!
    Geniet ervan!

@Afrola:
    Weer terug in Nederland.
    Fijn dat je het leuk hebt gehad in Lissabon.
    Ja hier is het weer wel heel anders!

@all:
    mijn temp blijft nog hoog, lekker boven de lijn.
    Hopen dat het zo bijft!
    En..... weer helemaal bij gelezen :):)

11. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    @ Hanna, mooi hoor je temp! Maar ik blijf het vreemd vinden van de ovulatietest. Maar ja, als je eisprong maar geweest is! En over het niet testen, ik merk toch dat het best een domper is, zo'n test met één streepje. Daarom heb ik minder moeite met het niet testen, maar wat niet is kan nog komen :)

@ Ingiemoppie, hoe is het eigenlijk met jou? Al een tijdje hier niet meer gezien, ik hoop dat alles goed is!

12. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Mosa:
    Ja inderdaad, het blijft raar dat FF mijn eisprong eerder aangeeft.
    Ik ben eigenlijk zelf maar uitgegaan van een eisprong op zaterdag dan, gewoon de dag dat ik een positieve ovulatietest had.
    Heb ook ijn overlay even aangepast zodat de twee tempmaanden goed op elkaar passen gezien vanaf de ovuatie.
    Wel hetzelfde patroon gelukkig.
    Hopelijk met een andere uitkomst :)
    Ik snap wel dat je niet steeds teleurgesteld wilt zijn hoor.
    Hopelijk heb je snel een mooie test in handen!

13. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    @MP: ja was ik idd al van plan en gelukkig dat het goed gaat met je oma! hoop dat ze gauw naar huis mag!

@mosa: ja ik verwacht wel dat je goed blaast he, heb ik ook voor jou gedaan :)

@afrola: Ik ben jaloerssssss! maar welkom terug ;)

14. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    zo Eindelijk bijgelezen :confused: 50 pagina's pffffff.

@ Watervlinder Gefeliciteerd!! dat kon ook eigenlijk niet anders

@ Wies balen dat de ongi door is gekomen en veel sterkte met de IVF

@Tijgertje Gefeliciteerd. Super dat de IVF gelukt is, wel verdiend, en geniet ervan

@ Merels: balen dat je weer naar de volgende ronde mag, knuffel

@Springmuis: balen dat je nog steeds geen duidelijk ei hebt gekregen... duim voor je dat jij ook snel meer duidelijkheid krijgt

@Britt: balen dat je weer door moet naar de volgende ronde: knuffel

@ Mosa: ondanks je mooie kaartje zoveel onduidelijkheid das ook wel een beetje balen, hopelijk toch snel een mooie rose test

@ Myprecious: sterkte met je oma knuffel.

Nieuwe meiden welkom, ook gelijk een paar zwanger, supergefeliciteerd. Wel fijn dat er hier weer een paar zwangeren zijn bij gekomen.

Sorry als ik iemand heb overgeslagen, er was teveel gebeurd om op alles te reageren. Maar iedereen veel succes op de wachtbank, en veel klusplezier voor degene die op weg zijn naar hun ei!

@ all, Nou ik heb geduimd voor een laat ei, en volgens mij is hij mega-laat. Heb de laatste paar dagen wel getemp alleen op een later tijdstip, maar geen eidip ontdekt maar ook niet zo hoog als ik zou verwachten na ei. Nu al twee dagen soort van buikpijn, heel laag. Trekt vanuit mijn liezen omhoog. Iets wat ik niet herken :( . Misschien ei, maar dan duurt de pijn wel lang... Ik moet gewoon maar eens zien wat mijn temp doet als ik weer een normaal ritme aan houd....

Voor nu iedereen slaap lekker*sweet dreams*!

15. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    owja ik heb trouwens een soort van FF in het nederlands gevonden..snap er alleen minder van dan FF zelf :)

16. MyPrecious

@ Mosa, ja nog steeds licht ongie. Snap daar ook niks van. Vorige keer spotting tot FF een ei aangaf. Ben benieuwd hoe het nu gaat.

@ Afrola, welkom terug :). Oh ik wou wel weer dat het hier zulk mooi weer was. Hier is niks aan al die regen! Bij jou nog geen eitje ontdekt? - oh lees nu je nieuwe berichtje. Gek dan. Iedereen heeft ei probleempjes hier nu ineens.. Hopen dat we straks allemaal gewoon en op tijd een eisprong gaan krijgen!

@ Springmuis, FF in het nederlands?

Ben ook benieuwd hoe het met Ingiemoppie gaat idd!

@ ALL, ik kreeg een mailtje dat sensitest mijn pakje verzonden heeft en dus krijg ik die morgen (of overmorgen) in huis. Maar kun je wel ovu testen gebruiken als je nog steeds bloed verliest? Want de vorige ronde verloor ik ook nog steeds bloed tot aan dag 15.

Weltrusten meiden. xx

17. Niet meer actief

Goede morgen,

Mijn temp. is omlaag gegaan. :cry:
    Betekend dat nu dat eitje niet gesprongen is of wat is dat nu? :(
    Wordt er een beetje onzeker van.
    Heb gisteren ook geen ovu-test meer gedaan omdat die eergisteren al lichter was geworden.
    We hebben gisteren nog wel netjes geklust.
    Maar dat is even de laatste keer, het gaat nu wel opbreken 5x achter elkaar klussen.
    Iedereen een fijne werkdag.

Groetjes Wendy

18. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Hallo meiden,

ik ben er dus ff een tijdje tussenuit geweest en heb nog niets teruggelezen maar ik wil nu wel ff mijn kaartje posten. Ik heb echt nog nooit zo'n stabiel kaartje gehad! Bizar gewoon.
    Nog ff geduld maar ik denk dat mijn ei tussen dag 16 en 23 tevoorschijn gaat komen!

19. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Goedemorgen!

@wendy:
    Ik had eigenlijk ook bij jou verwacht dat je temp wel verder omhoog zou gaan.
    FF geeft pas een kruis bij 3 achtereenvolgende stijgingen geloof ik.
    De stijging van gisteren was wel erg groot, misschien is dit nu een gemiddelde en stijgt ie vanaf vandaag wat gestager.

@Pookie;
    inderdaad een heel stabiel kaartje.
    Succes op weg naar je ei

@all:
    Mijn temp is nog steeds hoog, boven de lijn.
    Maar echt spannend gaat het pas worden volgende week natuurlijk.

Fijne dag allemaal!

Groetjes, Hanna

20. Niet meer actief

Ik hoop dat ik wat duidelijkheid krijg dmv een kruis.
    Mannetje heeft problemen met de daad.
    Al 2 dagen is het dat hij bijna niet kan klaarkomen omdat er zo`n druk op hem staat.
    Ik heb hem gerustgesteld en dat hij het zich niet moet aantrekken, ik snap het best.
    Hij voelt zich erg schuldig dat hij dan moeilijk klaar komt.
    Nu heb ik ook gezegd dat gisteren voorlopig de laatste keer is, en dat we nu lekker kunnen ontspannen.
    Het moet wel leuk blijven.
    We hebben vannacht nog zitten dollen met het zeggen van als het nu gelukt is dan is het wel een hele klus geweest om beebje te maken.
    Gelukkig kunnen we om alles lachen.

Deel Deze Pagina